بهترین محصولات آرایشی بهداشتی کدام‌اند؟

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی کدام‌اند؟ شاید برای شما که اهل آرایش هستید هم پیش آمده باشد که به دنبال بهترین برند لوازم آرایشی در ایران باشید. چرا که این محصولات در تماس مستقیم با پوست صورت و چشم شما هستند و لازم است برای به حداقل رساندن ضرر آن‌ها، از محصولات آرایشی باکیفیت استفاده کنید. در این مقاله چند مورد از پرفروش‌ترین مارک لوازم آرایشی در ایران را برایتان شرح می‌دهیم. اما ابتدا بهتر است به سراغ مهم‌ترین ویژگی یک لوازم آرایش باکیفیت برویم.

مهم ترین ویژگی‌های لوازم آرایشی باکیفیت

از مهم‌ترین مواردی که در استفاده از لوازم آرایش به خصوص لوازم آرایش چشم باید به آن توجه کنید، اصالت کالا و اصالت برند است. چرا که این لوازم عموماً دارای رنگ هستند و ساعات زیادی همنشین پوست شما هستند. اگر دارای کیفیت بالا نباشند می‌توانند آسیب‌های دردناک و صدمات جبران ناپذیری به شما و چهره شما وارد کنند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لوازم آرایش با کیفیت، نداشتن عوامل مخربی نظیر سرب و پارابن در ترکیبات است.

بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا

برندهای زیادی در سراسر جهان مشغول تولید لوازم آرایشی هستند. اما تنها برخی از این برند‌ها محبوب همه افرادند. این برند‌های محبوب جهانی لوازم آرایش عبارت‌اند از، L’Oréal، MAC Cosmeticsp، Estee Lauder، Maybelline،Sephora، Clinique، Lancôme، NARS و NYX.

اما تمام این برندها به صورت اورجینال در ایران موجود نیستند و موارد موجود هم دارای قیمت‌های نجومی هستند و این سبب گمراهی مصرف کننده ایرانی می‌شود. به همین خاطر برندهای ایرانی زیادی هستند که در ایران با مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب در بازار موجودند.

اسم لوازم آرایشی های معروف

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

برند‌های پرفروش لوازم آرایشی ایران زیادند، اما موارد با کیفیتی که می‌توانید آن‌ها را در معتبرترین فروشگاه اینترنتی پیدا کنید انگشت شمار است. در ادامه این مطلب برندهای آرایشی پرفروش و در دسترس را به شما معرفی می‌کنیم که بابت پیدا کردن آن‌ها در بازار به مشکلی بر نخواهید خورد و می‌توانید با خیالی آسوده آن‌ها را به عنوان برند آرایشی خود انتخاب کنید.

برند آرایشی نوت

برند نوت یک برند دوست دار حیوانات است و به عنوان یک برند آرایشی وگن هم شناخته می‌شود. این برند با بهترین مواد اولیه و گیاهی و بدون تست حیوانی تولید می‌شود و کمترین ضرر را به پوست شما می‌رساند. شما می‌توانید محصولات برند نوت را در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها به راحتی با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید.

برند آرایشی ایزادورا

ایزادورا یک برند محبوب سوئدی است که از پرفروش‌ترین برندها در جهان است. این برند در سال ۱۹۸۳ تأسیس شد و امروزه در بیش از ۶۰ هزار فروشگاه به فروش می‌رسد. تمام محصولات برند ایزادورا از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و تست انسانی دارند که هیچ حساسیتی برای مصرف کننده ایجاد نخواهند کرد.

برند آرایشی اسنس

اسنس یک برند آرایشی آلمانی است که در سراسر جهان طرف‌داران خاص خود را دارد. کیفیت بالای محصولات برند اسنس و قیمت مقرون به صرفه آن یک ترکیب شگفت انگیز برای عاشقان آرایش و زیبایی است. محصولات اسنس در طیف گسترده آرایش چشم، لب، صورت و ابرو تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که اسنس یکی از برند‌های کرولتی فری Cruelty free است.

برند لوازم آرایشی ایرانی

برند آرایشی این لی

شرکت طبیعت زنده که مبدا برند سینره نیز هست، برند این لی را در سال ۱۳۷۶ بنیان نهاد. محصولات گیاهی این برند در لابراتورا‌های مجهز ایرانی با بالاترین درجه استاندارد تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ترکیبات محصولات آرایشی این لی گیاهی است و برای پوست شما هیچ ضرری ندارد.

برند آرایشی مای

برند مای از سال ۱۳۸۱ با شرکت کال اند کو Kahl & co آلمان قرارداد همکاری امضا نمود و اقدام به تولید محصولات آرایشی با کیفیت زیر نظر این شرکت کرد. مای یکی از بهترین تامین کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاور میانه است و امروزه در تمامی جهان محصولات خود را عرضه می‌کند.

برند آرایشی کالیستا

کالیستا یکی از برندهای محبوب با فرمولاسیون ایرانی است که توانست جای خود را خیلی زود در میان مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی باز کند. برند کالیستا به واسطه قیمت خوب، کیفیت بالا و بسته بندی خاصش محبوبیت زیادی را به دست آورد. محصولات کالیستا دارای تطابق بالایی با پوست و موی ایرانیان هستند. توجه داشته باشید محصولات برند کالیستا وگن نیستند.

برند آرایشی شون

برند شون در ایران و تحت لیسانس آلمان محصولاتش تولید می شوند. مواد اولیه این برند گیاهی و با کیفیت بالاست که هیچ گونه آسیبی به پوست شما نمی رساند. آثار جوانه در لوگو این برند نیز نشانگر ترکیبات گیاهی و طبیعی مواد اولیه آن است. شون سعی داشته است تا منطبق با خواسته های دوستداران طبیعت محصولات آرایشی و بهداشتی را روانه بازار کنند و در این حوزه موفق عمل کرده است.

ویژگی های لوازم آرایشی مرغوب

خرید لوازم آرایشی اصل

اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی اورجینال هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید و محصولات اورجینال خارجی و با کیفیت ایرانی را به صورت آنلاین از این وبسایت خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی تگموند طیف گسترده‌‎ای از محصولات آرایشی از برندهای مختلف را جمع آوری کرده است تا شما بتوانید محصول مدنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی که به راحتی در ایران یافت می‌شوند را معرفی کرده‌ایم. این برندها عموماً فرمولاسیونی گیاهی دارند و سازگاری بالایی با پوست شما دارند. به همین خاطر می‌توانید آن‌ها را با خیالی آسوده مصرف نمایید و در جوامع بدرخشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.