آشنایی با بهترین شهرهای دنیا برای خرید

در این مطلب می خواهیم بهترین شهرهای دنیا را به شما معرفی کنیم که برای خرید مناسب هستند. هنگام سفر به آنها، حتما چند چمدان اضافه هم با خود ببرید. به طور مثال، برای خرید طلا به دبی، چرم به فلورانس، آثار هنری به میلان و … بروید و بهترین ها را خریداری کنید.

سان فرانسیسکو
رتبه: ۷۹.۲
سان فرانسیسکو را به عنوان یکی از بهترین مرکز خرید در دنیا می شناسند. در این شهر بازار، بازارچه، پاساژ و تیمچه های بسیاری وجود دارد. از جمله می توان به اشبوری، Held Over یا ساختمان Ferry اشاره کرد که روزهای یکشنبه محل فروش انواع چاشنی، مربا، عسل و ترشی های خانگی را می توان از آنجا خریداری کرد.

میلان
رتبه: ۷۱.۵
میلان را به عنوان مرکز مد جهان می شناسند. این شهر شمالی ایتالیا، خانه اصلی برندهای مشهوری همچون آرمانی، ورساچه و میسونی است. اگر در نظر دارید انواع پوشاک و زیورآلات مارک خریداری کنید به این شهر زیبای اروپایی بروید. در این شهر می توانید انواع آثار هنری زیبا را نیز از گالری های مشهور خریداری کنید.

فلورانس
رتبه: ۷۸.۹
فلورانس شهر کوچکی است که شخصیتی همچون شهرهای بزرگ دارد. در فلورانس انواع مراکز خرید جذاب و بسیار لوکس و نمایش های خیابانی وجود دارد که فقط در شهرهای بزرگ دنیا دیده می شوند. این شهر مناسب ترین مکان برای خرید چرم و محصولات چرمی است. به ویژه باید به فروشگاه Santa Croce اشاره کرد. بیشتر گردشگران این شهر را بهترین مکان برای قدم زدن و تماشا کردن فروشگاه های متنوع می دانند.

لندن
رتبه: ۷۹.۱
مردم لندن را به دلیل داشتن فروشگاه های متنوع دوست دارند. در لندن از خیابان مشهور آکسفورد گرفته تا بازار گل مشهور لندن یعنی Covent Garden را می توان گشت زد و از خرید انواع محصولات لذت برد. منطقه Mayfair، خیابان Jermyn و … در لندن می توانید همه چیز را با قیمت های مختلف برای سلیقه های متفاوت پیدا و خریداری کنید.

سنگاپور
رتبه: ۷۹.۲
خرید در سنگاپور یکی از تفریحات دوست داشتنی گردشگران جهانی به شمار می رود. این شهر مراکز خرید متنوع و بسیار زیاد دارد. از جمله می توان به بوتیک بسیار شیک Tiong Bahru، فروشگاه هنری Orchard Road و بازارچه هنرهای دستی هندی اشاره کرد.

پاریس
رتبه: ۷۹.۸
پاریس شهر مد و زیبایی. این شهر مهد برندهای بزرگی همچون شامل، لوئیس ویتون و دیور است. پاریس یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید و لذت بردن از انواع زیبایی است. بوتیک های شیک در شمال شرقی پاریس یا بازار وسایل قدیمی و ارزشمند Les Puces از جمله بازارهای پاریس دارد.

هنگ کنگ
رتبه: ۸۰.۳
هنگ کنگ مهد بازارهای شبانه و بازارهای پرجنب و جوش در جهان است. در این شهر می توانید با هر بودجه ای بهترین خریدها را انجام دهید. گشت زدن این بازارها علاوه بر خرید بسیار سرگرم کننده نیز هست.

شیکاگو
رتبه: ۸۰.۴
به نظر گردشگران سراسر دنیا، شیکاگو یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای خرید است. شیکاگو این شهرت را مدیون بلوار میشیگان است که در آنجا می توان انواع وسایل عتیقه و قدیمی و ارزشمند را پیدا کرد.

دبی
رتبه: ۸۲.۵
دبی یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است. در این شهر انواع پاساژ و مراکز خرید وجود دارد و هر فردی با هر بودجه ای می تواند هر آنچه می خواهد را پیدا و خریداری کند. از بوتیک های لوکس و بسیار گران قیمت گرفته تا پاساژهای معمولی در این شهر آسیایی وجود دارند. البته باید بدانید بسیاری از پاساژها در طول هفته فقط تا ساعت ۱۰ شب باز هستند و آخر هفته ها تا نیمه شب باز هستند.

نیویورک سیتی
رتبه: ۸۳.۸
نیویورک سیتی نیز یکی دیگر از شهرهای مناسب برای خرید در جهان است. گردشگران می توانند در برادوی خرید کنند. در این شهر انواع محصولات از همه جای دنیا را می توان پیدا کرد. از بازارهای مشهور نیویورک باید به Henri Bendel، Bergdorf Goodman در بلوار پنجم، Bigelow و Alexis Bittar در وست ویلج و .. اشاره کرد.

منبع: برترین ها

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.