لباس زمستانی برای افراد چاق

اکثر افرادی که از چاقی رنج میبرند افرادی هستند گرمایی و اصولا لباس خیلی گرم نمی پوشند ولی خوب در میان این افراد کسانی هستند که در عین چاقی سرمایی هم هستند. مطلب امروز در مورد کسانی هست که بعد از چاق شدن اعتماد به نفس خود را از دست داده و دنبال پالتو هایی می گردند که چاقی آن ها را بیشتر نکند یا بیشتر نشان ندهد. خود پالتو یا مانتوهای پاییزه یا زمستانه ضخیم باعث چاق نشان دادن بیشتر افراد می شود اما چند راهکار کلیدی در این باره داریم که چاقی افراد را کمتر نشان می دهد:

۱- مانتو یا پالتو هایی را انتخاب کنید که بی حالت و بی مدل نباشند
بسیاری از لباس ها جلو باز هستند، این لباس ها چاقی شما را بیشتر نشان می دهند. بنابراین دنبال مدل هایی بگردید که در عین سادگی زیبایی هم داشته باشند و اندام شما را زیبا نشان دهند یعنی اندام های نامتناسب را زیاد نشان ندهد و اندام های زیبا و متناسب را به خوبی نشان دهد. اینگونه لباس ها نه تنها ساده و در عین حال شیک هستند بلکه چاقی اندام شما را کمتر نشان می دهند.

۲- در انتخاب رنگ لباس دقت کنید
اصولا افراد چاق دنبال لباس مشکی می گردند که چاقی اندام آنها را بپوشاند این طور نیست؟ بهتر است برای لباس خود رنگ تیره را انتخاب کنید اما اگر رنگ روشن دوست دارید می توانید لباس های رنگ روشنی را انتخاب کنید که مدل ساده ای دارند و دوخت و فرم آن مناسب اندامتان باشد. لباس هایی انتخاب کنید که نقص بدن شما را بپوشاند و زیبایی برخی از اعضای بدن را بیشتر نشان دهد. رنگ هایی مثل قهوه ای تیره یا روشن، سورمه ای، زرشکی و رنگ هایی که در عین تیرگی زیبایی خود را دارند بهترین گزینه برای شما می باشد.

۳- در انتخاب شلوار و کفش دقت کنید
از شلوار های تنگ و لوله خودداری کنید این شلوارها باعث می شوند که اعضای بدن شما بیشتر و بزرگتر دیده شوند. بعضی افراد فکر می کنند با پوشیدن شلوار مشکی اندام آنها پوشیده می شود در صورتی که سخت در اشتباه هستند. شلوار های تنگ نه تنها آنها را زیبا نشان نمی دهد بلکه باعث می شود چاقی آنها بیشتر دیده شود. اصولا این گونه افراد با توجه به مد جلو می روند و شلوار های تنگ و لوله با کفش های تخت و عروسکی می پوشند این طرز لباس پوشیدن اشتباه است. اگر همین افراد شلوار راسته و کفش های پاشنه دار بپوشند اندام آن ها کشیده تر دیده می شود. افرادی که با کفش پاشنه دار مشکل دارند احتیاجی نیست کفش هایی با پاشنه ده سانتی بپوشند بلکه بسیاری از مدل های پاشنه دار هست که در عین سادگی و زیبایی بسیار راحت هستند مثل کفش هایی که پاشنه سه سانتی دارند یا کفش هایی که پاشنه آن ها یک سره و طبی است.

۴- از انتخاب مدل های تک رنگ بپرهیزید
درست است که دوست دارید از مانتوهای تک رنگ استفاده کنید ولی بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که طرح دار باشند و چاقی شما را بپوشانند. اگر قد بلند هستید لباس هایی با نقش های درشت را انتخاب کنید ولی اگر ریز نقش هستید طرح های ریز را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:
چگونه خود را با لباس گلدار ست کنیم؟

جوراب و جوراب شلواری را چطور با لباس هماهنگ کنیم؟

قوانین پوشیدن لباس سفید را رعایت کنید

کمد لباس رنگی در زمستان

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.