مانتو و پالتو عمده – معرفی بهترین تولیدی به نام گرند

مانتو گرند چیست؟

مانتو گرند

سلام دوستان. در مرحله‌ی اول میخواهم از برند بزرگ مانتو گرند برایتان تعریف کنم که اصلا این مانتو گرند چیه؟

خب میتوان گفت یکی از بهترین تولید کنندگان و عمده فروشان مانتو و پالتو می‌باشد.

مانتو گرند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به مدیریت آقای میثم فراهانی شروع کرد و تاکنون توانسته است بیش از هزاران مدل و کار را در جهت رونق اقتصادی تولید کند و به بازار عرضه کند.

خداراشکر مفتخریم که کارآفرینان مانتو گرند توانسته‌اند که بیش از ۸۰ نیرو فعال و بیش از ۵۰ نیروی غیر فعال را از جمله چرخکار، طراح، فروشنده، انباردار، مدیر فروش و …. را تحت پوشش خود قرار دهند و یک اشتغال‌زایی داشته باشد که هرکس با هرتوانی که دارد بتواند در این تیم بزرگ کار کند.

مجموعه‌ی گرند این ضمانت را می‌دهد که تمامی محصولات از محصولات تکی گرفته تا عمده همه و همه از بهترین پارچه‌های موجود بازار می‌باشد.

تولیدی مانتو گرند مانتو ارزان عمده را با بسته بندی دقیق به محل کسب شما میفرستد همچنین شما میتوانید سفارش مانتو عمده و تک را به صورت اینترنتی داده و بسته مورد نظر خود را کمتر از ۴۸ ساعت واقعی تحویل بگیرید.

مراحل ثبت سفارش ها از تولیدی گرند

دوستانی که می‌خواهند ثبت سفارش دهند می‌توانند به ۳ صورت بسیار ساده این کار را انجام دهند که در زیر مراحل ثبت خرید مانتو آنلاین و غیر آنلاین آمده است:

  1. وارد سایت مانتوگرند به آدرس اینترنتیcom شوید و مدل مانتو یا پالتو خود را جهت سفارش عمده (در صورت موجود بعضی از محصولات به صورت تک نیز عرضه می‌شود) خرید کنید و یا همان اسم محصول را با پشتیبانی سایت و شماره‌های مندرج شده در سایت در میان بگذارید و سفارش خود را کمتر از ۴۸ ساعت در محل کار دریافت کنید.
  2. باشماره مدیریت به صورت مستقیم تماس بگیرید که به شماره تماس: ۰۹۱۲۶۴۹۹۰۲۰ آقای میثم فراهانی مدیریت تیم و تولیدی مانتو گرند می‌باشد تماس و مشاوره و خرید انجام دهید.
  3. به آدرس فروشگاهای مانتوگرند به صورت حضوری مراجعه کنید. آدرس‌های فروشگاه‌های حضوری ما عبارتند از: آدرس شعبه ولیعصر: خیابان ولیعصر چهارراه امیر اکرم، پاساژکاشانی، طبقه ۶ مانتوگرند، آدرس شعبه بازار : بازار بزرگ عباس آباد، کوچه حمام چال، سرای پارسیان، گذر ۶ و ۷ پلاک ۳/۲۰۷ مانتو گرند.

خب در اینجا از شما میخواهم که برای باخبر شدن از آخرین محصولات عمده مانتو و پالتو ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

تلگرام به آدرس: http//t.me/manto_grand

اینستاگرام مانتو گرند به آدرس: http://instagram.com/manto_grand

پینترست مانتوگرند به آدرس: https://www.pinterest.com/manto_grand/

خوشحالیم که مشتریان بسیار راضی را از سراسر ایران داریم رسالت ما افزایش تولید داخلی و کم کردن وابتسگی کشور در جهت بهبود توسعه پوشاک بانوان با بهترین قیمت و مرغوب ترین جنس پارچه است، مارا از همدلی های خود غافل نکنید باسپاس فراوان.

