بازی های استراتژیک، مشابه با بازی کلش آف کلنز

بازی Clash of Clans یک بازی استراتژیک و مدیریتی است که توانسته سبک جدیدی از بازی‌های ویدئویی را ایجاد کند. در این بازی شما یک قلمرو می‌سازید و از آن در برابر دشمنان آنلاین محافظت می‌کنید و می‌توانید برای به دست آوردن غنائم به سایر قلمروها حمله کنید. این بازی بسیار اعتیادآور است اما ممکن است بعد از مدتی از آن دلسرد شوید و به دنبال جایگزینی برای این بازی استراتژیک باشید. اگر به سبک بازی‌های استراتژیک علاقه دارید و به دنبال بازی‌های مشابه با بازی کلش آف کلنز هستید، در این مطلب با ما همراه باشید، تمامی این بازی‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند و رویکرد آن‌ها همانند بازی جذاب کلش آف کلنز (Clash of Clans) است.

در این لیست قصد داریم چند بازی استراتژیک و محبوب را به شما معرفی کنیم که می‌توانند جایگزین بازی کلش (Clash of Clans) شود.

۱- بازی استراتژیک Castle Clash
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
در این بازی باید با ساختن قلعه‌ها و گسترش قلمرو خود در برابر جملات دشمن‌ها مقاومت کرده و به آن نیز حمله کند، در این بازی استراتژیک از ۸۰ قهرمان با قدرت‌های مختلف استفاده می‌شود که بازی شما را در مرحله‌های بعدی جذاب‌تر خواهد کرد. این بازی گرافیک بالا و محیط سه بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بازی برای شما واقعی‌تر به نظر برسد. این بازی به‌صورت آنلاین است و برای تمام رده‌های سنی مناسب می‌باشد.

بازی castle-crash

۲- بازی جذاب Dawn of Mars
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
این بازی از بازی Clash of Clans الهام گرفته شده و سبکی کاملاً مشابه آن دارد. در واقع در آن شما باید حس مدیریتی خود را افزایش داده و برای بقا در مریخ تلاش می‌کنید؛ مأموریت‌های خطرناکی انجام می‌دهید و برای به دست آوردن منابع در این سیاره تلاش خواهید کرد. در این بازی سبک زندگی در کره مریخ شبیه‌سازی‌شده است، دارای گرافیک بسیار بی‌نظیر با فضاهای بسیار جذاب است.

بازی dawn-of-mars

۳- بازی استراتژیک Hero Sky
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
در بازی Hero Sky، در ابتدا با یک قهرمان انتخابی مکانی را به تصرف در می‌آورید و سپس آن را به قلمرو خود تبدیل می‌کنید. سپس همانند بازی کلش، قلمرو خود را بزرگ‌تر کرده، به همسایگان هجوم می‌برید و غنائم جمع‌آوری می‌کنید. در این میان ممکن است به شما نیز حمله شود. این بازی زیبا و جذاب، قابلیت‌ها متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید نمرات خود را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

بازی hero-sky

۴- بازی جذاب Call of Duty: Heroes
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
بازی استراتژیک ندای وظیفه، یک بازی جذاب و سه بعدی است که در آن شما فرماندهی یک قلمرو و سربازان و کارکنان آن را برعهده دارید. یکی از قابلیت‌های این بازی کنترل اول شخصیت تمام قهرمان‌های بازی است. گرافیک بالای این بازی و صداگذاری مهیج آن بدون شک شما را جذب خواهد کرد. این بازی مانند بازی‌های این لیست به اینترنت احتیاج دارد و به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

بازی call-of-duty-heroes

۵- بازی جذاب Jungle Heat
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
این بازی جذاب آنلاین، یک جنگل گرمسیری با منابع باارزش نفت، چوب و طلا را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما باید در برابر غارتگرها از آن‌ها محافظت کنید. در این بازی نیز مانند کلش باید یک فرماندهی در مرکز جنگل بنا کرده و قدرت آن را زیادتر نمایید. گرافیک این بازی بسیار خیره کننده و از موسیقی‌های زیبایی در متن بازی استفاده شده است شما می‌توانید به‌صورت آنلاین با کاربران دیگر بازی کرده و امتیاز کسب کنید.

بازی jungle-heat

۶- بازی Lunar Battle
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
این بازی در فضا است و با محیط گرافیکی و سه بعدی خود می‌توانید در فضا زندگی کرده و با دشمنان فضایی مبارزه کنید. ساخت پایگاه در فضا، کاوش در سیاره‌ها، مبارزه، داستانی بودن بازی و … از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. ویژگی جذاب این بازی قابلیت آنلاین و آفلاین بودن آن است. در حالت آنلاین می‌توانید به‌صورت انفرادی و چند نفره بازی کنید.

بازی lunar-battle

۷- بازی Boom Beach
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
در این بازی به‌صورت مشابه شما عملیات قلمرو سازی را بر روی آب و در جزیره‌ها انجام می‌دهید و در نهایت برای گسترش آن و به دست آوردن غنائم به سایر جزیره‌ها حمله خواهید کرد. این بازی یکی دیگر از محصولات شرکت تولیدکننده کلش است و همانند آن از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

بازی boom-beach

۸- بازی Star Wars: Commander
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
این بازی استراتژیک بر اساس فیلم جنگ ستارگان نوشته شده است که داستان آن در سیاره‌های دوردست اتفاق افتاده است. شما در این سیاره‌ها قلمرو تعیین کرده، نیروهای خود را در اختیار می‌گیرید و با دشمنان مبازره می‌کنید. گرافیک بالا، داستان جذاب و ویژگی‌های متنوعی که در این بازی قرار داده شده است شما را به آن معتاد می‌کند.

بازی star-wars-commander

۹- بازی هیجان‌انگیز Forge of Empires
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
در این بازی استراتژیک در ابتدا شما مالک و رهبر یک شهر هستید و به‌تدریج به مالک یک کشور تبدیل می‌شوید، در این کشور می‌توانید به دستاوردهای زیادی برسید و پیشرفت کنید. در بازی Forge of Empires می‌توانید سرزمین‌های جدید کشف کنید، با همسایگان خود مذاکره کرده و با صلح با دشمنانتان به تفاهم برسید.

بازی forge-of-empires

۱۰- بازی استراتژیک DomiNations
• سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS
سلطنت یک بازی استراتژیک با گرافیک بالا است که در آن باید یک ملیت را به برترین امپراتوری تبدیل کنید. شما می‌توانید از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان و… ملیت خود را انتخاب کنید. در این بازی آنلاین، از ویژگی‌هایی جذابی استفاده می‌کند، شما می‌توانید در زمان و مکان سفر کنید و با تکنولوژی‌هایی آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید. دراین‌بین می‌توانید با افراد خبره متحد شده و دشمنانتان را از بین ببرید.

بازی dominations

3.5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.