ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، لباس‌های ضخیم زمستانی جای خود را به لباس‌های خنک و سبک می‌دهند و رنگ‌های شاد جایگزین رنگ‌های تیره می‌شوند. اما سوال مهمی که در اینجا ذهنمان را به خود مشغول می‌کند این است که ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان چه هستند تا هم خنک بمانیم و هم خوش‌استایل باشیم؟ در ادامه‌ این نوشته٬ همراه ما باشید تا تکنیک‌های جدیدی را بررسی کنیم و یاد بگیریم که چطور استایل‌های تابستانی خفن و جذابی داشته باشیم.

حالا نوبتی هم باشد، نوبت معرفی ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه است. ایده‌ها و نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، محبوب‌ترین، پرکاربردترین و راحت‌ترین استایل‌های تابستانی و خنک می‌باشند. از آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و استایل‌های تابستانی‌ای به سبک و سلیقه خود بسازید.

ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه

شلوارهای گشاد به جای جین‌های چسبان

به هنگام سرد شدن هوا، پوشیدن جین‌های اسکینی و جذب به حفظ گرمای بدن کمک می‌کنند اما زمانی‌که دمای هوا بسیار بالا برود، پوشیدن این آیتم‌ها برای فرد بسیار ناخوشایند است. یکی از ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان، اضافه کردن شلوارهای گشاد به لباس‌های روزمره می‌باشد. این آیتم‌های بسیار پرطرفدارند و به آسانی با هر نوع استایلی جور می‌شوند. برای مثال می‌توانید این شلوارها را با مانتوهای گشاد و یک جفت کتانی ست کنید و یک استایل کژوال داشته باشید و یا اینکه با اضافه کردن مانتوهای کتی و بلیزرهای خنک و یک جفت کفش پاشنه بلند یک استایل رسمی‌تر خلق کنید.

ست کردن لباس زنانه

سرهمی‌ها در استایل‌های تابستانی

سرهمی‌ یا jumpsuit ها، یکی از بهترین ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان هستند زیرا برای ساخت استایل‌های تابستانی بسیارخنک می‌باشند. سرهمی‌ها کمک کننده هستند تا بتوانید استایل‌های بسیار متمایز و منحصر به فردی خلق کنید. اگر در این فصل قصد مسافرت یا گردش دارید بهتر است حداقل یک دست سرهمی با خودتان داشته باشید. ست کردن این آیتم بسیار راحت و کاربردی است و به دلیل اینکه با پارچه‌های سبک هم تهیه می‌شود، باعث می‌شود از گرمای تابستان در امان بمانید. با کمک یک شومیز یا تونیک جلو باز می‌توانید استایل خود را تکمیل کنید.

سارافون‌ها

سارافون‌ها یکی از آیتم‌هایی هستند که اخیرا بسیار پرطرفدار شده‌اند. از بهترین ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان پوشیدن سارافون‌های رنگی در کنار یک شومیز تک رنگ خنثی به عنوان استایل کژوال تابستانه می باشد. داشتن یک سارافون بسیار کمک کننده است تا فقط با تغییر دادن شومیز یا شلوار، تعداد زیادی استایل متفاوت و جذاب بسازید.

پیراهن‌های بلند ساحلی

بهترین انتخاب برای رفتن به دریا و ساحل پیراهن‌های بلند هستند. اما کاربرد این آیتم خنک تنها در همین مورد نیست. یکی از ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان این است که این مدل از پیراهن‌ها را به همراه یک تونیک یا شومیز کوتاه ست کنید تا یک استایل خیابانی جذاب و متناسب با این فصل داشته باشید. فراموش نکنید که بهتر است جنس این پیراهن‌ها از نخ و الیاف طبیعی باشد تا مانع از گرم شدن بدن شود. نکته‌ دیگری که برای ساخت یک استایل تابستانی با استفاده از این پیراهن‌ها وجود دارد این است که  باید رنگ‌های سایر عناصر استایل خود را با توجه به رنگ پیراهن انتخاب کنید زیرا این آیتم در واقع یک عنصر اصلی و تاثیرگذار در ظاهرتان می‌باشد. پوشیدن صندل و اکسسوری‌هایی مانند گردنبند چوبی بلند یا دستبند، می‌تواند تکمیل کننده ست تابستانی و ساحلی شما باشد.

پیراهن‌های بلند ساحلی

چگونه استایل تابستانه خنک و شاد داشته باشیم؟

برای ایجاد یک استایل تابستانه خنک و شاد، بیشتر از هر چیزی لازم است به خصوصیات فصل را توجه کنید. در تابستان هوا بسیار گرم است؛ بنابراین استفاده از پوشش‌های چند لایه تنها در موارد رسمی و ضروری مورد استفاده است.