چرا مانتو گرند را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم تولیدی گرند یکی از برندهای مطرح در زمینه‌ تولید پوشاک زنانه است که سالیانه بیش از هزارن کار را به سراسر کشور به دست مشتریان عزیز و وفادار می‌رساند.

تولیدی گرند یکی از پر تکرارترین سوالات کاربران عزیز که در مورد ” مانتو عمده از کجا بخرم” را به راحتی و فقط با ۴ مزایا مانتوگرند نصبت به بقیه رقبا جواب داده است.

  1. انتخاب هرمدل و هر رنگ به انتخاب مشتری
  2. پذیرش مرجوعی به صورت قوانین گرند
  3. تضمین کیفیت و قیمت
  4. ارسال سفارش در کمتر از ۴۸ ساعت به هرجای از ایران

حال فهمیدیم که در امر فروش مانتو و پالتو عمده می‎توانیم به تیم باسابقه گرند اعتماد کنیم.

تولیدی گرند برای سفارشات سقف بالا  هدیه‌های ویژه خود را دارد، ما در ایام عید هم برای شما عزیزان محصولاتمان را  ارسال می‌کنیم راستی عیدی هم دریافت می‌کنید.

محصولات مانتو گرند چیست؟

مانتو گرند

محصولات تولیدی مانتو گرند به ۲ دسته اصلی و خواص تقسیم میشود.

  1. مانتو عمده
  2. پالتو عمده

خب در تولیدی مانتو و پالتو عمده گرند ما از انوا ع پارچه‌ها استفاده می‌کنیم از جمله این پارچه‌:

  • مانتو بهاری
  • مانتو تابستونی
  • مانتو جلوباز
  • مانتو پاییزه
  • میکرو
  • پارچه آلفا
  • پارچه ابروبادی
  • پارچه اسکاچی
  • پارچه الما
  • پارچه املتی
  • پارچه بنتون
  • پارچه تیوپی
  • پارچه حریر
  • پارچه دیسکویی
  • پارچه سوپرشیمر
  • پارچه سوییت
  • پارچه شیمرپلاس
  • پارچه لاکچری
  • پارچه مازراتی
  • پارچه کرپ حریر
  • پارچه‌ بابوس

از این پارچه‌های مرغوب استفاده می‌شود که در متراج بالا وارد تولیدی شده و با استفاده از برش کارهای حرفه‌ای تولیدی گرند پارچه برش خورده و سپس خیاط‌ها آنها را تبدیل به مانتو و پالتو و یا کاپشن کرده و در اختیار فروشندگان عزیز می‌نماید.

از جمله محصولات مانتو گرند به غیر از مانتو و پالتو، کاپشن عمده نیز است.

همانطور که گفته شد بعد از طراحی و  برش و دوخته شدن مانتو، پالتو، یا کاپشن زنانه این اجناس برای سراسر ایران آماده ارسال است به دست فروشندگان مغازه و یا شعبات مانتو گرند می‌رسد و سپس مصرف کنندگان اصلی عزیز این محصولات را خریداری کرده و لذت می‌برند.

پر حجم‌ترین فصل تولیدی همه می‌دانند که شب عید است هرچه نزدیک گ‌تر این ماه میشویم رقبا بیشتر رقابت می‌کنند.

در این فصل زیبای بهار میتوانید ژورنال‌های زیبای ما را ببنید و در صورت انتخاب از کارهای این فصل ما استفاده کنید.

تولیدی گرند در هر فصلی یک مدل طراحی شده‌ی خاص خودش را دارد که با تولید انبوع به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

تولیدی گرند در بعضی از اوقات مانتو و یا پالتوهایی که به صورت تک مانده است(زیرا پارچه اضافه بوده و تولید شده به تعدادهای محدود) را به قیمت بسیار مناسب در سایت رسمی مانتو گرند به فروش می‌رساند و شما می‌توانید از سایت سفارش خود را تکمیل نموده و در روز آتی سفارش خود را تحویل بگیرید.

