معرفی برترین محصولات آرایشی در سال ۲۰۲۳

صنعت زیبایی در رویکرد جدید خود، به دنبال تولید محصولات آرایشی نوین برای همگام شدن با علم و تکنولوژی است؛ همچنان که در تولید فرآورده‌های جدید زیبایی، شاهد گام‌های موثری در این زمینه هستیم. این روزها، حتی فرمولاسیون معمول محصولات آرایشی نیز در حال تغییر و بهینه سازی است تا همه چیز هم‌راستا با طبیعت و دوست‌دار محیط زیست باشد. در ادامه با پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین محصولات آرایشی جدید بیشتر آشنا خواهیم شد.

تینت لب

تینت لب - برترین محصولات آرایشی در سال 2023

تینت لب، محصولی همه کاره و جذاب است که در سرزمین K-Beauty متولد شده است. تینت‌ها در ابتدا به عنوان جایگزین‌های نوین رژ لب در انواع مختلفی به بازار عرضه شدند. مایعی بسیار رقیق و رنگی که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و ظاهری طبیعی و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند. با وجود این ویژگی‌ها، کاربری تینت لب در مدت زمان بسیار کوتاهی افزایش یافت و امروزه به عنوان رژگونه و سایه چشم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تینت لب از نظر قیمت و کاربرد نسبت به رژ لب‌ها مقرون به صرفه‌تر است. به دلیل تماس مستقیم این محصول با پوست لب و صورت و قدرت جذب بالای آن، بهتر است برای خرید به سراغ برندهای شناخته شده تینت لب بروید. تینت لب گلدن رز، بنفیت و اتود به عنوان بهترین مارک تینت لب برای مصرف روزانه شناخته می‌شوند.

رژگونه کرمی

این روزها بافت سبک و لطیف رژگونه‌های کرمی و مایع تا حدودی جایگزین انواع پودری شده‌ است. بافت مایع این محصول، به راحتی روی پوست پخش می‌شود و ظاهری بسیار طبیعی به وجود می‌آورد. اگر دوست دارید آرایش متفاوت و طبیعی داشته باشید، رژگونه‌های کرمی انتخابی کم نظیر برای شما هستند. نکته بسیار مهمی که درباره رژگونه کرمی مطرح است، فید حرفه‌ای و کامل آن روی پوست است. به این منظور، بیشتر میکاپ آرتیست‌ها استفاده از بیوتی بلندر مرطوب را توصیه می‌کنند. همچنین این رژگونه‌ها را می‌توانید با هدف لیفت ناحیه گونه و روح بخشیدن به دیگر بخش‌های صورتتان نیز استفاده نمایید.

کوشن و بی بی کرم

وقت آن رسیده که با بافت سنگین کرم پودرها خداحافظی کنید. صنعت زیبایی با رویکرد حفظ سلامت پوست، اقدام به تولید محصولاتی از قبیل کوشن، بی بی کرم و سی سی کرم کرده است. بافت سبک این فرآورده‌ها، مانع از مسدودیت منافذ پوستی و ایجاد جوش و آکنه می‌شود. علاوه بر این، قدرت پوشانندگی بسیار بالا و ظاهر طبیعی روی پوست باعث شده است تا این نوع محصولات با اقبال زیادی از طرف مصرف کنندگان همراه باشد. انواع بی بی و سی سی کرم‌ها، اغلب دارای خاصیت ضد آفتاب نیز هستند و از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب محافظت می‌نمایند. اگر به دنبال محصولی ایمن، باکیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده روزانه هستید، بی بی کرم و کوشن جزو متفاوت‌ترین محصولات آرایشی عرضه شده در سال‌های اخیر دسته بندی می‌شوند.

هایلایتر

هایلایتر - برترین محصولات آرایشی در سال 2023

استفاده از انواع هایلایتر برای پوست صورت و بدن، یکی از ترندهای آرایشی است که اخیرا بسیار محبوب شده است. این محصول ترکیبی از ذرات براق و جذاب است و در انواع مدادی، پودری و مایع تولید می‌شود و پالت رنگ بسیار متنوعی دارد. هایلایترها را می‌توانید علاوه بر صورت، روی پوست بدن، به خصوص روی قسمت‌های سرشانه و دکلته نیز استفاده نمایید. هایلایترهای بدن به خصوص در فصول گرم بهار و تابستان، بیش از همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. برای آرایش صورت، هایلایترها را به همراه کانتور سبک روی پوست و در ناحیه بالای گونه، نوک بینی، استخوان ابرو و چانه به کار برده می‌شود.

کانسیلر

انقلاب کانسیلرها را می‌توان یکی از نقاط عطف صنعت زیبایی دانست. کانسیلر یا همان کرم پودر فشرده، امروزه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات آرایشی شاخته می‌شود. قدرت پوشانندگی کانسیلرها به قدری بالا است که می‌توانند انواع لک‌های تیره، جای جوش و حتی تیرگی زیر چشم را کاور کنند. این محصول همه کاره، در زمینه اجرای کانتورینگ و زیرسازی گریم نیز کاربرد دارد و در انواع مختلف طیف پوست و رنگی تولید شده است.

بادی اسپلش

عطر و ادکلن‌های گران قیمت در تمام این سال‌ها، یکی از اعضای ثابت صنعت آرایشی و بهداشتی بوده‌اند. محصولات لوکس و جذابی که دستیابی به برخی از برندها و رایحه‌های آن گاهی مانند آرزو و رویا است. اما بادی اسپلش‌ها با اسانس مشابه عطرهای خاص و خواستنی تولید شده‌اند تا همه بتوانند با هر توان و سلیقه‌ای با انواع رایحه عطرها آشنا شوند.
ترکیب متفاوت فرمولاسیون بادی اسپلش‌ها باعث شده است تا این محصولات بتوانند خیلی زود و تقریبا در همه دنیا به خوبی برای خودشان جایگاهی ثابت پیدا کنند. ترکیب جادویی ویژه از آب، مواد مغذی، ترکیبات آبرسان، ویتامین‌های C و E و درصد پایینی از اسانس عطر که با اولین پاف شما را شگفت زده می‌کند.
انواع بادی اسپلش‌ در مدل‌های زنانه و بادی اسپلش مردانه، عرضه می‌شود و از نظر قیمت برای خرید به صرفه‌تر از ادکلن و عطر است. در کنار فرمول‌های معمولی، اسپری بادی اسپلش به شکل اکلیلی نیز عرضه می‌شود که می‌توان به عنوان هایلایتر بدن نیز از آنها استفاده کرد. از خوشبوترین بادی اسپلش‌های شاین دار ، می‌توان به برندهای مای و شون اشاره کرد. کالیستا نیز از بادی اسپلش‌های زنانه و پرطرفدار بازار به شمار می‌رود. از بهترین انواع بادی اسپلش مردانه نیز می‌توان برندهای سی گل و لدورا را نام برد.

طوفان نسل جدید لوازم آرایشی وارد بازار و سالن‌های مد شده است. از رژگونه تا کرم پودر، تا اسپری و بادی اسپلش، همه چیز دستخوش تغییرات شگرفی شده که قرار است اندکی سلیقه همیشگی شما را به چالش بکشد. شما برای رویایی با تغییرات بزرگ روتین آرایش روزانه‌تان آماده هستید یا همان محصولات همیشگی را می‌پسندید؟

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.