چیت پابجی و چیت زولا سایت اول گیم

در حال حاضر در دنیا پابجی موبایل یکی از معروف‌ترین بازی‌های رویال بتل می‌باشند. قبل از شروع، نکته‌های بسیاری برای درک و تحلیل کردن وجود دارد. در اینجا به ۴ حقه و ترفند اشاره می‌کنیم که کمک می‌کنند شما هر بازی را ببرید.بازی اسلحه‌ی پابجی موبایل همراه نقشه‌ی کتابخانه ارائه شد. علاوه بر آن، این اولین نقشه به دنیای درون پابجی موبایل بود. این کتابخانه دارای یک طرح متقارن با سه مسیر حمله بود؛ به چپ، راست و به مرکز. در واقع مضمون همان مضمون دو تیم در مقابل یکدیگر می‌باشد که در یک نقشه‌ی چهار‌گوش ۴‌در‌۴ با هم به مبارزه می‌پردازند.

نقشه به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد که حسابی حمله‌های خود را ماهرانه پیاده کنند. می‌توانید از پشت درها و یا پشت قفسه‌های کتاب به شلیک بپردازید. این برای مبتدیانی که اسلحه‌های ضعیف‌تری دارند بسیار کار را راحت‌تر می‌کند. هرچند که با بازی که پیش می‌روند، همه چیز بهتر هم می‌شود.  فرآیند تدریجیِ یادگیری قطعا مسیری طولانی و مشکل است زیرا اتفاقات زیادی در حال انجام است، نکات زیادی در وجود دارند که باید به آنها تسلط پیدا کنید. هدف اصلی بازی اسلحه این است که هر بازیکنی بتواند ۱۸ نفر را بکشد و برنده بازی شود. با این حال، با هر کشتن، اسلحه گرم شما بلافاصله تغییر می‌کند، و همین مسئله بازی را به شدت چالش‌برانگیز می‌کند. شما باید بتوانید با اسلحه‌ی خود به درستی نشانه‌گیری کنید. البته از آنجایی که با اسلحه‌های مختلف آشنا می‌شوید، در طولانی مدت به نفعتان هم می‌شود.

ویژگی های چیت پابجی سایت اول گیم

در این قسمت به برخی از مهم ترین ویزگی های چیت پابجی حرفه ای سایت اول گیم می پردازیم:

  • قابلیت بدن رنگی (سفید) (در این قابلیت تمامی دشمن های شما به رنگ سفید در می آیند و خیلی راحت پیدا می شوند)
  • دسترسی ۱۰۰ درصدی به آیتم های بازی
  • شیوه های چیت بازی و اول شدن درآن
  • قابلیت نو ریکویل (هنگام تیر زدن هیچ لگدی برای گان وجود ندارد) 
  • بودن بازی بر روی سرور اصلی
  • دارای بایپس ضد بن حرفه ای
  • بیش از ۵۰ قابلیت فوق حرفه ای و خفن
  • به راحتی اول بودن و اول ماندن
  • بدون نیاز به جیلبرک / No JailBreak
  • فعال کردن قابلیت ۹۰ اف پی اس پابجی
  • قابلیت حذف چمن – در این قابلیت تمامی چمن های بازی برای شما حذف می شود
  • نمایش مقدار جان دشمنان و مقدار فاصله ی دشمنان
  • کمک به هدشات (در این قابلیت کمی راحت تر میتوانید انمی های خود را هدشات کنید)
  • تیر سرعتی همراه با تنظیم AIM
  • نمایش اسلحه های اطراف
  • نمایش دراپ و هواپیما دراپ
  • و…

زولا یکی از بازی های پرطرفدار مولتی پلیر این روزهای ایران است که بسیاری از پلیر های بازی های انلاین در حال بازی کردن آن هستند. این بازی طی دو و سه سال گذشته به معروفیت زیادی رسیده است. طوری که هر سایتی را باز میکنید تبلیغ زولا را روی صفحه اصلی آن سایت میبینید. ولی این بازی در اصل از چهار و پنج سال پیش شروع به کار کرد. و مسابقات زیادی را برگزار و جوایز زیادی اهدا کرد. و سطح رقابتی بسیار بالایی را به نمایش گذاشته است.  که همین دلیل خوبی است که افرادی به دنبال هک زولا یا چیت زولا باشند. تا بتوانند در این رقابت ها موفق شوند و سطح بازی بالایی را به نمایش بگذارند. در ادامه به شما کاربرد های چیت زولا را آموزش میدهیم و کاربرد اجزای هک زولا را توضیح میدهیم.

کاربرد های چیت زولا

چیت زولا حرفه ای کاربرد های مختلفی هم برای پیروز شدن در نبرد هم برای ایتم های بازی و هم برای کسب درامد به شما میدهد. همانطور که در بالا گفتم بازی های مولتی پلیر از سرعت بالایی برخوردارند و عکس العمل و فکر بازی حرف اول را میزند. در ادامه شما میبینید که چگونه چیت زولا باعث میشود شما یک حرفه ای در این بازی شوید.

زولا یک بازی ایرانی یا ترکیه ای؟

زولا در اصل اولین بار در ترکیه ساخته شد و فقط در این کشور بازیکن هایی مشغول به بازی داشت. تا اینکه ایران و اروپا و امریکا با خرید سرور از سازنده بازی سرور ها را به کشور خود بردند و بازی را برای خود بازنویسی کردند. برای همین در حال حاصر زولای ترکیه،زولای ایران، زولای امریکا و زولای اروپا در جریان هستند که سرور هر کدام جدا از دیگری و پلیر های متفاوتی دارند حتی منو های متفاوتی و حتی تعداد سرور متفاوتی از یکدیگر دارند.

دلیل محبوب بودن زولا

بازی زولا به دلیل اینکه سیستم عامل بالا و قدرتمندی برای اجرای بازی نمیخواهد به صورت آسان در دسترس اکثر پلیر های بازی های انلاین قرار دارد. و همگی میتوانند به آسانی آن را بازی کرده بدون اینکه نیاز به سیستم عامل قدرتمندی داشته باشند. بر خلاف بقیه بازی های انلاین که قشر ضعیف توانایی خرید سیستم عامل قدرمند برای اجرای آن بازی هارا ندارند. که همین دلیل بر پر طرفدار بودن زولا است.

در این مقاله تمام سعی ما این بود که شما با بازی زولا آشنا شوید و ببینید که هک زولا چگونه به شما کمک میکند که در بازی زولا یک حرفه ای باشید و در مسابقات این بازی برنده شوید و بدرخشید.

منبع: اول گیم

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.