تولیدی مانتو اسپرت در تهران

تولیدی مانتو گرند یکی از فعالیت‎‌های اصلیش بر روی تمرکز درست بر سلیقه، رنگ، جنس و کیفیت مانتوهای عمده بوده است از این رو هیچگاه مد و فشن روز را از یاد نمی‌برد و در این عرصه که تولیدی مانتو اسپرت در تهران، نیز کم است و یا کیفیت و یا مرغوبیتی ندارند زمنیه‌ی فعالیت بسیار قوی دارد.

مانتو عمده سایز بزرگ

ما به فکر همه خانم‌های خوش سلیقه با هر اندازه از قد و وزنی هستیم، همانطور که می‌دانیم اکثر تولیدی‌های مانتو، پالتو و کاپشن تمرکز خود را برروی تینجر گذاشته‌اند، که این بستگی به استراتژی این تولیدی‌های مانتو دارد.

اما تولیدی مانتو گرند، این بازار را نیز تحت پوشش کامل خود درآورده است و همه‌ اجناس تولیدی گرند در همه‌ی سایزها تولید شده و حتی بعضی از مانتو، پالتو و کاپشن‌ها مخصوص سایز بزرگان یا همان فری سایز طراحی و دوخته شده است که میتوانند استفاد کنند اما به این نکته توجه داشته باشید که هر تولیدی نمی‌تواند برش و دوخت سایز بزرگ را بزند و تولید کند از این رو ما حرفی برای گفتن در میان رقبا در سراسر ایران نیز داریم و به خود میبالیم.

تولیدی گرند جهت پخش مانتوهای عمده، پالتوهای عمده و کاپشن‌های عمده خود از تیپاکس و پست سریع استفاده می‌کند که در صورت سفارش سازی شده شما در جهت ارسال میتوانید با این فروشگاه تماس بگیرید. اما نا گفته نماند که تمامی بسته بندی‌های ما توسط تیم بسته بندی گرند بعد از آماده سازی پیشرفته اجناس شما به صورت مرتب و امن بسته بندی شده که هیچگونه آسیبی متحمل نشود چه در روزهای سرد و زمستانی چه بین بارهای ارسال و این تضمین سالم تحویل گرفتن اجناس را به شما می‌دهد.

خرید مانتو عمده

مانتو گرند

جهت خرید مانتو عمده میتوانید به فروشگاه‌های مانتو عمده سربزنید که در کمی پایین در درمورد این فروشگاها و تولیدی‌های عمده صحبت شده است. تولیدی مانتو عمده گرند در این زمینه فعالیت اصلی دارد.

در هنگام خرید مانتو عمده حتما به یکسری از نکات توجه قابلی داشته باشید:

  1. جنس مانتو: کاملا بینید که آیا جنس مانتویی که میخواهید به تعداد و به صورت انبوه خریداری کنید به نسبت به فصل مناسب است یا خیر؟

حال یعنی چه نسبت به فصل؟

منظور از نسبت به فصل این است که حتما و حتما در فصل مناسب از پارچه مناسبی استفاده شود. به عنوان مثال: در فصل تابستان میتوان از پارچه‌های مانتویی ابروبادی، بابوس، الما، ابرو بادی، حریر و بنتون استفاده کرد. پس به این نکته توجه کنید.

و یا اینکه فصل بهار از پارچه الما، املتی، مازراتی و … استفاده می‌شود.

در زمستان بیشتر از داخل به‌به‌ای استفاده می‌شود و از جنس پارچه‌های آلفا و سوییت، میکرو، تیوپی، میکرو داخل به به ای و .. استفاده میشود.

  1. ترند و مد روز: کاملا این قضیه را باید بدانید که برروی مد و فشن کاملا باید به روز باشید پس قبل از خرید حتما جدیدترین مدل‌ها و به روز بودن آنها را ببنید درست است که در هر سنی سلیقه فرق می‌کند اما طبق قانون ۸۰-۲۰ بیست در صد از مشتری‌های شما حاصل ۸۰ درصد از درآمد شما است. پس چرا بیشتر برروی این ۲۰ درصد تمرکز نکنید؟

حال این ۲۰ درصد چه کسانی هستند؟

با درنظر گرفتن نوع جغرافیا منطقه این بیست درصد تینجرها و حتی در بعضی از شهرها اکثرا مسن‌ها هستند.

