آشنایی با مهمترین محصولات آرایشی ابرو

ابرو به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای صورت نقش زیادی در زیبایی صورت شما دارد. گاهی پیش می‌آید که آرایش ابرو چهره افراد را به میزان زیادی تغییر می‌دهد؛ به شرط اینکه از محصولات آرایشی مناسب و با کیفیت، به طور صحیح و به اندازه کافی استفاده کنند. برخی از افراد اطلاعات کافی از انواع لوازم آرایشی که برای ابرو به کار می‌رود ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند نتیجه خوبی از آرایش به دست بیاورند. در این مقاله به معرفی مهم‌ترین محصولاتی که برای آرایش ابرو می‌توان به کار برد، می‌پردازیم. لطفا همراه ما باشید.

مداد ابرو

یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین ابزارها برای آرایش ابرو مداد ابروست. این وسیله هزاران سال است که ابداع شده و بانوان کشورهای مختلف برای تغییر رنگ و فرم‌دهی ابروی خود این وسیله را به کار می‌بردند. مدادهای ابرو معمولاً دارای فرمولاسیونی هستند که ماندگاری و ثبات رنگ بیشتری در مقابل عرق و رطوبت دارند و در نتیجه مدت‌زمان بیشتری روی ابرو باقی می‌مانند. این ابزار آرایشی به دلیل سهولت و سرعت استفاده، بسیار محبوب است و به طور گسترده‌ای در صنعت آرایش و زیبایی استفاده می‌شود. مدادهای ابرو در انواع مختلف رنگ‌بندی موجود هستند و شما می‌توانید برای تطبیق با رنگ مو و پوست خود رنگ مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی مدادهای ابرو دارای برس هستند که از طریق آن شما می‌توانید ظاهر طبیعی‌تری به ابروهای خود ببخشید.

بهترین مارک‌های مداد ابرو

بهترین برندهای مدادهای ابرو که در ایران یافت می‌شوند، موارد زیر هستند:

  • اتود
  • تایرا
  • گلدن رز
  • نوت
  • بی یو
  • بورژوآ
  • اسنس
  • لورآل
  • یوبه
  • دوسه
  • کالیستا بیوتی
  • آی فیس
  • مدا
  • و بسیاری از برندهای دیگر

ماژیک ابرو

ماژیک ابرو یکی از ابزارهای آرایشی محبوب است که برای پرکردن قسمت‌های خالی و شکل‌دهی ابرو به حالتی جذاب و طبیعی استفاده می‌شود. این نوع ماژیک، قلمی شبیه به مداد ابرو دارد؛ اما فرمولاسیون آن برای بلندتر و ضخیم‌تر دیده‌شدن تار موی ابروها طراحی شده است. ماژیک ابرو دارای قلمی نازک و حساس است که به راحتی برای رسم خطوط بلند و ظریف روی ابرو قابل استفاده است. این محصول آرایشی دارای قابلیت ایجاد ظاهری طبیعی‌تر به ابروهاست و از این طریق به آن جذابیت می‌بخشد. این وسیله آرایش ابرو به عنوان جایگزینی برای مداد ابرو برای افرادی که ابروهای کم‌پشتی دارند یا می‌خواهند به شکل طبیعی‌تری آن‌ها را فرم دهند، بسیار مناسب است. ماژیک ابرو در رنگ‌های مختلف موجود است و شما می‌توانید رنگ مناسب را برای تطبیق با رنگ مو و پوست خود برگزینید. کاربرد برخی از ماژیک‌های ابرو به دلیل خطوط چندتایی که روی ابرو می‌کشند، شبیه هاشور ابرو است.

بهترین مارک‌های ماژیک ابرو

ماژیک ابرو در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • فلورمار
  • آرت دکو
  • هانتین
  • لورآل
  • پیپا

سایه ابرو

سایه ابرو مناسب افرادی است که قصد دارند ظاهر طبیعی‌تری به ابروهای خود بدهند. در آرایش ابرو هنگام استفاده از این وسیله آرایشی قاب ابرو وجود ندارد؛ بلکه تنها قسمت‌های خالی ابرو به وسیله سایه کمی پر می‌شوند. اغلب به این دلیل که در سایه‌ها رنگ کم‌تری وجود دارد و توسط برس مخصوص در لابه‌لای ابرو پخش می‌شوند، ابرو به حالت لطیف‌تر دیده می‌شود و جلوه طبیعی‌تری دارد. افرادی که برای آرایش ابروی خود بیشتر سایه ابرو را به کار می‌برند، رنگ آن را متناسب با رنگ ابروی خود انتخاب می‌کنند تا رد آن در لابلای تارهای ابرو مشخص نشود.