گاهی تابش آفتاب باعث کلافه‌ شدن می‌شود؛ پس بهتر است از اکسسوری‌های مناسبی مانند عینک آفتابی استفاده کنید. همچنین باید فکری نیز به‌حال تعریق‌های شدید تابستانه نمایید؛ پس هر نوع جنس پارچه‌ نیز مناسب این فصل نیست. باید توجه کنید که در فصل‌ تابستان که هوا حسابی گرم می‌شود، باید از لباس‌هایی که دارای سبک‌ترین پارچه‌ها هستند مانند پنبه یا لنین استفاده کنید. این پارچه‌ها به بدن اجازه می‌دهند که در هوای گرم، تنفس کند و از همین راه نیز به حفظ سلامت بدن و پوست کمک می‌کنند. همچنین باید توجه کنید که در این فصل به‌هیچ‌وجه به سراغ لباس‌هایی که از جنس پلاستیک یا پلی استر هستند، نروید. این پارچه‌ها اجازه تعریق به بدن نمی‌دهند در نتیجه باعث ایجاد بوی بد و حس ناخوشایند در لباس می‌شوند.

نکات تکمیلی ساخت استایل‌های تابستانی

تا اینجای کار آیتم‌هایی را در مورد ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان بیان کردیم. اما در این مورد باید توجه کنید که رنگ‌ها نیز یکی از فاکتورهای مهم هستند که تاثیر خارق‌العاده‌ای در استایل‌های تابستانی دارند. در ادامه چندین ایده‌ جذاب برای انتخاب رنگ لباس‌های تابستانی آورده‌ایم.

رنگ‌های پاستلی

یکی از ترندهایی که در بهار و تابستان امسال مد شده است، استفاده از رنگ‌های پاستلی می‌باشد. از بهترین ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان استفاده از مانتو، شال یا شلوار با رنگ‌های پاستلی است، زیرا علاوه بر اینکه حس خوبی را به بیننده القا می‌کنند، باعث می‌شوند که گرمای کمتری جذب کنید و در نتیجه خنک بمانید. برای لباس خانگی نیز می‌توانید از آیتم‌هایی مانند تاپ و شلوارک زنانه استفاده کنید.

استایل تابستانه خنک

رنگ‌های سرد

استفاده از رنگ‌های سرد مانند خانواده‌ آبی‌، از ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان است. طیف رنگ‌های سرد مانند آبی‌ خیلی روشن وقتی که با یک رنگ گرم مثل نسکافه‌ای یا بژ ترکیب شوند، باعث ایجاد یک ظاهر کامل و عالی می‌شود.

از رنگ‌های تیره دوری کنید

رنگ های تیره، به‌ویژه رنگ مشکی دارای این ویژگی هستند که گرما را به خود جذب می‌کنند، زیرا این رنگ‌ها بازتاب کمی دارند و بعد از اینکه خورشید به لباس تابید، انرژی آن را در خود ذخیره می‌کنند. به همین دلیل است که با پوشیدن این لباس‌ها گرما را بیشتر احساس می‌کنیم. بنابراین باید از پوشیدن این رنگ‌ها دوری کرد.

از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده کنید

بر خلاف رنگ‌های تیره، رنگ‌های روشن انعکاس بیشتری دارند. این رنگ‌ها، نور خورشید و انرژی حاصل از آن را بازتاب می‌دهند به همین دلیل از احساس گرما جلوگیری می‌کنند. برای مثال می‌توانید در فصل تابستان از نیم تنه و ساپورت زنانه به رنگ روشن استفاده کنید.

ساخت استایل‌های تابستانی

رنگ‌های گرم را کمتر بپوشید

رنگ‌هایی مانند رنگ قرمز، نارنجی و زرد و … در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرند، به این معنا که این رنگ‌ها احساس نشاط و گرما را منتقل می کنند. بنابراین برای اجرای ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان باید استفاده از این رنگ‌ها را کاهش دهید.
اگر به رنگ‌های گرم علاقه دارید، از رنگ‌های ملایم تر آن‌ها استفاده کنید. برای مثال اگر به رنگ زرد علاقه‌مند هستید، به‌جای استفاده از رنگ زرد پر رنگ بهتر است از لیمویی استفاده کنید. هرچه رنگ مورد استفاده‌تان کم‌رنگ‌تر و به سفید نزدیک‌تر باشد، هم از نظر رنگ شناسی رنگ خنک‌تری دارد و هم از نظر بازتاب نور خورشید مناسب‌تر است.

رنگ‌های سرد را از یاد نبرید

رنگ‌های سرد در مقابل رنگ‌های گرم قرار می‌گیرند. مانند آبی، فیروزه ای، نقره ای و… . این رنگ‌ها برخلاف رنگ‌های گرم، سردی و آرامش را منتقل می‌کنند. به همین دلیل است که این رنگ‌ها مناسب فصل تابستان هستند.

رنگ‌های خنثی را در تیپ خود جای دهید

رنگ‌هایی مانند خاکستری، سفید و ..  رنگ‌های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ‌ها تعادل وجود دارد. به همین دلیل است که این رنگ‌ها به آسانی ست می‌شوند. رنگ‌های خنثی باعث می‌‌شوند که توجه به رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین ین است یکی از ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان این است که ترکیبی از رنگ‌های سرد و خنثی را بپوشید.