پس بروز بودن خود را به مشتری‌های خود ثابت کنید.

  1. قیمت فروش مانتو عمده: با درنظر گرفتن گزینه‌‌های بالا سومین گزینه‌ای که میشود صحبت کرد این است که قیمت محصول تولید شده مناسب باشد؟ حال از کجا بفهیم که مناسب است؟ بهتر است با کمی تامل در این قضیه به این مورد برسیم که مثلا برای فصل تابستان از پارچه حریر که استفاده می‌شود، خب این پارچه گران است پس قاعدتا به نسبت این کار گران است اما در پارچه‌های بابوس این طور نیست.

راستی در نظر بگیرید که مد روز کاملا با قیمت محصول رابطه‌ی‌ مستقیمی دارد.

حتما و حتما تاکید میکنیم که موارد زیر را نیز به لیست بالای خود اضافه کنید:

  1. سن مشتری
  2. سلیقه مشتری
  3. برای کجا اون مانتو رو میخوای؟
  4. در کدام فصل قرار داریم؟
  5. رنگ پوست اقلب مشتری‌هاچه رنگی است؟

در این باره صحبت این است که حتما سن مشتری و میزان بیشترین سن و سال و میانگین آنها را در فروشگاه خود در نظر بگیرید که بر اساس سن نیز انتخاب خوبی داشته باشید.

نکته بعدی که قبلا گفته شد اهمیت فصل است.

نکته‌ی جالب دیگر رنگ پوست مشتریان شما است: به عنوان مثال میتوان گفت زنانه و دخترانه فروشان در قسمت جنوب ایران بیشتر به رنگ‌های روشن نیاز دارند زیرا این جغرافیا است که تعیین می‌کند با چه انتخاب اصولی مانتو، پالتو، کاپشن و یا هرچیز دیگر را انتخاب کنیم.

اگر بخواهیم کمی ریز بین شویم می‌توانیم ترکیب رنگ پوست و رنگ چشم را در نظر بگیریم وبه مشتریان خود افرهای مناسبی بدهیم که در این زمینه مانتوگرند مقاله‌ای نوشته است که حتما پیشنهاد می‌کنم به بلاگ ما یک سر بزنید.

فروشگاه اینترنتی مانتو ارزان

اگر به دنبال فروشگاهی اینترنی مانتو ارزان قیمت مخصوصا به صورت عمده می‌گردید میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت به نتیجه‌ی خود برسید که تولیدی عمده مانتو گرند نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و تایید شده ارزان قیمت می‌باشد.

که برای استفاده از خرید اینترنتی مانتو پاییزه، تابستانه، بهاره و زمستانه می‌توانید به نتایج مطلوب برسید که از اینجا و توسط این مقاله ما با یکی از تولیدی‌های برتر و ارزشمندی به نام گرند آشنا شدیم.

عمده فروشی مانتو یکی از کسب و کارهای پر رقابت و همچنان پر در آمد است که نیاز به زیر ساخت قوی و برنامه منسجم و اصولی دارد این نیست که شما با یک یا دو پارت کار باره خود را ببندید. هه خیر اینطور نیست اگر که حتی نیاز به مشاوره در جهت شروع تولیدی پوشاک را داشته‌اید می‌توانید با بخش پشتیبان ما و مسئول دفتر تماس گرفته و از ایشان چه به صورت حضوری و یا چه به صورت غیر حضوری مشورت و مشاوره بگیرید.

پخش مانتو در تمامی استان‌ها و شهرستان‌های ایران در کمترین زمان و کیفیت در بسته بندی توسط تولیدی گرند

از کجا مانتوی شیک بخرم

ما به تمای شهرهای ایران اجناس خود را می‌فروشیم مخصوصا به برندهای معتبر در هر شهر و منطقه‌ای از تهران حال می‌توانید در نظر بگیرید که کدام فروشندگان مانتو و پالتو اجناس ما را در بوتیک و فروشگاه خود موجود دارند و از آنها محصولات پر کیفیت ما را خریداری بنمایید.