ژل ابرو

ژل ابرو یک محصول آرایشی است که هم در شکل‌دهی ابرو و هم در تقویت و آبرسانی ابروها کاربرد دارد. این محصول می‌تواند به شکلی کاملا طبیعی و بدون هیچگونه عارضه‌ای ابروها را شکل دهد. ژل ابروی خوب به عنوان یک ضدالتهاب و ضدعفونی‌کننده نیز به کار می‌رود و حتی برخی از برندهای آن می‌توانند مشکلاتی مانند خارش و التهاب ابروها را رفع کنند. بهتر است برای استفاده از ژل ابرو برندهایی را که دارای ترکیبات غیرسمی و طبیعی هستند، به کار ببرید و همچنین پس از استفاده از این محصول از هرگونه آرایشی به دور ابروها اجتناب کنید تا احتمال خراشیدگی و آسیب دیدگی ابروها کاهش یابد. این محصول در بین محصولات بسیاری از برندهای معتبر صنعت آرایش و مراقبت از پوست یافت می‌شود. ژل ابرو می‌تواند به شکلی کاملا مؤثر و طبیعی به ابروها شکل دهد و در نتیجه به چهره شما جذابیت و جلوه‌ای خاص ببخشد.

کیت ابرو

کیت ابرو مجموعه‌ای از محصولات آرایش ابروست که برای شکل‌دهی، ترمیم و پرکردن قسمت‌های خالی ابروها به کار می‌رود. این کیت‌ها معمولا شامل چند رنگ سایه ابرو، سایه زیر ابرو و برس ابرو هستند. با استفاده از این کیت‌ها می‌توانید ابروهای خود را به فرم دلخواهی شکل دهید. به کمک کیت ابرو آرایش ابروی شما مدت زمان بیشتری دوام خواهد داشت و اگر از برند خوبی باشد، علاوه بر جلوگیری از ریزش ابرو باعث تقویت ابروی شما خواهد شد. برای استفاده از کیت ابرو ابتدا باید ابروهای خود را با سایه ابرو پررنگ کنید و سپس با استفاده از برس آن‌ها را به شکل دلخواه خود درآورید. در نهایت با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را فرم داده و تثبیت کنید. کیت ابرو معمولا به منظور رفع نواقص ابروها مانند خال، شکستگی یا ناهمواری‌های دیگر استفاده می‌شود و شکل طبیعی و جذابی به آن می‌بخشد.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی اصلی‌ترین لوازم آرایش ابرو پرداختیم و درباره آن‌ها توضیحاتی را ارائه دادیم. محصولات اصلی که مخصوص آرایش ابرو هستند، شامل مداد ابرو، ماژیک ابرو، سایه ابرو، ژل ابرو و کیت ابرو هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. قدیمی‌ترین لوازم آرایشی مخصوص ابرو، مداد است که استفاده از اشکال مختلف آن در بین مصریان، ایرانیان، چینی‌ها، ژاپنی‌ها و اقوام دیگر از سال‌های دور رواج داشته است. ماژیک ابرو نوع ظریف‌تر و پررنگ‌تر مداد است که برای ایجاد خطوطی شبیه به تار موی ابرو به وجود آمده است. سایه ابرو در مواردی کاربرد دارد که افراد بخواهند بدون ایجاد قاب دور ابرو فرمی طبیعی به آن‌ها ببخشند. کیت‌های ابرو نیز شامل مجموعه‌ای از لوازم برای آرایش ابرو به شکلی طبیعی و حتی گاهی تقویت ابرو است. در پایان امیدواریم که مطالب یادشده برای شما عزیزان مفید بوده و مورد توجه‌تان واقع شده باشد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.