نکات و تکنیک‌های مهم آرایش چشم در تابستان

با شروع فصل تابستان و گرم‌شدن هوا باید کمی از عادت‌های میکاپ‌کردن که در فصل‌های دیگر انجام می‌دادید را کنار بگذارید یعنی اگر شما طرفدار آرایش‌های غلیظ هستید حتما سبک آرایش‌کردن خود را در تابستان تغییر دهید چراکه با وجود گرما بر روی صورتتان پخش شده و موجب می‌شود نامرتب به نظر بیاید.

همچنین لوازم آرایشی استفاده‌شده در این فصل مانند خط چشم و ریمل باید ضدآب باشند که در اثر گرما و رطوبت بر روی پوست پخش نشوند. در ادامه سعی داریم شما را با تکنیک‌های آرایش چشم در تابستان آشنا کنیم تا با آرایشی متنوع‌تر و مناسب با فصل تابستان در مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه خود شرکت کنید، پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

سایه پاستیلی

یکی از بهترین تکنیک‌های آرایش چشم در تابستان و گرما به‌کاربردن سایه پاستیلی بوده که برای انجام این میکاپ در اولین مرحله باید از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه در کیفیت و نتیجه میکاپ چشم بسیار تاثیرگذار است.

با به‌کاربردن پرایمر که مناسب‌ترین محصول برای زیرسازی میکاپ چشم‌هاست می‌توانید برای پوشاندن رگه‌های پشت پلک و فیت‌شدن رنگ آن، سطحی صاف و یک‌دست برای زدن سایه چشم خود به‌وجود بیاورید که در نتیجه سایه چشم به‌‌درستی و بدون عیب پخش می‌شود.

برای استفاده از سایه چشم پاستیلی در ابتدا باید رنگی روشن یا مناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید و کل پلک چشم را با آن بپوشانید تا نتیجه کارتان حرفه‌ای‌ و زیباتر نشان داده شود. لازم به ذکر است شما می‌توانید این کار را با استفاده از یک براش ساده مخصوص سایه انجام دهید چراکه به‌دلیل نرمی موها و انعطاف‌پذیری بالا سایه را به‌راحتی روی پلک پخش خواهد کرد. البته برای ترکیب سایه‌ها نیز می‌توانید از این براش استفاده کنید.

برای زدن سایه پاستیلی شما باید کل چشم و کمی بالاتر آن را با سایه‌ای روشن از هر رنگ پاستیلی که بخواهید مانند سبز، زرد، صورتی و آبی آرایش کنید که این متناسب با سلیقه و رنگ استایل‌تان است البته باید گفت هماهنگ‌کردن با رنگ لباس بسیار اهمیت دارد چراکه زیبایی سایه را چندین برابر بیشتر نشان می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید از یک رنگ پاستیلی یا خط چشم متضاد رنگ سایه پشت پلک خود استفاده کنید و آن  را تا نزدیکی خط مژه‌های پایینی چشم‌تان بکشید.

لازم به ذکر است شما در استفاده از سایه پاستیلی هیچ محدودیتی ندارید یعنی متناسب سلیقه خود می‌توانید از یک یا چند رنگ پاستیلی در زدن سایه استفاده کنید برای مثال شما می‌توانید از یک رنگ تنها برای گوشه داخلی چشم یا از چند رنگ برای سایه زدن پشت پلک به‌کار ببرید.

آرایش چشم در تابستان

خط چشم رنگی

یکی دیگر از تکنیک‌های آرایش چشم در تابستان و هوای گرم استفاده از خط چشم‌های رنگی و خدافظی با خط چشم‌های مشکی است چراکه زیبایی شما را چند برابر می‌کند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از هر رنگی که دوست‌ داشته باشید استفاده کنید.

در ادامه می‌خواهیم چند مدل خط چشم رنگی را به شما معرفی کنیم تا با سلیقه خود هرکدام را که دوست ‌داشته باشید در فصل تابستان امتحان کنید.