مانتو عمده از کجا بخرم

شما اگر که در اینترنت دنبال تولیدی‌های شاخص و برند هستید می‌توانید جستجو کنید و به برندهای زیبا و پرقدرتی در این زمینه همچون گرند برسید.

حال اگر که میخواهید به صورت حضوری خرید کنید، ۳منبع زیر را برای شما آورده‌ایم:

  1. تولیدی‌های معتبر در پاساژ کاشانی واقع در ۴ راه ولیعصر تهران با دارا بودن ۷ طبقه است. آدرس شعبه مانتو گرند در این پاساژ در طبقه ۶ واحد ۵ مانتو گرند می‌باشد و درخدمت شما است.
  2. تولیدی‌های معتبر در بازار بزرگ تهران واقع در عباس آباد حمام چال، از جمله این بازار چندین و چندین پاساژ با صدها مغازه و فروشنده دارد که آدرس مغازه مانتو گرند در شعبه بازار بزرگ تهران پاساژ پارسیان ورودی ۶ واقع در حمام چال پلاک ۳.۲۰۷ است که در خدمت شما هستیم.
  3. هفتم تیر: این بازار نیز در میدان هفتم تیر تهران است که در جهت تکمیل تولیدی‌های مانتو و پالتو می‌تواند به شما کمک کند که بهترین‌ها را انتخاب کنید اما از دید مشتری‌ها این پاساژ به نسبت پاساژهای دیگر بازارهای تهران قیمت گران‌تری نسبت به اجناس خود دارد.

ادرس تولیدی مانتو در تهران را نیز گفتیم حال نیاز به شبکه‌‎های اجتماعی مانتو عمده می‌رسیم.

کانال تلگرام تولیدی مانتو تهران

شما میتوانید معرفی کنندگان تولیدی‌های پوشاک زنانه و یا مردانه را پیدا کنید و در هر لحظه از قیمت آنان با خبر شده و محصولات را خریداری کنید که آدرس تلگرام مانتو گرند در این شبکه اجتماعی به صورت manto_grand است.

نکته: در تولیدی مانتو زنانه اکثرا سعی بر این دارند که کانال‌های تلگرامی داشته باشند که از این رو مشتری راحت‌تر بوده و روی دیگر مشتری بتواند مقایسه را صورت گیرد بین تولیدی‌ها که پیشنهاد می‌کنم اگر که به دنبال کانال تلگرامی تولیدی‌های مانتو و پالتو میگردید جستجو شما در مورد بانک این موارد باشد که بانک کانال هارا پیدا کنید.

فروش عمده مانتو اینترنتی

تولیدی مانتو ارزان تهران که بخش مهمی از فروش عمده مانتو اینترنتی است زیرا مخصوصا در این روزهای کرونایی که تعامل فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر شده است. فروشگاه‌های متعددی به صورت اینترنتی شروع به فروش اجناس تک و عمده خود کرده‌اند که مانتو گرند نیز جزو این دسته موفق از کسب و کارهای اینترنتی بوده است.

فروش عمده مانتو زنانه ارزان قیمت

ما برای انواع تایپ‌های مشتری تولید می‌کنیم، مثلا برای فروش عمده مانتو زنانه ارزان قیمت ما به غیر از فروش زنانه فروش دخترانه و تینج هم داریم که نمونه کارهای ما صدق می‌کند.

پر فروش‌ترین محصولا مانتو گرند

برای خرید مانتو میتوانید وارد سایت شوید خرید آنلاین فقط تکی برای خرید عمده تماس بگیرید.

در این قسمت میخواهیم چند تا از تاپ ترین محصولات مانتو گرند را خدمت شما بگوییم که از جمله:

  • مانتو مدل یقه ایستاده با مشخصات: مانتو مدل یقه ایستاد جنس پارچه سوییت است.

در ۴ سایز ۴۰ تا ۴۶

۴ رنگ خردلی، سبز، صورتی و مشکی

  • مانتو مدل یقه انگلیسی با مشخصات: مانتو مدل یقه انگلیسی جنس پارچه سوییت است.

