یک روسری ابریشمی چه کاربردهایی دارد؟

معمولاً همه از روسری‌های ابریشم برای حجاب یا به عنوان شال گردن استفاده می‌کنند. اما یک روسری ابریشمی در دنیای لباس به عنوان یک مکمل یا زینت نیز استفاده می‌شود. از روسری ابریشمی می‌توانید به شکل‌های مختلف در پوشش استفاده کنید. اگر کمی خلاق باشید خودتان هم می‌توانید روش‌های جدید برای استفاده از آن پیدا کنید.

روسری به عنوان سر بند
روسری‌های ابریشمی را می‌توانید به عنوان سربند استفاده کنید. این نوع سربندها می‌توانند مکمل لباس یا آرایش موهایتان باشند. شما می‌توانید با روسری یک سربند پهن یا باریک درست کنید و دور سرتان بپیچید. روسری‌های ابریشمی رنگارنگ با طرح‌های خاص استفاده کنید.

روسری برای بستن مو
به جای بستن موها با یک کش معمولی یک روسری ابریشمی نازک انتخاب کنید و موهایتان را دم اسبی ببندید. در این صورت نیازی ندارید که خیلی به فکر آرایش موهایتان باشید همین روسری شما را متفاوت و آراسته خواهد کرد. ابتدا موهایتان را با یک کش ساده بالای سر جمع کنید و سپس روسری را دور آن گره بزنید.

روسری به عنوان کمربند
یک روسری ابریشمی بلند را می‌توانید روی یک پیراهن ساده یا یک شلوار کمری رسمی به‌ عنوان کمربند ببندید. روسری را جلو یا به پهلوها گره بزنید و از یک لباس خیلی ساده، یک لباس متفاوت و خاص درست کنید.

روسری به عنوان دسته کیف
برای اینکه تغییری در ظاهر معمولی کیف دستی‌تان ایجاد کنید یک روسری را دور دسته گره بزنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.