شش قدم تا موهای براق و پوست درخشان

وقتی نوزادان به دنیا می آیند پوستشان صاف و موهای آن ها براق و ابریشمی است، پس چرا در بزرگسالی زیبایی خود را از دست می دهند؟ همه چیز به خود ما بستگی دارد، چیزهای زیادی برای حفظ زیبایی پوست و مو وجود دارد. قطعا افراد باید از خودشان بیشتر مراقبت کنند و همه کارهای لازم را انجام دهند تا جوان، سالم و جذاب بمانند. نوع پوست و موی خود را تعیین کنید و نکات زیر را دنبال کنید:

برای داشتن موهای براق و پوست درخشان چه کار کنیم؟

۱. اگر پوستتان تیره، چرب و یا ترکیبی از هر دو باشد
یک قند را به ماست سرد اضافه کنید و مخلوط را بر روی پوست خود بمالید. به آرامی صورت خود را با نیمه پرتقال یا لیمو ماساژ دهید تا کریستال های شکر ذوب شوند. سپس صورت و گردن خود را با آب سرد بشویید.

۲. اگر پوستتان خشک است
این نوع پوست نیاز به پاپایا دارد. مقداری عسل، جو و شیر را به این میوه اضافه کنید و مواد تشکیل دهنده را با هم مخلوط کنید. ماسک را روی صورت خود بگذارید و سپس آن را با آب بسیار سرد یا شیر شستشو دهید.

داشتن موهای براق و پوست درخشان
پودر آملا و تالک یک روش ساده برای داشتن موهای براق است

۳. اگر موهایتان وز است
برای موهای برافراشته خود یک اسپری شخصی بسازید. چند عدد لیموی تازه را برش بزنید و در ۲ فنجان آب ساده بجوشانید. لوسیون را در یک بطری اسپری بریزید. وقتی که می خواهید موهای خود را صاف کنید این اسپری را به موهای خود بزنید.

۴. اگر زیر چشم هایتان محافل تاریک دارید
از کیسه های چای بابونه یا نعناع صرف نظر نکنید. آنها را در فریزر نگه دارید و زمانی که ورم یا دایره های تاریک را در زیر چشمان خود مشاهده کردید از آنها استفاده کنید. یک قطعه کوچکی از خیار بردارید و آنرا رنده کنید. ابتدا آن را زیر چشم خود قرار دهید. سپس کیسه چای سرد را روی چشمان خود قرار دهید و ماسک خیار را روی آن بگذارید. بگذارید ۱۰ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس کیسه را بردارید. خیار رنده شده را از صورت خود بشویید.

داشتن موهای براق با لیموی تازه
برای داشتن موهای براق و پوست درخشان از لیموی تازه استفاده کنید

۵. اگر می خواهید چین و چروک صورت را از بین ببرید
یک مکعب یخ را روی صورت خود بمالید یا صورت خود را به آرامی با آب یخ بشویید. مقداری عسل را به سفیده تخم مرغ اضافه کنید. مخلوط را روی صورت خود قرار دهید. هنگامی که احساس کردید پوستتان کشیده می شود و ماسک خشک شده است است صورت خود را با آب سرد بشویید.

۶. اگر به یک محصول مراقبت از مو نیاز دارید
اگر موهایتان چرب است و زمان کافی برای شستن و خشک کردن آن ندارید، از روش زیر استفاده کنید. پودر آملا و تالک را بر روی شانه یا قلم مو خود بمالید. موهای خود را در جهات مختلف شانه کنید. از سینه به گردن و از ریشه تا سر حرکت کنید. موهای خود را به عقب برگردانید و مشاهده کنید که چگونه در عرض ۲ دقیقه چربی موهایتان از بین می رود و مواهی براق خواهید داشت!

منبع: shiny hair and radiant skin

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.