همه چیز درباره محصول پرطرفدار: تونر ضد جوش و روشن کننده

یکی از محصولاتی که امروزه برای مراقبت بیشتر از پوست تولید شده است، تونر ها هستند. تونر ها محصولاتی هستند که بر پایه آب ساخته می شوند و حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهی مفید و مغذی پوست هستند. با استفاده از این محصول می توان هم به پاکسازی عمیق پوست پرداخت و هم پوست را تغذیه و تقویت کرد. به علاوه تونر ها می توانند چربی اضافه را از سطح پوست پاک کرده و به تنظیم و کنترل ترشح چربی در انواع پوست ها کمک کنند. طبق توصیه کارشناسان در این زمینه حتی بعد از این که از مواد شوینده برای تمیز کردن پوستتان استفاده کردید، باز هم از تونر استفاده کنید. خواهید دید بسیاری از آلودگی ها توسط مواد شوینده از بین نرفته بودند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد انواع تونر ها و طرز استفاده از آن ها با شما صحبت کنیم. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

انواع تونر ضد جوش و روشن کننده

تونر ها انواع مختلف با کاربرد ها و فواید متفاوتی دارند. همانطور که می دانید وجود مقدار زیاد چربی بر روی سطح پوست می تواند باعث بسته شدن منافذ، باقی ماندن سلول های مرده بر روی پوست شده و در نتیجه پوست کدر و جوش دار شود. به همین دلیل این دسته از افراد می توانند از تونر ضد جوش و روشن کننده استفاده کنند. این دسته از تونر ها علاوه بر کاهش چربی، کمک زیادی به کاهش التهاب، از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید به مرور زمان، تنظیم سطح PH پوست و حفظ رطوبت و شادابی پوست نیز می پردازند. این محصولات حاوی موادی مانند اسید لاکتیک، ویتامین C، پانتنول و غیره هستند که هم باعث تمیز شدن پوست از آلودگی های عمیق و هم روشن تر شدن پوست می شوند. در ادامه به بین ویژگی سایر انواع تونر ها خواهیم پرداخت.

تونر های روشن کننده

همانطور که از نام این محصول پیدا است حاوی مقدار زیادی مواد روشن کننده پوست از جمله ویتامین C خواهد بود. ویتامین C نقش اصلی در رطوبت رسانی، تغذیه و روشن سازی پوست دارد. تونر های روشن کننده همچنین می توانند لک های موجود بر روی پوست شما را به مرور زمان از بین ببرند . به کاهش تیرگی های موجود بر روی پوست نیز کمک می کنند.

تونر های ضد باکتری

تونر های ضد باکتری اقدام به از بین بردن آلودگی ها، میکروب ها و باکتری هایی که بر روی سطح پوست قرار دارند، می کنند. از طرفی با توجه به ترکیبات موجود در آن ها می توانند موجب نرم شدن پوست، باز نگه داشتن منافذ پوست، جلوگیری از جوش زدن و کنترل ترشح سبوم پوست شوند. با استفاده از این نوع تونر ها به مرور زمان التهاب پوست از بین رفته و پوستی سالم و شفاف خواهید داشت.

تونر های لایه بردار

تونر های لایه بردار حاوی ترکیباتی مانند گلیکولیک اسید و لاکتیک اسید بوده و به از بین بردن ایرادات پوست و لایه برداری آن می پردازند. با انجام لایه برداری سلول های مرده پوست از بین رفته و سلول های تازه و جوان تولید می شوند. با این فرایند بعد از گذشت مدتی از استفاده تونر های لایه بردار شما پوستی تازه، شفاف، جوان و بدون لک خواهید داشت.

نحوه استفاده از تونر ضد جوش و روشن کننده

تونر های لایه بردار

طرز استفاده از تونر ضد جوش و روشن کننده پوست بسیار راحت و آسان است. کافی است قبل از استفاده از تونر ابتدا صورت خود را با استفاده از شوینده های ملایم و مناسب با نوع پوستتان بشویید. قبل از استفاده از تونر سعی کنید به صورتتان آب سرد بزنید. آب سرد منافذ پوست را آماده دریافت مواد مغذی تونر ها می کند. سپس با استفاده از پنبه ای کوچک مقدار مناسب از تونر برداشته و بر روی پوست خود بمالید. خواهید دید هنوز هم آلودگی هایی بر روی پوستتان بوده که تونر آن ها را از بین برده است. بعد از استفاده تونر ضد جوش و روشن کننده می توانید از نرم کننده ها و مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید تا پوستتان دچار خشکی نشود.

نکات مهم در استفاده از تونر ضد جوش و روشن کننده

استفاده از تونر ها بیشتر برای مقاصد درمانی و از بین بردن مشکلات پوستی است. بنابراین بهتر است برای استفاده از این محصولات نکات مهمی را همیشه مد نظر قرار دهید. تعداد دفعات استفاده از تونر ها نکته بسیار مهمی در تاثیرگذاری آن ها است. بهتر است شب ها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب از تونر مخصوص به خود استفاده کنید. قبل از خواب شب استفاده از تونر باعث پاکسازی پوست در زمان استراحت می شود. استفاده از تونر در صبح به دلیل این است که چربی های تولید شده از شب قبل را از روی پوست خود از بین ببرید.

تست اولیه روی پوست

با توجه به ترکیباتی که در تولید تونر های مختلف به کار رفته است، بهتر است برای شروع استفاده ابتدا آن را بر روی بازوی خود و یا هر قسمت دیگری که دارای پوست حساسی است، تست کنید. با این کار اطمینان پیدا خواهید کرد که به مواد و ترکیبات این محصول حساسیتی ندارید.

انتخاب تونر مناسب نوع پوست

شناخت نوع و نیاز پوستتان که در درجه اول اهمیت است. برای خرید و تهیه انواع محصولات مراقبتی از جمله تونر ها ابتدا بهتر است نوع و نیاز پوستتان را مشخص کنید تا بتوانید محصولی مطابق با پوستتان تهیه کنید.

برای خرید انواع تونر ضد جوش و روشن کننده می توانید از لینک زیر اقدام کنید:

https://araskharid.com/product-tag/%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%b1-%d8%b6%d8%af-%d8%ac%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.