بهترین سایت برای ترک خودارضایی چیست؟

سایت های زیادی درباره ترک خودارضایی وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید کدام سایت مناسب شماست اما امروز قصد داریم با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم به شما ۴ سایت برتر برای ترک خودارضایی را معرفی کنیم که در این سایت ها می توانید مطالب به شدت مهم و مفیدی در زمینه ترک خودارضایی و مسائل جنسی یاد بگیرید و از این مطالب در سراسر زندگی خود استفاده کنید، پس با ما همراه باشید.

۱- سایت خارجی ترک خودارضایی

سایت خارجی nowandme که در زمینه ترک خودارضایی مقالات زیادی دارد می تواند یک منبع عالی در این زمینه باشد و از مقالات آن برای افزایش دانش خود استفاده کنید. مشکل این است که این سایت به زبان انگلیسی ساخته شده است و تمام مقالات آن انگلیسی هستند و شما نهایتا می توانید از گوگل ترجمه برای ترجمه مقالات این سایت استفاده کنید که البته در بسیاری از موارد می توانید محتوای آن را متوجه شوید اما خب از طرفی ممکن است مفهومی را اشتباه متوجه شوید.

۲- سایت ایرانی “تحول آنلاین” برای ترک خودارضایی

سایت تحول آنلاین به نشانی Tahavol.Online را می شود کامل ترین سایت در زمینه ترک خودارضایی در ایران دانست زیرا بیش از ۵۰ مقاله تخصصی و رایگان در این زمینه در سایت خود منتشر کرده و مقالات کاملا اختصاصی و ایرانیزه هستند. قطعا وقتی مقالات انگلیسی را بخوانید حس می کنید که نمی توانید با این مطالب و مفاهیم ارتباط چندان مناسبی بگیرید زیرا مثل اینکه نویسنده آن مقاله شما را درک نکرده اما در سایت تحول آنلاین هویت شما کامل درک شده و برای شمایی که هم ایرانی و هم مسلمان هستید مقاله نوشته شده تا به خوبی بتوانید با این مقالات ارتباط بگیرید.

۳- سایت ایرانی “ترک سریع” برای ترک خودارضایی

اگر بخواهیم قدیمی ترین سایت در زمینه ترک خودارضایی را به شما معرفی کنیم قطعا سایت ترک سریع به نشانی TarkSari.ir می باشد که از سال ۱۳۹۵ تا الان درحال فعالیت است. ناگفته نماند که سایت “تحول آنلاین” نیز درواقع نسخه جدید همین سایت است و ادمین های این دو سایت یکی هستند اما مطالب سایت تحول آنلاین خیلی دقیق تر و حرفه ای تر، زیر نظر ادمین های دوسایت نوشته شده است درحالی که مقالات سایت ترک سریع را نویسنده و ویراستار به صورت جداگانه نوشته اند. اما پیشنهاد می کنیم علاوه بر خواندن مقالات سایت تحول آنلاین حتما این سایت را هم ببینید زیرا به شما زاویه دید جدیدی خواهد داد که ممکن است خیلی برای شما مفید باشد.

۴- سایت پذیرش ۲۴

هرچند که سایت پذیرش ۲۴ به نشانی paziresh24.com در زمینه ترک خودارضایی نیست و یک سایت پزشکی محسوب می شود اما در زمینه ترک خودارضایی مقالات متعددی منتشر کرده که باز هم می تواند برای شما مفید باشد. درواقع مقالات این سایت بیشتر بر اساس تحقیقات علمی است و شاید باز هم هویت شما را به عنوان یک ایرانی و مسلمان در نظر نگرفته اند و شاید حس کنید نمی توانید با این مقالات ارتباط زیادی بگیرید اما باز هم پیشنهاد می کنیم که مقالات این سایت را بخوانید تا در زمینه ترک خودارضایی بتوانید با دید وسیع تری به موضوع نگاه کنید و ابعاد مختلف را بسنجید و آگاهانه تصمیم بگیرید که می خواهید دقیقا چگونه زندگی کنید و با زندگی خود چکار کنید.

خلاصه مطلب

در جمع بندی باید به شما بگوییم که سایت های ترک خودارضایی را جدی بگیرید زیرا باعث می شود مغز شما بیشتر درگیر این موضوع شود و به طور کلی وقتی روی یک چیزی تمرکز کنید؛ ذهن شما برای آن چیز اهمیت بیشتری قائل می شود پس اگر شما روزانه به این سایت های سر بزنید و بیشتر در معرض مطالب ترک خودارضایی باشید پس حتما در این زمینه می توانید موفق شوید و راه حل مناسب خود را پیدا خواهید کرد. شاید اویل سخت باشد اما کم کم به این روال عادت خواهید کرد. نیازی نیست برای شروع کار حتما روزانه یک مقاله بخوانید، برای شروع کار همینکه هر هفته یک بار هم یک مقاله مفید در زمینه ترک خودارضایی بخوانید باعث می شود ذهنیت شما تقویت شود و ایده های بیشتری در این زمینه داشته باشید. امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به سوال و نیاز شما پاسخ دهیم و در کلام آخر پیشنهاد ما این است همین الان شروع کنید زیرا اگر هدفتان این باشد که بگویید از فردا شروع خواهم کرد پس احتمالا فردا هم شروع نخواهید کرد، پس همین الان این مسیر درست را آغاز کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.