یووی پرینت ارائه دهنده خدمات چاپ فضای داخلی با کیفیت عالی

محصولات چاپی با توجه به میزان مقاومتی که نسبت به عوامل محیطی مانند آب و هوا دارند به دو دسته چاپ فضای داخلی و خارجی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. اما چاپ داخلی چیست؟ همانطور که از اسم آن مشخص است برای زیباسازی و تزیین فضای داخلی کاربرد دارد و می تواند روی تمام سطوح داخلی مثل سقف، کف و دیوار نصب شود.

اگر به دنبال انجام چاپ فضای داخلی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید ما به شما موسسه ارائه خدمات چاپ و پرینت یووی پرینت را پیشنهاد می کنیم. یووی پرینت ارائه دهنده کلیه خدمات چاپ فضای داخلی یا چاپ دیواری با کیفیت عالی می باشد. از طریق مراجعه به سایت یووی پرینت می توانید انواع خدمات آنها را در این زمینه مشاهده کنید و به راحتی ثبت سفارش نمایید.

اگر می خواهید راجع به انواع مختلف چاپ فضای داخلی بیشتر بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ استیکر یا وینیل (Vinyl)

یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ استیکر است. از مزایای این چاپ می توان به قابلیت پشت چسبدار بودن، تمیز کردن آسان و مقاومت و چاپ پذیری بالا اشاره کرد. بیشترین کاربرد چاپ استیکر در تبلیغات روی بدنه اتوبوس های شهری، کفپوش سه بعدی و استندهای تبلیغاتی است. کارشناسان تیم یووی پرینت آماده هستند تا به سوالات شما درباره قیمت و چگونگی ثبت سفارش چاپ استیکر پاسخ دهند. کافیست با شماره ۰۹۱۰۱۴۰۰۰۲۴ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی یووی پرینت استفاده کنید.

سفارش چاپ وینیل ( چاپ استیکر با طرح دلخواه )

چاپ بنر شبرنگ (Reflective)

قیمت بنر شبرنگ یا رفلکتیو با توجه به ساختاری که دارد نسبت به بنرهای معمولی بالاتر است اما بهترین گزینه برای مواقعیست که تابلو در محیط تاریک قرار دارد. این بنرها مقاومت بالایی در فضای باز دارند و در شب به راحتی دیده می شوند. همچنین با توجه به عدم نیاز به پروژکتور برای روشن کردن تابلو، هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد. بیشترین کاربرد بنر شبرنگ در تبلیغات جاده ای است. یووی پرینت انواع سفارشات بنر شبرنگ شما را از یک ساعت تا نهایتا یک روز انجام می دهد.

چاپ سولیت (Solit)

سولیت یک متریال ساخته شده از جنس پی وی سی است. با توجه به ویژگی های سولیت مانند سطح صاف و عدم بازتاب نور، کیفیت این نوع چاپ بسیار زیاد و در حد عکس است و به همین دلیل از روش های پرطرفدار چاپ فضای داخلی می باشد. از چاپ سولیت در چاپ استند نمایشگاهی، پوستر، بنر و نیز دکوراسیون استفاده می شود. برای ثبت سفارش چاپ سولیت نیازی به مراجعه حضوری به چاپخانه نیست. شما می توانید به راحتی و از طریق پیام رسان های واتساپ یا تلگرام سفارش خود را در یووی پرینت ثبت کنید.

چاپ سولیت: طرح دلخواه، قیمت و شرایط سفارش

چاپ بک لایت (Backlit)

چاپ بک لایت به چاپ روی متریالی گفته می شود که قابلیت عبور نور را دارد و داخل جعبه ای قرار می گیرد که به آن لایت باکس می گویند. از آنجا که این محصول به دلیل درخشان بودن توجه افراد را به خود جلب می کند بسیار پرکاربرد است و در مراکز خرید، ایستگاه های مترو، مطب پزشکان، رستوران ها و … استفاده می شود. کیفیت چاپ بک لایت تاثیر زیادی روی زیبائی لایت باکس دارد. یووی پرینت این نوع چاپ داخلی را بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام می دهد.

چاپ کنواس (Canvas)

کنواس همان پارچه ای است که روی بوم نقاشی می کشند و بافت محکم و متراکمی دارد. چاپ کنواس نیز یک نوع چاپ دیجیتال است که روی پارچه کنواس انجام می شود. قیمت مقرون به صرفه، قابلیت سفارشی سازی در ابعاد مختلف و دوام زیاد از جمله مزایای این نوع چاپ است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ کنواس و قیمت آن می توانید به سایت www.uvprint.ir مراجعه نمایید.

چاپ مش (Mesh)

همانگونه که از نام این چاپ مشخص است روی متریال مشبک و تور مانند انجام می شود. از طریق این نوع چاپ دیجیتال می توانید طرح و تصویر دلخواه خود را روی مش چاپ کنید. بهترین سطح برای چاپ مش، شیشه است و کیفیت کاغذ مش، تعیین کننده کیفیت چاپ مش است بنابراین ما به شما توصیه می کنیم سفارش خود را به مجموعه حرفه ای یووی پرینت واگذار کنید تا آخر کار از انتخاب خود راضی باشید.

چاپ کتد (Coated)

قبل از آشنایی با چاپ کتد بهتر است ابتدا با کاغذ کتد آشنا شویم. کاغذ کتد یک نوع کاغذ مرغوب پوشش دار با رویه ای از جنس پلیمر است و در مقابل رطوبت، غبار و خراشیده شدن بسیار مقاوم می باشد. واضح است که اگر چاپ روی کاغذ کتد انجام شود به آن چاپ کتد یا اصطلاحا چاپ پلات لمینت می گویند. از این روش برای چاپ انواع کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، بنر، پوستر و عکس های رنگی استفاده می شود.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا استعلام قیمت در مورد هر یک از انواع چاپ فضای داخلی یا چاپ دیواری که در بالا توضیح دادیم به وب سایت یووی پرینت مراجعه کنید یا از طریق پیام رسان های واتساپ و تلگرام با کارشناسان حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید. مشاوران یووی پرینت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته بصورت تلفنی و از طریق پیام رسان ها پاسخگوی سوالات شما هستند. هر کجای ایران که باشید یووی پرینت نتیجه کار را در سریع ترین زمان ممکن آماده و برای شما ارسال می کند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.