۹ ایده خلاقانه برای عکس حلقه عروسی

به دنبال چند ایده خلاقانه برای عکس حلقه ازدواج هستید تا به روز خود بپیچید؟ حلقه‌های شما و همسرتان مطمئناً در تمام طول مراسم تا پذیرایی در کانون توجه قرار خواهند گرفت و با کمک این ایده‌های خلاقانه برای عکس حلقه ازدواج، می‌توانید تا سال‌های آینده به یاد بیاورید که چقدر براق و جدید هستند نگاه کرد.
البته، عکاس شما ممکن است ایده های سرگرم کننده دیگری نیز داشته باشد، پس حتما پیشنهادات خود را بگویید!
در اینجا برای شروع کارها ۱۱ ایده وجود دارد که من به خصوص آن را دوست دارم. برای دیدن عکس های خاص و ایده برای انتخاب لباس عروس اینجا کلیک کنید.

عکاسی از سه نسل

۱. عکاسی از سه نسل

این تصویر که یکی از ایده های مورد علاقه من برای عکس حلقه ازدواج را به نمایش می گذارد، به زیبایی سه نسل از حلقه ها، از جمله حلقه های عروس، مادر و مادربزرگش را نشان می دهد. تو هم مثل من دوستش داری؟ این ایده را به لیست عکس های خود اضافه کنید و عکس را بعد از عروسی برای یک یادگاری دوست داشتنی قاب کنید.

اثر دست در شن و ماسه

۲. اثر دست در شن و ماسه

ایده آل برای کسانی که قصد دارند یک عروسی در ساحل داشته باشند، من فقط این ایده را دوست دارم که نقش دست روی شن و ماسه ایجاد کنم و سپس حلقه های ازدواج خود را جاسازی کنم. شما چی فکر میکنید؟ آیا این ایده را امتحان می کنید؟

۳. کرست لباس عروس

برای عکسی که فوق‌العاده منحصربه‌فرد است، از عکاس خود بخواهید حلقه‌های شما را که از کرست بند پشت لباستان بیرون می‌آیند، بگیرد. من به خصوص نحوه نمایش این تصویر نه تنها حلقه ها، بلکه جزئیات مهره های دوست داشتنی روی لباس را دوست دارم. برای انتخاب لباس عروس حرفه ای جذاب و چشم گیر می توانید از کارشناسان مجرب و حرفه ای ما مشاوره بگیرید.

نقاشی تخته سیاه

۴. نقاشی تخته سیاه

طراحی بی‌نظیر و سرگرم‌کننده، مانند این نقاشی روی تخته سیاه حال و هوای بازیگوشی به عکس حلقه ازدواج شما می‌دهد. شما حتی می توانید چیزها را با نام و تاریخ عروسی خود، یک نقاشی دقیق تر یا یک پیام خاص شخصی سازی کنید.

۵. کاشی های خراشیده

می توان از کاشی های خراشیده برای هجی کردن همه چیز از نام شما گرفته تا یک جمله یا نقل قول مورد علاقه استفاده کرد، بنابراین فرصت را از دست ندهید که چند عکس از حلقه های خود را که به عنوان بخشی از پیام تعویض شده اند بگیرید. همانطور که در اینجا مشاهده می شود، حلقه های زوج به جای حرف “o” استفاده شده است.

۶. رزهای رمانتیک

برای یک عکس رمانتیک که دسته گل زیبای شما را از نزدیک نشان می دهد، از عکاس خود بخواهید حلقه شما را که از داخل یک شکوفه دوست داشتنی بیرون زده است، ثبت کند. آیا این یکی از زیباترین رینگ شات هایی نیست که تا به حال دیده اید؟

۷. صفحات کتاب

چه از کتاب مقدس یا هر نوع کتاب دیگری استفاده می کنید، تعداد انگشت شماری از صفحات را به شکل قلب تا کنید و سپس حلقه های خود را داخل آن قرار دهید، تصویری واقعاً خارق العاده ایجاد می کند. گزینه دیگر این است که کتاب را به صفحه ای با متن یا تصویر دلخواه باز کنید و سپس حلقه ها را در کنار متن یا در داخل چین قرار دهید.

نت موسیقی

۸. نت موسیقی

این تصویر حلقه چقدر شیرین است که در چین نت های موسیقی متعادل شده است به طوری که سایه یک قلب کوچک را تشکیل می دهد؟ این ایده همچنین می‌تواند با استفاده از کتاب یا کارت به خوبی کار کند، بنابراین هر موردی را که دوست دارید انتخاب کنید.

۹. کفش پاشنه بلند

اگر یکی از بهترین ایده‌ها را برای آخرین بار ذخیره کنید، این عکس با جزئیات از کفش عروس با حلقه‌های زن و شوهری که دور یکی از پاشنه‌ها پیچیده شده است، چیزی شگفت‌انگیز نیست. شما را نمی‌دانم، اما مطمئناً فکر می‌کنم عکاس آن‌ها کار بسیار خوبی انجام داده و کفش را در چنین زاویه‌ای منحصربفرد قرار داده است.

“چگونه حلقه ها را در جای خود ثابت می کنید؟”

ما از ناامید کردن شما متنفریم، اما … این جادو نیست.
مطمئناً، یک عکاس می‌تواند ۲۰ دقیقه با ظرافت حلقه‌ها را روی سطوح نامطمئن برای عکس متعادل کند و دعا کند که در دریچه کف اتاق نیفتند. اما یک عکاس باهوش مدت هاست که از بتونه چسب ارزان قیمت برای نگه داشتن حلقه ازدواج در جای خود استفاده می کند. از یک تکه بتونه کوچک به اندازه کافی روی حلقه ها استفاده کنید، در عکس نشان داده نمی شود. موم دندان شفاف یک جایگزین عالی است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.