خرید انواع لوازم و محصولات گربه از فروشگاه‌های پت شاپ آنلاین سلوری

گربه‌ها همراهان فوق‌العاده‌ای هستند که شایسته بهترین مراقبت و توجه هستند. چه یک بچه گربه، یک گربه بالغ یا یک گربه مسن داشته باشید، باید محصولات مناسبی برای آن‌ها فراهم کنید تا سالم، شاداب و راحت باشند. به همین دلیل است که باید از فروشگاه‌های آنلاین حیوانات خانگی سلوری خرید کنید، جایی که می‌توانید هر آنچه برای گربه خود نیاز دارید با قیمت‌های استثنائی و ارسال سریع پیدا کنید.

غذای گربه

یکی از مهم‌ترین محصولات برای گربه شما غذا است. گربه‌ها نیاز‌های غذایی خاصی دارند که بسته به سن، سبک زندگی و وضعیت سلامتی آن‌ها متفاوت است. در پت شاپ‌های بازار آنلاین سلوری، می‌توانید طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذای گربه، از جمله غذای خشک گربه، غذای مرطوب گربه، و غذای کنسرو شده برای گربه را بیابید. غذای خشک گربه راحت و مقرون به صرفه است و به تمیز نگه داشتن دندان‌های گربه کمک می‌کند. غذای مرطوب گربه برای گربه‌هایی که مشکلات دندانی یا ادراری دارند، خوش طعم‌تر، آبرسان‌تر و مناسب‌تر است. کنسرو غذای گربه شبیه غذای مرطوب گربه است، اما ماندگاری بیشتری دارد و می‌توان آن را در دمای اتاق نگهداری کرد. در بین برند‌های خارجی غذای گربه در بازار آنلاین سلوری می‌توان از رویال کنین، رفلکس، جوسرا، جیم کت، شسیر، دریمیز و… نام برد. همچنین برند‌های ایرانی غذای گربه مانند دودوتی، نوتری پت، مفید، سلبن، فیدار، شایر و… نیز در پت شاپ‌های سلوری عرضه می‌شوند.

خرید غذای گربه با قیمت عالی و بهترین کیفیت از سلوری

لوازم بهداشتی گربه

یکی دیگر از محصولات ضروری برای گربه شما لوازم بهداشتی است. گربه‌ها حیوانات بسیار تمیزی هستند که مرتباً خود را اصلاح می‌کنند، اما باز هم برای حفظ بهداشت و سلامت خود به کمک صاحبشان نیاز دارند. شما باید گربه خود را حداقل یک بار در هفته مرتب کنید تا مو‌های شل و ریخته شده، کثیفی و انگل‌ها را از بین ببرید. در بازار آنلاین سلوری، می‌توانید محصولات مختلف لوازم بهداشتی گربه را پیدا کنید، مانند:

ناخن گیر گربه: وسیله‌ای که اگر گربه دارید، حتماً باید آن را از جای مطمئن خریداری کنید. چرا که ناخن‌های بیش از حد بلند ممکن است باعث ایجاد جراحت در قسمت‌های مختلف بدن گربه و یا عفونت در زیر ناخن‌ها شود.

شامپو گربه: شما باید برای مراقبت از پوست و موی گربه خود حتماً از شامپویی استفاده کنید که مخصوص گربه‌ها است و از مصرف شامپو‌های انسانی که می‌توانند پوست گربه را تحریک یا خشک کنند اجتناب کنید.

انواع برس گربه: شما به عنوان صاحب گربه به حداقل یک نوع از برس و‌شانه گربه، چه مدل معمولی و چه گره بازکن در منزل خود نیاز دارید تا هم به سلامت پوست و موی گربه و هم سلامت دستگاه گوارش او کمک کنید. چون گربه‌ها مو‌های شل روی پوست خود را هنگام لیسیدن می‌بلعند و در معده آن‌ها گلوله مو تشکیل می‌شود.

مسواک، خمیر دندان و دهانشویه گربه: خرید لوازم بهداشت دهان و دندان گربه یکی از کار‌هایی است که باید برای حفظ سلامت پت خود و پیشگیری از ابتلای او به بیماری‌های دهانی انجام دهید.

بهداشت چشم و گوش گربه: دو عضو حساس گربه که در معرض عفونت و بیماری هستند، چشم و گوش حیوان است که شما می‌توانید با خرید انواع قطره و اسپری مخصوص چشم و گوش گربه و استفاده از آن‌ها طبق توصیه دامپزشک، به حفظ سلامت حیوات خانگی خود کمک کنید. در بازار آنلاین سلوری محصولات بهداشتی گربه در برند‌های بیفار، یورو پت، رد اسپرینگ، اچ‌اند جی، پرسا و… عرضه می‌شوند.سلوری

لوازم نگهداری گربه

لوازم نگهداری گربه محصولاتی هستند که به شما کمک می‌کنند از راحتی و تندرستی گربه خود مراقبت کنید. در بازار آنلاین حیوانات خانگی سلوری، می‌توانید محصولات مختلف لوازم نگهداری از گربه را خریداری کنید مانند:

باکس گربه: برای راحتی و کاهش استرس گربه در جابجایی‌های بیرون از خانه و همچنین راحتی خودتان، خرید باکس گربه از پت شاپ‌های سلوری را به شما توصیه می‌کنیم.

شیشه شیر گربه: اگر در خانه از بچه گربه نگهداری می‌کنید، شیشه شیر اولین وسیله‌ای است که برای حفظ سلامت و رشد مناسب او باید خریداری کنید.

ظرف غذای گربه: انواع مختلف ظرف آب و غذای گربه از مدل ساده تا اتوماتیک در بازار پت شاپ آنلاین سلوری موجود است.

تخت و تشک گربه: از آنجایی که گربه‌ها به محل استراحت دنج و راحت نیاز دارند، می‌توانید با خرید انواع جای خواب گربه، آسودگی و آرامش را برای گربه خود فراهم کنید.

لوازم گربه: خرید و قیمت لوازم و وسایل گربه خانگی از سلوری

اسباب بازی گربه

 اسباب بازی برای گربه‌ها نه تنها راهی برای سرگرمی و لذت بردن است، بلکه روشی برای تقویت توانایی‌های ذهنی و جسمانی، کاهش فشار‌ها و استرس و بهبود و اصلاح رفتار‌های نامناسب گربه می‌باشد. مهم است که اسباب بازی گربه از مرجع معتبری مثل بازار آنلاین سلوری تهیه شود تا فرآیند آموزش و یادگیری مهارت‌ها و نکات مختلف برای پت آسانتر انجام گیرد. مدل‌های متنوع اسباب بازی گربه که توسط پت شاپ‌های معتبر در بازار آنلاین سلوری به فروش می‌رسند از کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب برخوردار هستند تا خیال مشتریان از هر بابت آسوده باشد.سلوری

همانطور که می‌بینید، بازار پت شاپ آنلاین سلوری همه لوازمی را که برای گربه شما لازم است، موجود دارد. چه به دنبال غذا، لوازم بهداشتی، لوازم مراقبت و یا اسباب بازی باشید، می‌توانید آن‌ها را با قیمت‌های عالی و تحویل سریع در سلوری بیابید. پس دیگر منتظر نمانید و همین الان سفارش دهید! گربه شما از شما تشکر خواهد کرد!

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.