چرم سورنا را از بورسیکا بخرید

چرم سورنا تبلور هنر و صنعت ایرانی

چرم از دیرباز مورد استفاده افراد برای مصارفی همچون کفش، کیف، کمربند و حتی لباس بوده است. محصولات چرمی با اینکه از قیمت بالاتری نسبت به محصولات دیگر برخوردارند اما طول عمر و کیفیت آنها بالاتر از سایر اجناس می باشد. چرمی که در ایران به وسیله تولید کنندگان داخلی تولید میشود مدت هاست که جایگاه خود را چه در بازار داخلی و چه در بازارهای خارجی پیدا کرده است.

چرم یکی از محصولات با کیفیت ساخت ایران می باشد که توانایی رقابت با برند های معروف خارجی را دارند بنابراین میتوان با خرید این تولیدات باکیفیت داخلی درکنار داشتن یک محصول با کیفیت، از تولید کنندگان و صاحبان صنایع کوچک نیز حمایت کرد. چرم سورنا یکی از این تولید کنندگانی است که با کیفیتی بی نظیر چه در جنس بکار رفته در محصولات و چه در فرآوری و دوخت آنها نیاز شما را برای یک محصول با کیفیت از جنس چرم رفع می نماید.

آنچه برند چرم سورنا را از برندهای دیگر متمایز میکند کیفیت بالا و طبیعی بودن چرم بکار رفته در محصولات در کنار تنوع بالا در طرح و رنگ های آن میباشد که آن را محصولی مناسب جهت استفاده شخصی و یا هدیه دادن چه برای آقایان و چه برای خانم ها میکند. اگر بخواهیم برای خانم ها هدیه ای مناسب از جنس چرم تهیه کنیم بهتر است رنگ آن مشکی و یا قهوه ای نباشد برند سورنا توانسته است با تهیه کیف هایی با رنگ های روشن این نیاز را مرتفع کرده و کیف هایی زیبا و مناسب بانوان تولید کند.

کیف پول سورنا علاوه بر کیفیت مثال زدنی و رنگ های متنوعی که دارد جوابگوی تمامی نیاز ها از قبیل جای مناسب برای قرار دادن انواع اسکناس و محفظه زیپ دار برای قرار دادن سکه و همچنین تعداد زیادی جای کارت مناسب برای کارت های بانکی و غیره میباشد. با توجه به افزایش حجم در محصولات چرمی پس از استفاده مداوم از آنها، برند سورنا جای کارت ها را بطوری طراحی کرده است که ممکن است در ابتدا بنظر اندکی تنگ بیایند اما پس از مدتی استفاده به اندازه ی مناسبی تغییر اندازه بدهند این مسئله نیز به این دلیل است که پس از مدتی استفاده کارت های بانکی و سایر کارت ها از کیف پول بیرون نیفتند. دوخت محصولات سورنا زیرنظر بهترین و ماهر ترین خیاط ها صورت میگیرد و هیچ کدام از اتصالات آن با چسب انجام نشده است که این امر هرچند که زمان بر و سخت تر باشد اما طول عمر و کیفیت محصول را افزایش میدهد.

چرم سورنا در اولین حضور خود در عرصۀ فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی بورسیکا را برای عرضۀ انحصاری محصولات خود انتخاب کرده است که می تواند نقطۀ عطفی در گسترش بازار مجازی این تولیدکنندۀ محصولات چرم ایرانی محسوب شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.