معرفی ۵ عطر لاکچری زنانه برای افراد خاص پسند!

شما باید عطری مناسب برای خود بخرید؛ عطری که رایحه دلپذیر و نت های مختلف آن را دوست دارید تا از آن به عنوان امضای شخصی تان در هر جایی استفاده کنید. یک عطر خوب می تواند نظر همه را به شما جلب کند. اما بهترین عطر برای جذب زنان کدام است؟

تنوع بالای انواع عطر لاکچری زنانه، انتخاب را برای خانم ها سخت تر کرده است. اگر خانمی برای خرید ادکلن زنانه به بازار برود، با طیف گسترده ای از برندها رو به رو می شود. اما کدام عطر و ادکلن برای او مناسب است؟ چه برندی می تواند همان رایحه دلپذیری را که او می خواهد، ایجاد کند؟

معرفی بهترین عطر لاکچری زنانه

برندهای معتبر جهانی با استفاده از رایحه های دلپذیر و خاص، انواع عطر و ادکلن لاکچری زنانه را تولید کرده اند که از نت های مختلفی تشکیل می شود و بوی بی نظیری دارند. از عطر زنانه دیور جادور، کرید وایت فلاورز یا زرجوف داجالا گرفته تا برندهای معروف دیگر مثل آمواج پرتریل یا بولگاری نوراه، همگی می توانند نیازتان را به یک عطر لاکچری و خاص برآورده کنند.

در ادامه لیستی از بهترین عطر و ادکلن های لاکچری زنانه را معرفی می کنیم که طرفداران زیادی در تمام دنیا دارند و با رایحه دلپذیرشان همه را جذب خود می کنند:

عطر زنانه دیور جادور jadore

عطر زنانه دیور جادور jadore

یکی از عطرهای معروف و لاکچری زنانه که در سال ۱۹۹۹ تولید و در سال ۲۰۲۲ بازنگری شد، عطر زنانه دیور جادور است که با ترکیب انحصاری بدون الکل و بر پایه آب می تواند جذابیت زنانه تان را افزایش دهد.

این عطر زنانه مخصوص استفاده در روزهای گرم سال یعنی بهار و تابستان است و با خط بوی متوسط و ماندگاری خوب می تواند برایتان تبدیل به یک امضای شخصی در هر جمع و مکانی شود. این عطر با گروه بویایی گلی قطعا جزو بهترین انتخاب ها است، چون تا مدت ها رایحه آن را فراموش نمی کنید.

نت های ابتدایی عطر زنانه دیور جادور را برگاموت (ترنج)، گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین تشکیل می دهند. نت های میانی این عطر نیز شامل گل مریم، زنبق دره، ارکیده، گل فرزیا، گل رز، یاس، آلو و بنفشه می شوند. در نت های پایانی این محصول نیز ترکیب های بی نظیری مثل بلک بری، وانیل، مشک و سدر وجود دارد.

ادوپرفیوم بولگاری نوراه Bvlgari Noorah

ادوپرفیوم بولگاری نوراه یکی دیگر از انواع عطر لاکچری زنانه است که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد و طولی نکشید که بسیاری از خانم ها به این عطر خوشبو و خاص علاقه مند شدند. این محصول غرور و اعتماد به نفستان را افزایش می دهد و حس طراوت و شادابی را درونتان زنده می کند.

ادوپرفیوم بولگاری نوراه یک الماس تراش خورده بی بدیل است که قطعا با استفاده از آن شما نیز تبدیل به یک الماس درخشان در بین هر جمع و دورهمی می شوید.

در نت های ابتدای این عطر از گل زنبق، عسل، وانیل، صمغ گالبانوم و نان زنجبیلی استفاده شده است. به محض کم رنگ شدن نت های ابتدای، نت های میانی پا به میدان می گذارند که شامل نعناع هندی و صمغ بنزوئین می شوند. در پایان و به عنوان حسن ختام نت های پایانی خودنمایی می کنند که شامل گیاه تنباکوی تازه، هل و درخت بلوط هستند.

ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه Amouage Portrayal Woman

ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه Amouage Portrayal Woman

یکی از انواع عطرهای خنک و شیرین ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. هنوز چند سالی از تولید این محصول خوشبو و بی نظیر نمی گذرد که همه آن را به عنوان یک عطر لاکچری زنانه و با کلاس می شناسند.

