همه چیز در مورد شرکت غذایی دراژه

گروه صنایع غذایی دراژه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات غذایی در بازار فعالیت می کند. این گروه از سال ۱۳۸۵ با سبدی متنوع از محصولات با مواد اولیه درجه یک و با ویژگی های خاص و جادوئی، وارد بازار شده است.

شرکت صنایع غذایی دراژه با معرفی طعم‌های جدید و خاصی مانند بلوبری، زغال‌اخته، انبه و کاکتوسه، پیش قدم در نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت بالا بوده است. همچنین، این شرکت برای اولین بار تافی روکش‌دار با طعم و شکل میوه های مختلف را به بازار عرضه کرده است.

با توجه به کیفیت بالای محصولات، گروه صنایع غذایی دراژه به عنوان یکی از پیشروان صنعت غذایی در بازار شناخته شده است.

دراژه با نام های تجاری المان Eleman، رویتال Roytal، اینجاست Injust، فروتن Fruitten و میلکی Milky محصولات تولیدی خود را دسته بندی کرده و به بازار عرضه می کند. همچنین، با نام تجاری جلی‌دی JellyD، انواع دسرهای پودری شامل ژله‌های میوه‌ای، ژله‌های رژیمی، دسرهای میوه‌ای، کرم کارامل و کرم شکلات، دسرهای طلایی پاناکوتا و تیرامیسو را به بازار مصرف عرضه می کند.

انواع تافی های دراژه:

  1. تافی المان
  2. تافی رویتال
  3. تافی اینجاست
  4. تافی فروتن
  5. تافی میلکی

این شرکت با رعایت کامل استانداردها، موفق به کسب و تداوم نشان استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده و علاوه بر آن، گواهینامه های ISO 9001، ISO 22000 و HACCP را از شرکت SGS سوئیس نیز دریافت کرده است.

شرکت بازرگانی دراژه نیز تلاش می کند تا به معرفی محصولات بین المللی به بازار ایران کمک کند. این شرکت نیشکر طعم دار با برند Sipahh (Unistraw) از استرالیا، پاستیل های Trolli آلمان و پاستیل های Fini اسپانیا را به بازار ایران وارد می کند. با این حال، به دلیل محدودیت های واردات، فعلا این فعالیت به تعویق افتاده است.

دسر های پودری جلید

دسرهای پودری جلید شامل ژله‌های میوه‌ای، ژله‌های رژیمی، دسرهای میوه‌ای، کرم کارامل و کرم شکلات، دسرهای طلایی پاناکوتا و تیرامیسو هستند. این دسرها با استفاده از پودر ژله تهیه می‌شوند که برای تهیه آنها به علاوه آب، شیر و سایر مواد افزودنی نیاز دارید.

دسرهای پودری جلید با طعم‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند و با اضافه کردن میوه‌های خشک یا تازه به آنها، می‌توان به طعم و ارزش غذایی آنها افزوده کرد. این دسرها حاوی کالری بالایی هستند و برای مصرف به مقدار مناسب و با توجه به نیاز روزانه بدن، توصیه می‌شود.

2.9/5 - (10 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.