بررسی و مقایسه پریز توکار ارزان ایرانی با پریز توکار خارجی

مشکل کمبود پریز برق یکی از معضلات دنیای مدرن امروزی است، از طرفی امکان تعبیه تعداد زیادی پریز برق بر روی دیوار ها امکان پذیر نیست. طراحان دکوراسیون داخلی در خارج از کشور برای حل این مشکل، پریز های توکار را در اشکال و مدل های بسیار متنوعی طراحی کردند تا تعدادی پریز برق، به راحتی در اختیار افراد قرار بگیرد و زیبایی محیط را نیز حفظ کند. با این حال قیمت پریز توکار خارجی نسبتا گران است و شاید هرکسی توانایی خرید این پریز ها را نداشته‌باشد. به این ترتیب تولید کنندگان داخلی دست به کار شدند و پریز توکار ارزان ایرانی در مدل های محدود تری نسبت به پریز های خارجی ساختند تا این اکسسوری پر کاربرد و عالی، با قیمتی مناسب در اختیار افراد باشد.

در ادامه این مطلب به بررسی و مقایسه پریز توکار ارزان ایرانی با پریز توکار خارجی می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

پریز کابینتی ایرانی بهتر است یا پریز کابینتی خارجی _ تجهیز یراق

مقایسه پریز توکار ایرانی فکتور با پریز توکار خارجی

همین ابتدا این نوید را به شما می‌دهیم که پریز توکار ایرانی در بسیاری از جنبه‌ها، دست کمی از محصولات خارجی ندارد؛ با این حال به مقایسه‌ی کامل این دو نوع پریز می پردازیم تا به طور کامل با همه چیز آشنا شوید.

امکانات پریز توکار

پریز های کابینتی خارجی معمولا امکاناتی از قبیل پورت برق، تلفن، HDMI، USB، میکروفون، شارژر وایرلس و … دارند و یک اکسسوری با امکانات کامل و عالی محسوب می شود.

تولید کنندگان ایرانی نیز دقیقا همین امکانات را در پریز های کابینتی تعبیه کردند تا پریز توکار ارزان ساخت ایران نیز دست کمی از پریز های خارجی نداشته‌باشد. البته پورت شبکه فعلا فقط در پریز های خارجی تعبیه شده‌است.

کیفیت پریز کابینتی

کارایی و کیفیت پریز کابینتی و خارجی نیز مشابه یکدیگر است. البته برند های خارجی دارای  ۵ سال گارانتی، و برند های ایرانی بسته به نوع و مدل پریز بین ۲ تا ۵ سال گارانتی دارند.

با این حال در صورتی که پریز توکار ایرانی شما بعد خراب شود و نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه داشته‌باشد، به راحتی می توانید قطعات مورد نیازتان را پیدا کنید. اما اگرپریز توکار خارجی شما بعد از تمام شدن گارانتی خراب شود، احتمالا ناچار به خرید مجدد یک پریز کابینتی می شوید، چون قطعات داخلی آن به سادگی پیدا نمی شوند و در صورت نبود قطعه، قابل تعمیر نیستند.

شکل ظاهری پریز توکار

هرکدام از پریز توکار ها دارای یک سری از امکانات هستند و این که شما کدام پریز را انتخاب می کنید، به نیاز شما بستگی دارد. پریز ها با توجه به امکاناتی که دارند، در مدل های مربع، مستطیل، استوانه‌ای و … و رنگ های طلایی، نقره‌ای، مشکی، دودی، سفید، چوبی و … تولید می شوند.

لازم است بدانید که هر برند، پریز توکارهای خاصی را تولید می کند؛ پس با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود، مناسب ترین پریز را از نظر شکل ظاهری و امکانات انتخاب کنید. البته برند های خارجی تنوع بیشتری در شکل و رنگ پریز ارائه می دهند.

تقریبا تمام برند های تولید کننده، علاوه بر پریز توکار کابینت، پریز های روکار نیز تولید می کنند.  پریز روکار کابینت برای نصب نیازی به برش سطح ندارد و در گوشه‌ی کابینت، کنج دیوار، یا زیر سطح میز نصب می شود.

قیمت پریز توکار

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب محصولات در هنگام خرید است و بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای پریز توکار از خرید آن صرف نظر می کنند. تهیه پریز های کابینتی ایرانی با حدود یک سوم هزینه‌ی پریز های کابینتی خارجی امکان پذیر است. بنابراین شما می توانید یک پریز توکار کابینت ارزان و با کیفیت داشته‌باشید.