خط چشم قرمز

همه دخترها علاقه زیادی به آرایش با رژ لب قرمز دارند و البته می‌دانند که این رنگ موجب جلب توجه افراد بسیاری می‌شود و باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس در خانم‌ها خواهد شد. حال آیا شما تجربه استفاده از خط چشم قرمز داشته‌اید؟ به نظر شما هم این خط چشم همانند رژ قرمز بی‌نظیر است؟ بدون شک باید بگوییم این هم همانند رژ قرمز تاثیر بسیاری در جذابیت صورت دارد.

قرمز رنگ گرم و هیجانی بوده که باب سلیقه هر کسی است. برای به‌کاربردن این خط چشم، شما می‌توانید آن را در انواع مدل بر روی چشمان خود امتحان کنید.

خط چشم سبز و مشکی

یکی از زیباترین خط چشم‌های رنگی که می‌توان در تکنیک‌های آرایش چشم در تابستان به‌کار برد، استفاده از خط چشم ۲تایی است که هر زمان با استقبال زیادی روبه‌رو است. این مدل برای هر چشم و فرم چهره مناسب خواهد بود و کشیدن آن بر روی چشمان‌تان اصلا کار سختی نیست. همچنین شما می‌توانید با کشیدن آن زیبایی متفاوتی را برای خود به‌وجود بیاورید.

لازم به ذکر است انتخاب این ۲ رنگ کاملا با توجه به سلیقه شما خواهد بود. البته در کشیدن این مدل از خط چشم، شما می‌توانید از رنگ‌هایی که تضاد هم هستند یا تناژ رنگشان کمی به‌هم نزدیک باشد نیز استفاده کنید.

خط چشم سبز

اگر استفاده از خط چشم رنگی را هنوز تجربه نکرده‌اید و قصد دارید امتحان کنید و همزمان هم می‌خواهید ساده به‌نظر برسید ما به شما خط چشم رنگ سبز را معرفی می‌کنیم. این رنگ و مدل خط چشم در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسد.

خط چشم سیاه و سفید

یکی از مدل‌های ساده‌ و کاربردی تکنیک‌های آرایش چشم در تابستان و استفاده از خط چشم رنگی، خط چشم سفید و مشکی است چراکه اکنون هر خانمی این ۲ رنگ را دارد و هرکدام را به گونه‌ای به‌کار می‌برد. برای این کار می‌توانید ابتدا به وسیله رنگ سفید یک خط زیبا بکشید سپس با کمک رنگ سیاه دورتادور آن را پوشش دهید البته می‌توانید در مدل‌های دیگر هم از این ۲رنگ به‌کار ببرید. قرار گرفتن این ۲ رنگ کنار هم چشم‌ها را بسیار خاص می‌کند.

همچنین شما می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، صورتی، زرد و یاسی برای خط چشم خود استفاده کنید.

خط چشم رنگی

ریمل ضدآب

یکی از مهم‌ترین نکات آرایش چشم در تابستان به‌کاربردن ریمل ضدآب است. همانگونه که در بالا ذکر شد در تابستان به‌خاطر گرمای زیاد برای اینکه ریمل شما بر روی پوستان پخش نشود، باید از ریمل ضدآب استفاده کنید چراکه در مقایسه با نوع معمولی‌اش دوام بیشتری دربرابر آب و رطوبت دارد.

روش پاک‌کردن ریمل‌های ضد‌آب به‌علت اینکه بر پایه روغن تولید شده متفاوت است. نکته دیگر اینکه شما می‌توانید از ریمل‌های رنگی هم در تابستان استفاده کنید که در رنگ‌های زیبایی وجود دارند.

ریمل‌های ضدآب در ۳ نوع حجم‌دهنده، پرپشت‌کننده و بلندکننده در مغازه‌های فروش لوازم آرایشی وجود دارند که نوع و کیفت‌شان در قیمت ریمل بسیار تاثیرگذار است.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم در تابستان به‌خاطر گرما سعی کنید میکاپ ساده‌ و سبک‌تری را انجام دهید و همچنین از رنگ‌های متفاوت و شاد استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از تکنیک‌ های آرایش چشم در تابستان را به شما معرفی کنیم تا شما ‌بتوانید با امتحان کردن هرکدام با رعایت نکات آن، زیبایی و خاص‌بودن را در چشمان خود به‌وجود بیاورید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.