در ۴ سایز متنوع ۳۸ تا ۴۴

۶ رنگ جذاب مشکی، طوسی، نسکافه‌ای، شتری و سرمه‌ای

  • پالتو سوییت بلند یقه انگلیسی با مشخصات: پالتو سوییت بلند یقه انگلیسی پالتو زنانه جنس پارچه سوییت است.

در ۴ سایز ۳۸ تا ۴۴

۶ رنگ مشکی، سرمه‌ای، طوسی، آجری و نسکافه‌ای

  • هودی شلوار پشت عکسدار با مشخصات: هودی شلوار پشت عکس دار جنس پارچه میکرو است.

در دو سایز ۱ و ۲

رنگ بندی سبز آدامسی، طوسی، روشن، طوسی تیره، آبی تیره

  • مانتو مدل تیوپی مارکدار: مانتو مدل تیوپی مارک دار کلاهدار است و  جنس پارچه تیوپی است، داخل تمام به به‌ای می‌باشد.

در دو سایز ۱ و ۲

پنج رنگ از جمله رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، صورتی، طوسی، سبز

  • مانتوشلوار میکرو: مانتو شلوار میکرو جنس پارچه میکرو کار دوتیکه همراه شلوار هودی و شلوار است.

سایز بندی ۱ و ۲

رنگ بندی: ۸ ترکیب خردلی و سرمه‌ای+(برعکس)، آبی مشکی+(برعکس)، سبز مشکی+(برعکس)+طوسی صورتی+(برعکس)

  • بافت یقه انگلیسی: بافت یقه انگلیسی تک رنگ است.

۳ سایز در سایز بندی ۱ و۲ و ۳

  • پالتو سویت دوخطی: پالتو سوییت دوخطی جنس پارچه هودی و کلاهدار است.

قد بلند سایزبندی در ۱ و ۲

رنگ بندی مشکی سبز، مشکی خردلی، صورتی مشکی، نسکافه‌ای مشکی، طوسی مشکی، سرمه‌ای مشکی

  • کاپشن بلند آستین کش: پارچه میکرو که در داخل آن آستر و پشم شیشه کار شده است.

سایز بندی ۶ سایز از ۴۰ تا ۵۰

۹ رنگ سبزتیره، سبز آدامسی، کرم بیسکویتی، کرم روشن، قرمز، سرمه‌ای، طوسی تیره، صورتی، گلبه‌ای، مشکی

  • مانتو مدل هلن: مانتو بارونی تمام پارچه دیسکویی در سایز بندی ۱ و ۲ از ۳۶ تا ۴۶ اندازه می‌شود. کاره بسیار جذاب و پر فروش است. ضد آب می‌باشد.

در ۴ رنگ بالاتنه طلایی، بالا تنه آبی، بالاتنه مشکی، بالاتنه نقره‌ای

  • مانتو مدل یوهودی: پارچه اسکاچی می‌باشد.

در دو سایز ۱ و ۲

در ۴ رنگ و ۸ ترکیب متفاوت

  • مانو مدل پشت شنل دار: جنس پارچه‌ی مانتو مدل پشت شنل راه راه “کرپ حریر” است.

در ۲ سایز ۱ و ۲ (از ۳۸ تا ۵۲)

در ۶ رنگ مشکی، خردلی، صورتی، آبی، طوسی، سبز

  • مانتو مدل لمه: جنس پارچه‌ی مانتو مدل لمه دار “بابوس” است.

فری سایز در دو سایز ۱ و ۲ از  ۳۶ تا ۵۰

در ۶ رنگ طوسی، صورتی، سبز، خردلی، مشکی، آبی

  • مانتو مدل جفت دکمه مردونه: جنس پارچه‌ی  مانتو مدل جفت دکمه‌ی مردونه “حریر” است.

فری سایز از ۳۸ تا ۵۰

رنگ بندی فقط مشکی

  • مانتو عبای پانچ تور دار: مانتو مدل عبای پانچ توری جنس پارچه مانتو مدل عبای پانچ توری ابروبادی است.

