استفاده از روغن زالو برای چاقی صورت

روغن زالو که از زالوهای بالغ و طی یک فرایند سنتی تهیه می‌شود؛ یک روغن مفید برای زیبایی و رفع مشکلات پوستی است. شما با استفاده مداوم و ماساژ این روغن بر روی پوست، گونه‌ها و لب‌هایتان برجسته‌تر خواهد شد و صورتتان چاق‌تر می‌شود. دراین مقاله با ما همراه باشید تا با خواص شگفت انگیز روغن زالو برای مصارف زیبایی و طرز استفاده از روغن زالو برای چاقی صورت، آشنا شوید.

روغن زالو (leech oil)
امروزه استفاده از روغن زالو بسیار رایج شده است و مردان و زنان از آن برای مصارف زیبایی بسیاری استفاده می‌کنند. زالو یک حیوان منزجر کننده و حتی ترسناک است اما هم برای طبیعت و هم برای انسان فواید بسیار زیادی دارد. از این حیوان هم به صورت زالو درمانی و هم به صورت روغن زالو برای مصارف جنسی و زیبایی استفاده می‌شود. در زمان‌های بسیار قدیم زالو درمانی یک روش کهن و شناخته شده برای درمان بیماری‌ها بوده و هم اکنون نیز کاربردهای درمانی در طب سنتی دارد.

فرایند تهیه روغن زالو (leech oil)
در تهیه روغن زالو از زالوهای بالغ و با اندازه بزرگ‌تر استفاده می‌شود. در این فرایند در ابتدا زالوها را می‌شویند و سپس طی فرایند تخصصی و سنتی از آن‌ها روغن تهیه می‌شود. به‌منظور نتایج بهتر، قبل از استفاده از زالوها آن‌ها را به مدت یک ماه بدون غذا نگهداری می‌کنند تا استریل شوند. سپس بعد از مخلوط کردن آن‌ها با مواد و ادویه‌ها و فرایند تخمیر، خمیر زالوها آماده شده که در نهایت با روغن نارگیل پخته شده و روغن زالو تهیه می‌شود.

استفاده از روغن زالو برای چاقی صورت
به‌طورکلی روغن درمانی با افزایش جریان خود در زیر سطح پوست می‌تواند به تولید سلول‌های پوستی جدید کمک کرده و در نهایت باعث جوان‌سازی پوست و چاق‌تر شدن صورت و گونه‌های شما شود. در این میان برخی روغن‌ها به دلیل خواص و ویژگی‌هایی که دارند مفیدتر و کارسازترند. روغن زالو یکی از روغن‌های مفیدی است که برای حجیم کردن صورت، گونه و لب‌ها استفاده می‌شود و تأثیر قابل قبولی نیز دارد.

روغن زالو

روغن زالو و افزایش جریان خون‌رسانی در زیر پوست
ماساژ روغن زالو بر روی صورت می‌تواند جریان خون در سطح زیر پوست را بیشتر کرده و به مرور مواد مغذی بیشتری به سلول‌های پوستی شما برساند و پوست شاداب‌تر، روشن‌تر و شفاف‌تری به شما هدیه دهد. این امر به مرور به برجسته کردن گونه‌ها و چاق‌تر شدن صورت شما کمک خواهد کرد.

روغن زالو و آب‌رسانی به پوست
روغن زالو سرشار از هیرودین و هیستامین است و این دو ماده به عنوان ماده ضد انعقاد عمل می‌کنند؛ درنتیجه وقتی بر روی سطح پوست قرار گرفته و با ماساژ اصولی به داخل آن نفوذ می‌کنند؛ می‌توانند آب‌رسانی پوست را به صورت حرفه‌ای‌تری انجام داده و در نهایت باعث چاقی صورتتان شود.

روغن زالو و از بین بردن لکه‌ها و آکنه‌ها
علاوه بر حجیم کردن گونه‌ها و چاق کردن صورت، هیستامین و هیرودین موجود در روغن زالو، برای از بین بردن لکه‌ها و آکنه‌های صورت بسیار مفید است و به مرور پوست شما را سالم‌تر کرده و جوش و آکنه را از بین می‌برد. این روغن به مرور سلول‌های آسیب دیده پوست را درمان کرده و سلول‌های مرده را نابود می‌کند. در نهایت سلول‌های جدیدی بر روی پوست به وجود آمده و این لکه‌ها ناپدید خواهند شد.

روغن زالو

روغن زالو و کاهش علائم پیری در پوست
مواد مغذی درون روغن زالو علاوه برافزایش گردش خون و چاق کردن صورت می‌توانند علائم پیری را کاهش داده و چین‌وچروک صورتتان را کمتر کند. روغن زالو به مرور پوست شما را صاف‌تر کرده و فرایند کلاژن سازی در آن را بهبود می‌بخشد. درنتیجه چین‌وچروک‌های شما از بین رفته و گونه‌های برجسته و صورتی شفاف خواهید داشت.

طرز استفاده از روغن زالو
برای استفاده از این روغن کاربردی به‌منظور چاقی صورت، در ابتدا بهتر است صورت خود را با شوینده مناسب شست‌وشو دهید. وقتی تمام آلودگی‌های روی سطح پوست از بین رفت؛ چند قطره روغن زالو را بر روی پوست قرار داده و طبق اصول ماساژ، آن را ماساژ دهید تا جذب پوست شود. در نهایت چند دقیقه صبر کنید. حال می‌توانید آن را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم به صورت ضربه‌ای خشک کنید.

بهتر است این کار را در شب و قبل از خواب انجام دهید تا پوستتان بعد از استعمال روغن تا چند ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرد.

4.6/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.