اگر در یک روز گرم تابستانی نمی دانید چه عطری می تواند شما را جذابتر از همه در مهمانی ها و دورهمی هایتان نشان دهد، ما ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه را پیشنهاد می دهیم. این عطر قدرت و استقامتتان را به رخ همه می کشد و باعث تقویت احساس مثبتتان می شود.

در نت ابتدای ادوپرفیوم آمواج پرتریل زنانه از گل یاسمن سفید استفاده شده است. بعد از کم رنگ شدن رایحه این نت، رایحه نت های میانی که شامل وانیل و گیاه تنباکوی تازه هستند، به مشامتان می رسد. در نهایت نت پایانی صمغ لامی مشامتان را نوازش می دهد.

ادوپرفیوم زرجوف داجالا

یکی دیگر از انواع عطر لاکچری زنانه که در سال ۲۰۰۹ تولید شد، ادوپرفیوم زرجوف داجالا است. این عطر با رایحه گرم و شیرین می تواند انرژی مثبت و حال خوب شما و اطرافیانتان را بیشتر کند و تاثیر مثبتی روی روحیه تان بگذارد.

به محض اسپری کردن این ادوپرفیوم همه نظرها به سمت شما جلب می شود. در واقع این عطر توانایی معطوف کردن توجه همه به سمت شما را دارد، چون بسیار اغواگر است. بنابراین حتما کمی از عطر زرجوف داجالا را قبل از ورود به مهمانی ها استفاده کنید.

عطر زرجوف داجالا با نت های ابتدای پرتقال، شکوفه پرتقال، ترنج و صمغ گالبانوم عرض اندام می کند. بعد نت های اولیه، حالا نوبت به نت های میانی می رسد تا با ترکیب دانه‌های فلفل صورتی، گل رز و گل یاسمن سفید خودنمایی کنند. نت های پایانی نیز شامل کهربا، رزین، وانیل و مشک می شوند و با عطرآگین کردن فضا تاثیر مثبتی روی حال خوب همه می گذارند.

ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز Creed White Flowers

ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز Creed White Flowers

بیشتر از اینکه عطر و بوی ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز نظرتان را به خود جلب کند، شیشه و بطری لاکچری و زیبای آن نظرتان را جلب خواهد کرد. این عطر در یک بطری مجلل و هنری تولید و عرضه می شود؛ شیشه این عطر حتی پس از خالی شدن می تواند گزینه ای مناسب برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب و میز آرایشتان باشد.

عطر کرید وایت فلاورز در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و رایحه خنک و شیرینی دارد. این عطر تصویری از بهشت را برایتان تداعی می کند، چون به قدری خوشبو و با طراوت است که تمام حس های منفی درونتان را نابود خواهد کرد.

ادوپرفیوم کرید وایت فلاورز از نت های لوکس و بسیار خوشبو ایجاد شده است. در هر نت این عطر می توانید رایحه های دلپذیر و لذت بخشی را استشمام کنید که محال است تا مدت ها از یادتان بروند.

نت های اولیه عطر کرید وایت فلاورز را لیمو ترش زرد، سیب و برگ گل بنفشه تشکیل می دهند. نت های میانی نیز با ترکیب گل یاسمن سفید، گل رز و گل شمعدانی جایگزین نت های ابتدایی می شوند. نت های پایانی به عنوان حسن ختام با ترکیب گل نرگس، مشک و چوب صندل پا به میدان می گذارند و تیر آخر را برای افزایش جذابیتتان می زنند.

حرف آخر، کدام عطر یا ادکلن لاکچری زنانه را بخرم؟

بسیاری از بانوان شیک پوش، به دنبال یافتن بهترین عطر لاکچری زنانه هستند تا علاوه بر درخشش زیبایی، رایحه ای خوش از خود در مشام دیگران به جای بگذارند. از بین تمام برندهای معروف برای ادکلن های زنانه لاکچری می توان به عطر دیور جادور، بولگاری نوراه و کرید وایت فلاورز اشاره کرد. قطعا جذابیت و آراستگی افراد خاص پسند، ارزش صرف هزینه را خواهد داشت.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.