هزینه کاشت ابرو در تهران چقدر است؟

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از تصمیم گیری، تحقیق و درک کامل روش کاشت ابرو مهم است. با این حال، برای کسانی که به دلیل ژنتیک، شرایط پزشکی یا کندن بیش از حد موهای ابرو از دست داده اند و می خواهند یک راه حل دائمی داشته باشند، کاشت ابرو می تواند گزینه مناسبی باشد. توصیه می شود برای تعیین اینکه آیا این روش برای نیازهای فردی مناسب است و برای اطمینان از بهترین نتیجه ممکن با یک متخصص دارای مجوز مشورت کنید. با مراقبت های مناسب قبل و بعد از عمل و همچنین مراقبت از موهای کاشته شده، افراد می توانند ابروهایی با ظاهر طبیعی و پرتر داشته باشند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

در حالی که هزینه این روش ممکن است متفاوت باشد، گزینه های تامین مالی برای مقرون به صرفه تر کردن آن وجود دارد. به طور کلی، کاشت ابرو می تواند یک راه حل تغییر دهنده زندگی برای کسانی باشد که به دنبال اعتماد به نفس همراه با ابروهای پرتر هستند.هزینه کاشت ابرو با توجه به تراکم ابروی زیباجو و میزان تراکم درخواستی متفاوت است.دکتر همتی در کلینیک آدینا در تهران به طور رایگان به شما مشاوره می دهد.تنها با ارسال عکس مناسب از ابروهای خود می توانید هزینه کاشت ابرو را در آدینا برآورد کنید.

هزینه کاشت ابرو در تهران

در طی عمل کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

در طول عمل کاشت ابرو، می توانید انتظارات زیر را داشته باشید:

به شما یک داروی بیهوشی تزریق می شود که شما را می خواباند تا دردی احساس نکنید.جراح شما موهای ناحیه اهداکننده را کوتاه می‌کند تا دسترسی به آن آسان‌تر شود. ناحیه اهداکننده بخشی از پوست سر شماست که پزشک آن را برای پیوند به ابروهای شما برمی دارد.جراح شما گرافت های مو را از ناحیه اهداکننده با یک ابزار تیز مخصوص یا چاقوی جراحی برمی دارد. ناحیه اهدا کننده با بخیه بسته شده است.گرافت های مو پس از ایجاد شکاف در پوست شما در محل ابروهای شما قرار می گیرند تا جایی برای پیوند ایجاد شود. پس از اینکه پیوند در جای خود قرار گرفت، جراح ناحیه پیوند را به هم بخیه می‌زند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.