تفاوت پارتیشن شیشه ای منحنی و نیویورکی

پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی از انواع پارتیشن شیشه ای پرکاربرد است. صاحبان کسب و کار معمولاً برای جبران کمبود فضا در محل کار به دنبال تفکیک سازی محیط هستند. استفاده از پارتیشن شیشه ای امکان فضاسازی صحیح و بهینه سازی محیط را به افراد می دهد. در این مطلب قصد داریم در مورد پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی صحبت کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه‌ای منحنی و ویژگی‌هایش

پس از تصمیم گیری در مورد نصب پارتیشن اداری حال باید در مورد نوع آن نیز تصمیم گیری کنید. پارتیشن شیشه ای به دلیل انعکاس بالای نور نسبت به سایر انواع پارتیشن های اداری فضای محیط را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. موجب تهویه مناسب در محیط شده و امکان تعامل راحت پرسنل اداری را فراهم می کند. پارتیشن شیشه ای منحنی یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که ویژگی های خاص خود را دارد. قوس دار بودن ظاهر شیشه ها موجب تفاوت آن با سایر پارتیشن ها شده است. ظاهر جذاب و منحصر به فرد پارتیشن شیشه ای منحنی موجب جلب توجه مشتریان شده و نسبتاً دارای مشتریان زیادی است. شیشه های قوس دار متناسب با نوع نیاز مشتری طراحی می گردد، به طوری که پارتیشن در محیط زیباتر جایگذاری می شود. در واقع با استفاده از پارتیشن شیشه ای منحنی سازگاری سازه با محیط بیشتر می شود.

از آنجایی که امروزه نوع تقلبی و فیک آن نیز در بازار وجود دارد. برای تهیه شیشه سکوریت، پروفیل آلومینیومی و تمام یراق آلات مورد نیاز نصب پارتیشن اداری باید به مرکز خرید معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید. البته اگر پارتیشن ساز را برای نصب انتخاب کنید، خود مجموعه تمام لوازم مورد نیاز نصب پارتیشن شیشه ای را تهیه خواهد کرد. استحکام شیشه سکوریت از بین تمام متریال های مورد نیاز اهمیت بیشتری دارد. بنابراین پیش از نصب و اجرای پارتیشن اداری ابتدا از دوام و استحکام متریال های مورد استفاده نیز اطمینان پیدا کنید.

پارتیشن شیشه ای نیویورکی و ویژگی هایش

پارتیشن شیشه‌ای نیویورکی و ویژگی‌هایش

پارتیشن شیشه ای نیویورکی از جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای است که امروزه با نام پارتیشن شیشه ای وینتیج نیز معرفی می شوند. فضای ایجاد شده توسط این نوع پارتیشن موجب القای آرامش و ایجاد فضایی شیک و جذاب می شود. این سبک پارتیشن شیشه ای با هدف القای فضای قدیمی، پارتیشن اداری را به ساده ترین شکل اجرا می کند. در دنیای مدرن امروزی نصب کنندگان پارتیشن شیشه ای تک جداره یا دوجداره تمایل دارند بیشتر از شیشه استفاده کنند و سایر متریال ها دیده نشوند اما پارتیشن شیشه ای نیویورکی از فضای مدرن امروزی فاصله گرفته و حس و حال قدیمی دارد.

روند نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای وینتیج نسبت به انواع پارتیشن های موجود متفاوت است. قاب های بکار رفته در پارتیشن نیویورکی با استفاده از خلاقیت خاصی تولید شده و دارای رنگ بندی متنوع است. نصب کننده ای را انتخاب کنید که ظرافت کار اجرای پارتیشن نیویورکی را بداند و سطحی کار را آغاز نکند. به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی باید به نوردهی مناسب در پارتیشن ها بسیار توجه شود. توزیع نور باید به نحوی در بخش بندی انجام شود که تمام بخش ها نور کافی و مورد نیاز خود را داشته باشند. پارتیشن های شیشه ای نیویورکی را بیشتر برای بخش بندی محیط اداری استفاده می کنند. البته به دلیل برقراری فضای صمیمی، امکان استفاده از پارتیشن در محیط خانه و مغازه ها نیز وجود دارد. امروزه دسترسی به انواع یراق آلات و متریال ها کار ساده ای است. بنابراین نصب کننده پارتیشن اداری از طریق بهترین متریال ها می تواند بهترین تفکیک سازی محیط را در بازه زمانی کوتاه انجام دهد.

