معرفی لیزر خانگی تریا پریسیژن

لیزر تریا پریسیژن (precision) چیست؟

چند سالی است که از بین بردن موهای زائد بدن توسط لیزر گسترش پیدا کرده است و از دو راه کلینیکهای لیزر مو و لیزرهای خانگی انجام می شود.
کلینیکهای لیزر مو بدلیل سختی های رفت و آمد و هزینه‌های زیاد راه را برای استفاده دستگاههای لیزر خانگی باز کرد و آنچه قصد داریم در این نوشته به آن بپردازیم یک دستگاه لیزر خانگی کوچک، ساده و به همان نسبت ارزانترین لیزر موجود در بازار است.

لیزر تریا پریسیژن
تجربه کار با لیزر تریا پریسیژن شادابی و لطافت پوست شماست

لیزر پریسیژن تریا نسخۀ کوچکتر لیزر tria 4x یک دستگاه کوچک، سبک و جمع و جور است که برخلاف ظاهر ظریف و زیبایش، دقت و قدرت خوبی برای رفع موهای بیکینی، زیر بغل و صورت دارد. خرید آن هم به سادگی توسط یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل بورسیکا (Boorsika.com) قابل انجام است.
لیزر تریا پریسیژن دقیقاً فولیکول مورا هدف قرار می دهد و آنرا غیرفعال می کند و نتیجه ای که به دست می آورید کاملاً دائمی است.

لیزر تریا پریسیژن
لیزر تریا پریسیژن بدلیل کوچکی و زیبایی منحصربفردش در هرجا قابل استفاده است.

برای حصول بهترین نتیجه محل هایی که برای درمان انتخاب می کنید هر دو هفته یکبار تکرار کنید و تا پس از ۴ تا ۶ هفته شاهد پوست نرمتر و صافتری شوید و این معجزۀ پریسیژن است.

نتایج آزمایشات بالینی که توسط متخصصین پوست FDA به اثبات رسیده است، دقت و بی خطر بودن لیزر حذف مو پریسیژن تریا را برای استفاده ایمن و موثر برای کاربری خانگی، بدون استفاده از تجهیزات خاص مثل عینک، تایید می کند.
دقت لیزر موبر تریا برای موهای قهوه ای و سیاه طراحی شده است. از آنجا که دقت لیزر با رنگدانه های تیره در موها کار می کند، اگر رنگ موهای شما سفید، بور یا قرمز باشد به اندازه کافی نور لیزر را جذب نمی کند تا فولیکولهایش غیرفعال شود. بنابراین اگر رنگ موهای زائدتان روشن است این لیزر به شما کمک زیادی نمی تواند کند و می توانید مقاله لیزر موهای سفید را مطالعه کنید. در غیر اینصورت پس از تنها چند جلسه درمان، شما می توانید نرمی و لطافت پوستتان را لمس کنید. لیزر حذف موی Tria تنها تکنولوژی لیزری مدرن برای استفاده در منزل است.

قدرت لیزر تریا چقدر است؟
لیزرهای Tria Hair Removal دارای سه برابر بیشتر پرتو نور نسبت به هر دستگاه رفع موی زائد در خانه برای نتایج دائمی هستند؛ ضمن اینکه بسیار امن و موثر هستند شما را در آنچه که شما می خواهید به آن برسید شگفت زده خواهد کرد.

قدرت لیزر تریا
لیزر تریا دارای شات نامحدود است.

لیزر پریسیژن تریا برای نواحی کوچک طراحی شده است.
Tria Laser Precision دارای همان تکنولوژی پیشرفته لیزر دیود هسته‌ای است که توسط متخصصین پوست استفاده می شود. در حالی که دستگاه های حرفه ای ممکن است قدرت پیک بالاتر و یا بیشتر از سرعت پالس لیزر را ارائه دهند، Tria Laser Precision نتایج عالی و دائمی با حفظ حریم خصوصی شما در خانه ارائه می دهد.

ارگونومی لیزر تریا پریسیژن
Tria Laser Precision برای استفاده کاملاً آسان است، به ویژه هنگامی که آن را به منحنی و زاویه های مناطق کوچک و سخت مثل بیکینی و زیربغل می برید.

لیزر پریسیژن تریا
لیزر پریسیژن (precision) به راحتی نواحی کوچک بیکینی و زیربغل را پوشش می‌دهد.

عمر باتری لیزر تریا چقدر است؟
با عمر باتری ۱۵ دقیقه ای، Tria Laser Precision برای درمان سریع در مناطق کوچک عالی است.

خوشدست، قابل حمل و زیبا
لیزر پریسیژن تریا را با خود به هر کجا که بخواهید می توانید ببرید و استفاده کنید: پارک، محل کار و یا حتی موقع گردشگری.

آیا استفاده از لیزر تریا درد یا سوزش دارد؟
نگران سوزش لیزر تریا نباشید: یک ژل آرام بخش SmoothStart از بورسیکا بگیرید و یک تجربۀ راحتتر در استفاده از تریا را طی کنید. این ژل آرامبخش توسط تریابیوتی تولید و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی بورسیکا عرضه می شود.

ژل تسکین دهنده لیزر تریا
در صورت احساس سوزش از ژل تسکین دهنده تریا استفاده کنید.
امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.