طرز استفاده و بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی پریم

پوست صورت در اثر عواملی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراءبنفش خورشید، تماس با هوای آلوده، استرس، بالا رفتن سن و کاهش کلاژن‌سازی، عدم استفاده از رژیم غذایی سالم، ابتلا به برخی از بیماری‌ها، مصرف محصولات آرایشی غیراستاندارد، شستشوی صورت با مواد شویندهٔ نامناسب و غیره دچار لک، چین‌وچروک و افتادگی شده و شفافیت خود را از دست می‌دهد. با مصرف محصولاتی مانند روشن کننده پوست پریم، می‌توان آثار پیری و لکه‌های ایجادشده روی پوست را تا حدود زیادی از بین برد. روشن کننده پوست پریم یک محصول منحصربه‌فرد و ایده‌ال است و مزایای زیادی به همراه دارد. در این مطلب قصد داریم دربارهٔ مزایا، طرز استفاده و بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی پریم به‌عنوان یک روشن کنندهٔ خوب و عالی صحبت کنیم.

آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای استفاده از سرم ویتامین سی پریم

نام محصولات پریم برای افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت زیادی قائل هستند، یک نام آشناست. پریم یک برند معروف تولیدکنندهٔ محصولات آرایشی و دارویی است که در کنار برندهای دیگر مانند فارمد، سی‌گل و فریس در شرکت دکتر اخوی تولید می‌شود. این شرکت محصولات پریم را در سال ۱۳۹۰ وارد بازار کرد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند پریم، سرم روشن کننده پوست پریم مدل C_Prime است. در ترکیبات روشن کننده این سرم پوست، از موادی مانند ویتامین سی، سدیم آسکوربیل فسفات، کلسیم آسکوربات، روغن ‌هیدروژنه کرچک (PEG-40)، روغن آرگان، نیاسین آمید، آسکوربیک اسید، عصارهٔ گریپ فروت، پرتقال، رز و چای سبز و غیره استفاده شده‌است. در ادامهٔ این بخش با مهم‌ترین مزایای این محصول جوان‌کنندهٔ پوست بیشتر آشنا خواهید شد:

  • روشن شدن و شفافیت پوست:

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرم روشن کنندهٔ ویتامین سی پریم، روشن شدن و شفافیت پوست است‌. عواملی مانند استرس محیطی و تابش اشعهٔ ماوراءبنفش خورشید باعث به‌وجود آمدن لکه‌های قهوه‌ای و تیره روی پوست می‌شود‌. مصرف سرم روشن کنندهٔ پوست پریم تأثیر زیادی در از بین رفتن لکه‌های پوستی دارد. ویتامین سی موجود در این محصول، رنگدانه‌های تیرهٔ پوست را از بین برده و باعث روشن شدن پوست می‌شود‌.

  • کمک به افزایش کلاژن‌سازی در پوست:

مصرف روشن کننده پوست پریم علاوه‌بر از بین بردن لکه‌های تیره روی پوست، به افزایش کلاژن‌سازی و سفت شدن آن نیز کمک زیادی می‌کند‌. ویتامین سی موجود در ترکیبات این محصول، باعث جوان‌ شدن و سفت شدن پوست شده و از خشکی، پوسته‌پوسته شدن و پریگمانته شدن آن جلوگیری می‌کند‌.

  • آبرسانی و افزایش رطوبت پوست:

استفاده از سرم روشن کننده پوست پریم مدل C_Prime برای آبرسانی و افزایش رطوبت پوست نیز بسیار مفید است. ویتامین سی موجود در این سرم، خواص آبرسانی زیادی دارد و مانع از خشک شدن و کاهش رطوبت پوست می‌شود. افرادی که به آبرسانی پوست خود توجه دارند، کمتر از دیگر افراد دچار چین‌وچروک و خشکی پوست می‌شوند.