انواع و مدل های پریز های کابینتی ایرانی و خارجی _ تجهیز یراق

پریز توکار ارزان یا پریز توکار خارجی؟

با توجه به اینکه پریز کابینتی ایرانی و خارجی از لحاظ کیفیت و امکانات، تقریبا مشابه هم هستند و فقط از نظر قیمت تفاوت زیادی دارند، بهتر است تا قبل از خرید با بهترین برند های تولید کننده ایرانی و خارجی نیز آشنا شوید تا بهتر بتوانید تصمیم قطعی خود را بگیرید.

بهترین برند های تولید کننده پریز توکار خارجی

شرکت های زیادی در خارج از کشور، انواع پریز کابینتی را تولید می کنند؛ اما دو تا از بهترین این برند ها که در داخل ایران نیز عرضه شده‌اند، برند های ملونی و فانتونی هستند.

برند های ملونی و فانتونی هر دو در زمینه تولید یراق آلات و اکسسوری کابینت فعالیت دارند و  از طریق محصولات با کیفیتی که ارائه می دهند، به دو برند پر طرفدار و پر فروش در ایران تبدیل شده‌اند.

لازم به ذکر است که پریز توکار فانتونی مدل های بی نظیر و جذابی مختص میز های اداری دارد که برای اتاق های کار یا اتاق کنفرانس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ملونی اقدام به تولید پریز توکار های جدیدی کرده که امکان کم و زیاد کردن پورت های متنوع را دارند و بسته به سلیقه شما چیدمان می شوند.

برند های تولید کننده پریز توکار ایرانی

اگر می‌خواهید یک پریز توکار کابینت ارزان با کیفیت در کابینت یا بر روی میز کار خود داشته باشید، پریز توکار کابینت ایرانی برند فکتور را به شما پیشنهاد می کنیم. فکتور تنها تولید کننده پریز توکار ایرانی است که در مدت کمی پس از عرضه‌ی محصولات به بازار، به برندی موفق و مطرح تبدیل شده‌است.

پریز های توکار فکتور در مدل‌های مختلفی وجود دارند و از طراحی و رنگ‌های زیبایی برخوردار هستند. جنس بدنه پریز توکار های فکتور از فولاد با مقاومتی عالی و رنگ کوره‌ای است تا خیالتان از بابت کیفیت بالای این محصول راحت باشد.

از دیگر محصولات جذاب برند فکتور سیستم صوتی است که به صورت توکار نصب می شود و در بسیاری از محیط ها امکان استفاده دارد. این سیستم با وزنی سبک، طراحی زیبا، خروجی صدای مناسب و دارا بودن شارژر وایرلس برای گوشی‌های هوشمند، یک پکیج جذاب و بی نظیر به شمار می‌آید.

محل نصب پریز میز اداری و کابینتی ارزان و خارجی _ تجهیز یراق

کدام پریز کابینتی را انتخاب کنیم؟

در توضیحاتی که از نظر گذراندیم به مقایسه انواع پریز توکار و روکار برندهای ایرانی و خارجی پرداختیم. اگر قصد دارید تا با هزینه حدودا ۳۰ درصد کمتر، آشپزخانه یا میز کار خود را تجهیز کنید و علاوه بر گارانتی ۲ تا ۵ ساله از امکان تعمیر پریز توکارتان نیز بهره مند شوید، بهتر است به سراغ مدل های پریز توکار ارزان ایرانی بروید. اما اگر می خواهید از محصولات خاص تر و شکیل تری استفاده کنید و امکان انتخاب بین مدل های متنوع تری را داشته‌باشید، بهتر است از پریز توکار های خارجی دیدن نمایید.

انتخاب پریز توکار ایرانی یا پریز توکار گران خارجی _ تجهیز یراق

پریز کابینتی را از کجا تهیه کنیم؟

خرید از نمایندگی های معتبر، بهترین نوع خرید محسوب می شود. چرا که خیال شما از بابت اصالت محصولات و گارانتی پس از فروش آن ها راحت است.

فروشگاه تجهیز یراق یکی از بزرگ ترین فروشگاه های یراق آلات و اکسسوری کابینت است که نمایندگی بسیاری از برند های معتبر از جمله ملونی، فکتور، فانتونی، هفله، یونی هوپر و … است. شما می توانید پریز های کابینتی مورد نظرتان را به صورت نصب شده در ویترین این فروشگاه مشاهده کنید تا با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید.

البته می توانید به وب سایت تجهیز یراق نیز مراجعه کنید و خرید خود را از طریق اینترنتی ثبت نمایید. امکان خرید تلفنی از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶ نیز برای شما فراهم است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.