گجت‌های جدید خانگی و آرایشی ۲۰۲۳

در این گفتار بر آنیم تا به مطالعه و بررسی چند قلم از گجت های جدید مورد استفاده در خانه بپردازیم همانطور که می دانید گجت ها وسایلی هستند که برای راحتی کارهای روزمره طراحی شده اند و بعضی ها واقعاً مفید و کاربردی هستند برخی دیگر هم در بعضی کارهای تخصصی و نه برای همه لازم و ضروری هستند. گجت های خانگی را در چند دسته متفاوت بررسی خواهیم کرد.

  • گجت های آرایشی و بهداشتی:

قسمتی از گجت های خانگی دسته لوازم آرایشی و بهداشتی را شامل می شوند و همانطور که از نامشان پیداست در جهت راحتی و رفاه زندگی در همین دسته توسعه و پیشرفت کرده اند. تمامی این گجت ها همه خاصیت مشترکی که دارند این است که در عین کوچک شدن اندازه این گجت ها ، کارایی آنها چند برابر شده است .قسمتی از این گجت ها در زمینه بهداشتی است برای مثال انواع صابون ریز های غیر لمسی ، انواع تمیز کننده نانو ، انواع شوینده های تخصصی برای کارایی های متفاوت (برای مثال شوینده های متفاوت برای انواع لکه و اجسام مختلف در بازار موجود است که کارایی هر کدام در زمینه تخصصی خودشان به مراتب زیادترو بیشتر از نمونه های قدیمی است).

البته همیشه اینگونه نیست که ابزار و گجت های تخصصی به صورت جداگانه تهیه و عرضه شود در سال های اخیر گجت های چند کاره که کارهای مشابهی در زمینه های مشابه و یا گاهاً غیر مشابه انجام می دهند.

گجت های آرایشی نیز همانند سایر گجت مسئولیت تسهیل کارها و گاها بی نیاز بودن انسان ها از رفتن به آرایشگاه و بی نیاز نمودن از سایر افراد را بر عهده دارد انواع سشوار ها و حالت دهنده های مو و … که اکثراً کارایی راحت تری نسبت به نمونه های مشابه دارند و در عین کوچکی کارها و مسئولیت های بزرگی را بر عهده دارند برای مثال پک لاک ناخن که شامل انواع رنگ های لاک ناخن و با کارایی راحت می تواند یکی دیگر از گجت ها در همین زمینه باشد.

این گجت ها همه از ایده و نیازی نشات می گیرد که با ایده های ناب و کمی خلاقیت به یک وسیله سودمند تبدیل می شود و مرزها در می نوردد و راه خود را در میان هزاران وسیله باز می کند و گاهاً به وسیله ای تبدیل می شود که در مدت کوتاهی اکثر مردم روی جهان اگر تهیه هم نکرده باشند حتما مطالبی در مورد آن دیده و یا شنیده اند.

در بعضی از این گجت ها کارایی همان کارایی قدیم است تنها با یک تفاوت که دیگر مشکلات احتمالی قبلی را ندارند و گاهاً کارایی آنها چندین برابر شده است برای مثال آینه که وسیله ساده است می تواند میزبان خلاقیت جدیدی باشد ابتدا باید به مشکلات احتمالی آینه ها بپردازیم و راه های رفع آن را بررسی کنیم مطمئناً اولین چیزی که به ذهن می رسد مشکل شکستن آن است اخیراً آینه نشکن متحرک که از جنس پلکسی ساخته شده اند توانسته این مشکل را مرتفع کند و تا حدی که می توانید با خودتان حمل کنید بدون اینکه نگران شکستن آن باشید.

  • گجت های خانگی کاربردی

شاید شما هم مثل خیلی ها همیشه دنبال گجت های جدید باشید باید بدانید که تنها نیستید و همه از درک این خلاقیت ها لذت می برند بگذارید با یک مثال موضوع را روشن کنیم بردن ماشین به کارواش گاهی اوقات خسته کننده و هزینه بر است اخیراً کارواش شارژی تفنگی ابداع و به بازار عرضه شده و در بازار ایران نیز موجود است که در عین حال که پرتابل است بسیار پرقدرت و کاربردی است و عملاً فشار آب کارواش های معمولی را برای شما بازسازی می کند و هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه جویی می شود. با نگاهی به اطراف خودتان می توانید نمونه های متعددی از این گجت ها پیدا کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.