طرز استفاده از کاندوم به صورت مرحله به مرحله با جزئیات کامل

درست استفاده کردن از کاندوم می‌تواند از بسیاری از بیماری‌های مقاربتی و همچنین بارداری ناخواسته جلوگیری کند. از طرف دیگر استفاده از کاندوم منجر به بهبود کیفیت زندگی زناشویی و سلامت روان زوج‌ها نیز می‌شود. با وجود اینکه طرز استفاده از کاندوم بسیار راحت است، اما احتمال اشتباه در استفاده از آن نیز وجود دارد. به همین دلیل در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم طرز استفاده از کاندوم به صورت مرحله به مرحله با جزئیات کامل را توضیح دهیم. با ما همراه شوید.

طرز استفاده از کاندوم مردانه

در ادامه طرز استفاده مرحله به مرحله از کاندوم مردانه شرح داده شده است:

مرحله اول: اطمینان از سالم بودن کاندوم

اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که به تاریخ انقضای کاندوم توجه کنید؛ زیرا اگر کاندوم تاریخ گذشته باشد، احتمال پاره شدن آن حین رابطه جنسی وجود دارد. روش دیگری که برای اطمینان از سالم بودن کاندوم می‌توانید به کار ببرید این است که بسته بندی کوچک کاندوم را بین دو انگشت شست و انگشت اشاره قرار داده و فشار دهید. اگر حین فشار دادن، حباب کوچکی از هوا را زیر انگشتانتان احساس کردید، کاندوم سالم است.

مرحله دوم: باز کردن بسته بندی کاندوم با دقت

برای باز کردن بسته بندی کوچک کاندوم به سراغ قیچی یا چاقو نروید. بسته بندی کاندوم معمولا از جنس آلومینیوم خیلی ظریف است و به راحتی باز می‌شود؛ بنابراین نیازی به فشار زیاد نیست؛ زیرا ممکن است کاندوم آسیب ببیند.

مرحله سوم: قرار دادن کاندوم در آلت تناسلی از جهت درست

برای قرار دادن کاندوم در آلت تناسلی، باید حالت استوانه‌ای شکل آن را روی آلت قرار دهید نه حالت گنبدی شکلش را. هرگونه فرورفتگی یا حالت‌های دیگر روی کاندوم طبیعی نیست و نشان دهنده مشکل‌دار بودن کاندوم است. اگر کاندوم را برعکس روی آلت تناسلی قرار دادید، باید آن را درآورده و دور بیندازید، نه اینکه آن را به حالت قبلی برگردانده و دوباره بگذارید.

مرحله چهارم: قرار دادن فضای خالی کافی در نوک کاندوم

نوک کاندوم به دلیل اندازه کوچکی که دارد نمی‌تواند تمامی اسپرم خارج شده از آلت تناسلی را در خود جای دهد؛ به همین دلیل بهتر است برای جا باز کردن، کمی نوک آن را بکشید این کار را می‌توانید قبل از بستن کاندوم نیز انجام دهید.

مرحله پنجم: بستن کاندوم

در این مرحله باید کاندوم را تا جای ممکن روی آلت تناسلی بکشید؛ به طوری که کل آلت را بپوشاند. با انجام این کار تا حد زیادی می‌توانید از انتقال بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کنید. برای جلوگیری از ایجاد حباب هوا در کاندوم، بهتر است قبل از بستن کاندوم، کمی ژل آمیزشی یا محلول روان کننده داخل آن بریزید. اگر با انجام این کار حس خوبی به شما منتقل نمی‌شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید هوای داخل کاندوم خالی شده باشد. اگر در نوک کاندوم بادکنک کوچکی ایجاد نشود، می‌توانید مطمئن شوید که هوا ندارد.

مرحله ششم: محکم نگه داشتن کاندوم در هنگام انزال

در هنگام انزال کاندوم را محکم با دستتان نگه دارید تا اسپرم بیرون نریزد یا کاندوم تکان نخورد.

مرحله هفتم: دور انداختن کاندوم

پس از استفاده بهتر است کاندوم را داخل دستمال کاغذی بپیچید و آن را در سطل زباله بیندازید.

استفاده از کاندوم

طرز استفاده از کاندوم زنانه

اگر طرز استفاده از کاندوم زنانه یا همان کاندوم واژینال را نمی‌دانید، بهتر است با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

  • برای استفاده از کاندوم زنانه اولین کاری که باید انجام دهید این است که کاندوم را خیلی با احتیاط از بسته بندی خارج کنید.
  • سپس قسمت داخلی کاندوم را که حلقه مانند است، کمی بین انگشت شست و اشاره فشار دهید.
  • کاندوم را با انگشت وارد کانال واژن کرده و تا جایی که ممکن است آن را به سمت داخل فشار دهید؛ تا جایی که مطمئن شوید به عمق کافی رسیده است.
  • انگشتتان را بیرون بیاورید و دقت کنید که حلقه بیرونی کاندوم روی ناحیه خارجی واژنتان قرار بگیرد یا ساده‌تر اینکه، بیرون بزند.
  • بعد از برقراری رابطه جنسی، کاندوم را با احتیاط خارج کنید و دقت کنید اسپرم داخل آن بیرون نریزد؛ سپس کاندوم را داخل دستمال کاغذی پیچیده و دور بیندازید.

کاندوم زنانه

چرا خرید کاندوم از موتن رو

معمولا در داروخانه‌ها کاندوم‌ و سایر محصولات بهداشت جنسی به گونه‌ای در ویترین قرار می‌گیرند تا به خوبی در معرض دید افراد باشند؛ اما اگر برای انتخاب کاندوم مناسب در داروخانه معذب هستید و یا فرصت کافی ندارید، بهترین روش این است که از یک فروشگاه اینترنتی کاندوم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در یک فروشگاه اینترنتی مانند مو تن رو شما به راحتی می‌توانید به صدها مدل کاندوم مختلف دسترسی داشته و بدون دغدغه و استرس گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. انواع کاندوم تاخیری، نازک، ضخیم، تاخیری، حاوی مواد روان کننده بیشتر، عروسکی، فانتزی و تحریک کننده بیشتر در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود که برای بهبود روابط خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

3.2/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.