استفاده از پترن‌های مختلف

یکی از زمان‌هایی که استایل‌ها به سمت ماکسیمال شدن پیش می‌روند فصل تابستان است، این به این معنی است که  پترن‌ها و طرح‌های شلوغ جایگزین سادگی و یکنواختی لباس‌های زمستانی می‌شوند. به‌طور معمول پارچه‌ها و لباس‌های تابستانی شلوغ و رنگانگ هستند و همین مورد از ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان است زیرا باعث افزایش تنوع و جذابیت آیتم‌های تابستانی می‌شود. برای ساخت استایل‌های جذاب تابستانی این است که از پترن‌های جذابی مانند توپ توپی٬ راه راه٬ میوه‌ای و پلنگی استفاده کنید. این یک نتیجه شگفت انگیز دارد.

لباس زنانه تابستانی رنگ مشخصی ندارد!

در کل بعد از تمامی نکاتی که در مورد رنگ لباس در ایجاد ایده های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان بیان کردیم،باید گفت قانون خاصی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. از تمامی رنگ‌ها در این فصل می‌توان استفاده کرد اما نکات بیان شده، ایده‌های جذابی برای ست کردن لباس در فصل تابستان هستند.

نکته مهم دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد انتخاب پارچه‌های سبک و تابستانی است. مثلا یک لباس آستین کوتاه یا بدون آستین یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی در این زمینه است. گلدوزی سفید لباس یک راه مناسب برای اضافه کردن تضاد به ظاهر تیره افراد می‌باشد. مهم‌ترین نکته‌ در انتخاب رنگ لباس این است که به دنبال چیزی باشید که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

ست کردن لباس زنانه

نکاتی در مورد جنس لباس برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان

دمای بالا با رطوبت بالا می‌تواند باعث سخت شدن روزمره برای افراد شود، به‌خصوص افرادی که به شرایط گرمسیری عادت ندارند و تحمل گرما برایشان سخت است. انسان‌ها با دفع گرما از بدن می‌توانند دمای بدن خود را خنک نگه دارند. یکی از موضوعات بسیار مهم این است که برای حفظ دمای بدن اجازه دهید گردش هوا به‌صورت روتین انجام گیرد و بدنتان همیشه خنک بماند. برای این کار می‌توانید از لباس‌هایی مانند ساپورت استفاده کنید که بسیار مناسب تابستان هستند. اگر نگران قیمت این نوع لباس هستید بهتر است به فکر فروشگاهی که به فروش عمده ساپورت زنانه مشغول است، باشید. قبل خرید لباس تابستانه نکات زیر را برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان در نظر بگیرید.

  • در آب و هوای گرم باید جریان هوا از طریق لباس به حداکثر برسد و اجازه دهند گرما و هوای مرطوب خارج شود. درنتیجه لازم است پارچه‌ لباس‌های تابستانه قابل تنفس باشند.
  • پارچه‌هایی که رطوبت را نگه می‌دارند باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شوند. بهتر است لباس‌ها از الیاف طبیعی باشند زیرا الیاف طبیعی در جذب رطوبت از پوست و تبخیر آن از سطح بیرونی بهتر عمل می‌کنند.
  • پوشیدن لباس‌هایی که ازجنس پنبه هستند برای ست کردن لباس زنانه در تابستان بسیار راحت هستند زیرا به بدن اجازه می‌دهند تا به راحتی نفس بکشد، علاوه بر این عرق اضافی را نیز جذب می‌کند.
  • باید به این نکته توجه کنید که پارچه‌ای که صرفا سبک وزن است تضمینی برای تنفس آن نیست، توجه کنید که کیسه زباله نیز سبک وزن است اما قابل تنفس نیست.
  • برخی از پارچه‌ها یک لایه عایق روی پوست ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود گرما به دام بیفتد. پارچه‌هایی که از الیاف مصنوعی تشکیل شده‌اند و پارچه‌هایی که بافت‌ ضخیم‌تری دارند، گرما را به بدن بازتاب کرده و باعث می‌شوند که جریان هوای گرم و مرطوب به بیرون مهار شود.
  • الیاف مصنوعی آب را دفع می‌کنند. این پارچه‌ها اجازه می‌دهند که عرق جمع شود، در نتیجه تبخیر کاهش پیدا کرده و باعث ناراحتی و تحریک می‌شود.
  • همچنین باید این مورد را نیز بیان کرد که ابریشم نیز انتخاب خوبی برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان نیست زیرا تمایل دارد که گرما را حفظ کند. ابریشم با قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و تعریق مقداری از قدرت خود را از دست می‌دهد.

سخن پایانی
هدف ما در این مطلب بررسی اصول پوشش و بیان ایده‌های جذاب برای ست کردن لباس زنانه در فصل تابستان بود. این رسیدن به این هدف بررسی رنگ‌های مناسب و پارچه‌های ایده آل برای این فصل ساختار یک پوشش لباس زنانه تابستانی جذاب و مناسب را خلق می‌کند. برای تهیه انواع لباس‌های تابستانی و داشتن یک ست زیبا و راحت در فصل تابستان می‌توانید از فروشگاه لباس زنانه مهفام کمک بگیرید.

امیدواریم که به کمک این مطلب بتوانید یک ست تابستانی زنانه بی‌نظیر داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.