  • کاهش التهاب و قرمزی سطح پوست:

از مزایای دیگر سرم ویتامین سی پریم، می‌توان به کاهش التهاب و قرمزی سطح پوست اشاره کرد. این محصول التهاب و قرمزی سطح پوست را به کمترین مقدار می‌رساند و باعث به‌وجود آمدن یک پوست سالم و یکدست می‌شود.

  • حفظ سلامتی پوست در مقابل اشعهٔ مضر آفتاب:

اشعهٔ ماوراءبنفش خورشید یک اشعهٔ بسیار مضر است که تأثیر فوق‌العاده زیادی در به وجود آمدن رادیکال‌های آزاد، تخریب شدن لایه سطحی پوست و به‌وجود آمدن لکه‌های تیره دارد. مصرف موضعی سرم روشن کننده ویتامین سی پریم اجازه نمی‌دهد که اشعهٔ ماوراءبنفش سلامتی پوست را به خطر بیندازد. احیاکنندگی، جلوگیری از قرمزی و آفتاب‌سوختگی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ترکیبات موجود در روشن کننده پوست پریم است.

  • کاهش تیرگی دور چشم و جلوگیری از خستگی پوست:

کسانی که از وجود تیرگی دور چشم خود رنج می‌برند، با مصرف سرم روشن کننده پریم به‌راحتی می‌توانند تیرگی دور چشم خود را کاهش دهند. این سرم علاوه‌بر آبرسانی و روشن کردن پوست دور چشم، خطوط ریز ایجادشده دور آن را نیز از بین می‌برد. همچنین با افزایش سطح کلاژن‌سازی، از خستگی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی پریم به چه صورت است؟

برای استفاده از سرم روشن کننده پوست پریم ابتدا باید پوست صورت خود را با آب گرم و یک شویندهٔ مناسب به‌خوبی بشویید تا تمام چربی‌ها و آلودگی‌های موجود در سطح پوست از بین برود. وجود چربی و آلودگی در سطح پوست اجازهٔ جذب مواد موجود در سرم ویتامین سی را به پوست نمی‌دهد. پس از خشک شدن پوست، یک الی دو قطره سرم را در سطح پوست خود پخش کرده و به آرامی با نوک انگشتان خود، سرم را روی پوست بمالید تا به‌خوبی جذب شود. با توجه به این‌که این سرم خاصیت لایه‌برداری دارد‌ و باعث روشن شدن و از بین رفتن کک و مک و لکه‌های پوستی ناشی از تابش نور آفتاب می‌شود، همزمان با مصرف سرم روشن کننده پریم، استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بهترین زمان استفاده از سرم روشن کننده ویتامین سی پریم چه زمانی است؟

بهترین زمان استفاده از سرم روشن کننده پوست پریم، یک بار بعد از بیدار شدن از خواب و یک بار نیز قبل از خوابیدن است. درواقع بهتر است که برای کسب نتیجهٔ بهتر، این سرم را دو بار در روز روی پوست صورت خود استفاده کنید‌. خوشبختانه این سرم به‌خوبی جذب پوست می‌شود و مصرف آن قبل از خواب هیچ آثاری روی بالش بر جا نمی‌گذارد. به همهٔ افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد لک روی پوست، روشن شدن لکه‌های قهوه‌ای پوست، به تأخیر انداختن علائم پیری پوست و آبرسانی به پوست خود بعد از بیدار شدن و قبل از خواب، از سرم ویتامین سی پریم استفاده کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله راجع‌به مزایا، طرز استفاده و بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی پریم صحبت کردیم و توضیح دادیم که این محصول چگونه باعث روشن شدن پوست می‌شود. برای خرید آنلاین سرم روشن کننده پوست پریم، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شاواز به‌عنوان بهترین مرجع فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اصل ایرانی و خارجی مراجعه کنید. با خرید از فروشگاه شاواز، می‌توانید از مزایایی مانند تخفیف روزانه، حراج هفتگی، حراج ماهانه، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، ضمانت بازگشت محصول تا یک هفته، تضمین اصالت محصولات، ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مشاورهٔ رایگان بهره‌مند شوید.

3.3/5 - (12 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.