سایزبندی کاملا فیری سایز از سایز ۳۶ تا ۶۰

۵ رنگ ازجمله در رنگ‌بندی‌های آبی، صورتی، مشکی، سبز، مسی، طوسی

  • مانتو مدل استین سندبادی: جنس پارچه مانتو مدل آستین سندبادی بنتون و الما است.

سایز آستین سندبادی فری سایز

در ۹ رنگ ازجمله در رنگ بندی‌های سبزتیره، سبز روشن، سرمه‌ای، شتری، صورتی روشن، صورتی چرک، طوسی، مشکی، یاسی

پارچه بنتون این مانتو تمام شده است، اما همین کار بر روی پارچه الما کارشده و میتوانید آن را سفارش دهید، در پارچه الما این کار خرج کار چرم برروی مچ ندارد و ساده و بوده رنگ بندی پارچه الما این کار: صورتی، خردلی، سبز، آجری، سرخ آبی و مشکی است.

  • مانتو مدل آستین زیپ: جنسپارچه مانتو مدل آسیتن زیپ سوپرشیمر است.

در چهار سایز ۳۸، ۴۰، ۴۲، ۴۴ و جلوباز است اما غزن دارد این مانتو کمی براق است

در ۷ رنگ از جمله در رنگ بندی‌های سرخ آبی، مشکی، سبز، طوسی، صورتی، آجری، سفید

پیشنهاد میکنم حتما سری به فروشگاه مانتو  گرند برای دیدن اجناس بیشتر بزند.

خرید پالتو عمده

مانتو گرند

خرید کاپشن عمده

 

مانتو گرند

شما میتوانید از مانتو گرند کاپشن های عمده جذاب و مد روز را که از تمامی متریال‌های استفاده شده است که خریدار عزیز در این کاپشن‌ها احساس راحتی کند و گرما را به خوب حفظ کنید. در انواع پارچه ها و رنگ ها این کاپشن های با کلا و بدون کلاه،کمر کش دار و بدون کش،باخزو بدون خز و …. تولید میشود.

تولیدی پالتو

خرید پالتو به صورت عمده یکی از بهترین برندها در این زمینه تولیدی گرند است  که در جهت فروش پالتو و پخش آن چندین سال است که تبحر دارد.

در تولید پالتو باید به یکسری نکات بسیار مهم توجه کرد زیرا هر کسی پالتو را به خوبی نمی‌تواند تولید کند به این دلیل که یکی از مهمترین عامل‌های پالتو خوب به غیر از  جنس، مرغوبیت، طرح و مد روز  به این می‌رسیم که آیا این پالتو احساس راحتی دارد؟ آیا این پالتو جلوگیری می‌کند از سرما ؟ جدا از موارد بالا شما باید خودتان را حتما جای مشتری‌هایتان بگذارید و این فرض را داشته باشید که من پالتویی را خرید می‌کنم که از همه ابعاد عالی است.

ما در این زمینه مقاله‌ای آماده کردیم در قسمت بلاگ مانتوگرند به اسم تاثیر پوشش بر عملکر جسمی که بهتر است بدانید چه تاثیرات عمیقی دارد پیشنهاد ویژه می‌کنیم که این مقاله را حتما بخوانید.

در نتیجه به این می‌رسیم که برای خرید مانتو عمده می‌توانیم با جستجو و استفاده از تجربیات دیگران به تولید کنندگان معتبری برسیم که بتوانیم علاوه بر مانتو خرید پالتو عمده را از این تولیدهای انجام دهیم.

ادامه نتیجه ما این شد که در موردبعضی از خصوصیات رعایت هنگام خرید مانتو و پالتو و حتی کاپشن به صورت عمده را نیز داشته باشیم.

5/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. زهرا طاهری می‌گوید

    خیلی ممنون جالب بود برام من یک بار از شما در بازار خرید کردم قیمت و مرغوبیت جنساتون خوبه ممنونم از پشتیبانی که به منم داشتین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.