مقایسه پارتیشن شیشه منحنی و نیویورکی

مقایسه پارتیشن شیشه منحنی و نیویورکی

معمولاً تیم پارتیشن ساز از قبل پارتیشن های شیشه ای منحنی را تولید و آماده ارائه قرار می دهد. دوام و مقاومت شیشه ها در پارتیشن شیشه ای منحنی بسیار اهمیت دارد. شیشه سکوریت با دوام و ضخامت دار انتخاب کنید تا پس از نصب مشکلی از بابت شکستگی شیشه ها به وجود نیاید. شیشه سکوریت طی عملیاتی به راحتی خم شده و برای ساخت پارتیشن منحنی مناسب و کاربردی است. تجهیزات لازم برای ساخت پارتیشن شیشه ای منحنی باید پیشرفته و با کیفیت باشند. در غیر این صورت عملیات کلی نصب ممکن است با ایراداتی ایجاد گردد. قوس ایجاد شده بسته به نظر مشتری قابل پیاده سازی به صورت افقی و عمودی است. پس انتخاب این موضوع به نظر مشتری وابسته است.

یراق آلات مورد نیاز برای نصب پارتیشن منحنی نسبت به سایر پارتیشن های ساده حساس تر انتخاب می گردد. به طور کلی شکل ظاهری یراق آلات با هم متفاوت است. به عنوان مثال پروفیل های لازم برای اجرای پارتیشن منحنی باید نسبت به خمش منعطف باشند. در غیر این صورت با مشکل مواجه می شوند.

در مقابل پارتیشن شیشه ای منحنی که ظاهر مدرن و شیک امروزی دارد، پارتیشن شیشه ای نیویورکی قرار گرفته که با اجرای سبک کلاسیک، حال و هوای محیط را قدیمی جلوه می دهد. همانطور که می دانید امنیت در اجرای پارتیشن شیشه ای دوجداره و تکجداره اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین برای برقراری ایمنی فضا، پارتیشن های شیشه ای وینتیج را یکپارچه تولید می کنند. برای یکپارچگی بیشتر پارتیشن ها را فریم لس ساخته و برای نصب از پروفیل های محکم آلومینیومی استفاده می کنند. طراحی مینیمال همیشه زیباترین و جذاب ترین طراحی دکور داخلی است.

نصب پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی به دقت، ظرافت، مهارت کافی در این زمینه نیاز دارد. بنابراین نصب و اجرای آن را به هر کسی نسپارید.

نصب پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی

نتیجه گیری

نصب پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی به مجموعه ای کاربلد و ماهر نیاز دارد. تیمی که چندین سال در حوزه نصب پارتیشن اداری فعالیت داشته و تجارب بسیاری در این زمینه بدست آورده است. مجموعه پارتیشن ساز، مجموعه ای است که به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای منحنی یا نیویورکی پروفیل های مستحکم آلومینیومی را به کار می برد و استحکام کلی سازه و رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار می دهد.

سوالات متداول

۱- پارتیشن شیشه‌ای منحنی یا وینتیج را انتخاب کنیم؟
شما باید فضای مد نظر خود را ابتدا مورد ارزیابی قرار دهید و مطابق با فضا نوع پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنید. برای تصمیم گیری درست می توانید با مشاوران پارتیشن ساز صحبت کنید.

۲- کاربرد پارتیشن شیشه‌ای در محیط اداری؟
ایجاد حریم خصوصی، افزایش نور، تفکیک سازی صحیح، تهویه مناسب و افزایش زیبایی

۳- چه زمانی به اجرای پارتیشن اداری نیاز است؟
اگر صاحب شرکت یا اداره هستید و با مشکل کمبود فضا مواجه اید با ایجاد اتاقک ها می توانید برای مجموعه پرسنل، فضای مخصوص در نظر بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.