مانتوی تابستانه شیک و ترند ۱۴۰۱

روزهای طولانی‌تر، آفتاب زیاد، و هوای گرم فراوان – خانم‌ها، تابستان اینجاست. یکی از مهم ترین انتخاب ها برای هر خانم شیک پوش و سخت پسند انتخاب لباس به ویژه انتخاب مانتوی تابستانی شیک برای داشتن ظاهری آراسته و پوششی زیباست. در این مقاله ما به چند مانتوی شیک و ارزان که ترند تابستان ۱۴۰۱ هستند اشاره و آن‌هارا به شما معرفی می‌کنیم.

مانتو در زبان فرانسه: “manteau” لباس روپوشی است که معمولاً روی لباس دیگر، تن می‌کنند. اینکه برای نخستین بار مانتو یک لباس زنانه یا مردانه بوده است، معلوم نیست اما نخستین استفاده توسط زنان، یک لباس بسیار گشاد و بسته بوده است.

مانتوها در ایران یکی از رایج‌ترین لباس‌های زنان به شمار می‌روند و در انواع مدل‌ها و کاربردها تولید می‌شوند. این مدل ها شامل، مانتو اسپرت، شومیزها، ست‌های مانتو شلوار و مانتو کتی و… هستند. هر چند نمی‌توان به شکل دقیق تعریفی واضح از هرکدام ذکر کرد اما تفاوت ها و تمایزهای این مانتوها حداقل برای خانم‌های عزیز ایرانی واضح هستند. با توجه به اهمیت پوشش شیک و مناسب برای هر خانم ایرانی، شناخت یک تولیدی مانتو بسیار در تهیه لباس شیک و با کیفیت موثر است. ما به شما تولیدی مانتو ابریشم را پیشنهاد می‌دهید.

مانتوهای فصلی

مانتوها بخاطر کاربرد زیادشان در پوشش زنان ایرانی، می‌توان آن‌ها را در کاربردهای زمانی مختلف نیز دسته بندی کرد. مانتوهای بهاره، مانتوهای تابستانه، پاییزه و زمستانه یکی از دسته‌بندی ها در هنگام دسته بندی در فروشگاه‌های اینترنتی فروش پوشاک در ایران هستند.

امروزه بخاطر گرمای زیاد هوا چه در ایران چه در دیگر کشورها، مسئله نحوه انتخاب لباس به یک امر مهم و اساسی تبدیل شده است. در کشور ما نیز، خانم‌های شیک پوش و زیبای ایرانی، با توجه بسیار در انتخاب و خرید اینترنتی مانتو خود، به دنبال راحتی، خنکی و در عین حال شیک پوشی خود در فصل تابستان و محیط کاری، اداری یا تفریحی و… خود هستند.

برای داشتن خرید اینترنتی مناسب و عالی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. ما در این مقاله نکات را برای شما مطرح می‌کنیم و سپس مانتوهایی که با خرید فراوان، توسط مشتریان و خانم‌ها ارزش و کیفیت خود را نشان داده اند برای شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شما را راحت تر کنیم.

ویژگی‌های مانتو تابستانه شیک و ترند

شاید مهم‌ترین اصل در خرید مانتو تابستانه شیک موضوع خنکی و راحتی آن است. لذا داشتن پارچه باکیفیت مناسب و عالی که هوا را به خوبی از خود عبور دهد به موضوع اصلی در کیفیت و جنس مانتو تابستانه شما تبدیل می‌شود. در کنار این موضوع، پایین بودن هزینه خرید این مانتو در عین داشتن کیفیت، به اصلی اساسی در هنگام خرید تبدیل می‌شود.

رنگ مانتو:

انتخاب رنگ مانتو مناسب، در فصل تابستان بسته به موقعیت استفاده مانتو دارد. برای خرید مانتو تابستانه با رنگ زیبا، بسته به اینکه در محیط کار هستید یا تفریح و دوردور متفاوت است. رنگ‌های شاد، خاکستری خنثی، قرمز و زرد یا آلبالویی و زرشکی رنگ‌هایی هستند که گزینه مناسبی برای مانتوهای تابستانی هستند.

جنس پارچه:

مانتوی تابستانه مناسب، از جنس پارچه عالی بدست می‌آید، پارچه عالی و مناسب پارچه‌ای است که ضد تعریق و خنک باشد، سبک باشد و از جنس نخ طبیعی و پارچه‌های با درصد پنبه مصنوعی کم باشد.

قیمت مانتو:

آخرین ویژگی و شاید مهم‌ترین ویژگی در هنگام خرید مانتو تابستانه، قیمت آن است. شاید داشتن یک مانتو به هر قیمتی منطقی نباشد و با جیب شما همخوانی نداشته باشد لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای خرید مانتوی شیک و ارزان حتما از فروشگاه معتبری که خودش تولید کننده است و ذائقه مشتریان را نیز میداند اقدام کنید.

در لیست زیر مانتوهای شیک و جذاب مناسب تولیدی مانتو ابریشم را برای شما معرفی می‌کنیم.

مانتوهای شیک تولیدی مانتو ابریشم

ست های مانتو شلوار

در بین مانتوهای شیک و ترند تابستانه، ست مانتو شلوار دنیز، ست مانتو شلوار یارا و ست ارغوان مانتوهای جذاب و شیک بازار مانتو هستند. هر کدام جذابیت و زیبایی خود را دارند و مناسب محیط‌های مختلف هستند. بهترین پیشنهاد ما برای خرید، خرید ست مانتو شلوار های مانتو ابریشم است.

مانتو تابستانی

ست مانتو شلوار یارا
ست مانتو شومیزی و شلوار یارا، یک ست جذاب در رنگ‌های عالی و جنس بی نظیر مناسب رستوران، مهمونی و تفریح است و براحتی برای شما یک ست بی نظیر فراهم میکند. رنگ‌های این مانتو شلوار، به شکل عالی با هم ست می‌شوند. مشکی طوسی، طوسی مشکی، یاسی طوسی، سبز زرد، سورمه ای مشکی، زرشکی مشکی ترکیب‌های رنگی این ست مانتو شلوار هستند و در چندین اندازه متفاوت به شما ارائه می‌شوند.

ست مانتو شلوار دنیز
پیشنهاد پرفروش و ترند دیگر مانتو شلوارهای تابستان ۱۴۰۱، ست مانتو کتی و شلوار دنیز، تولیدی مانتو ابریشم است. این کت شلوار زنانه شیک، پیشنهادی بی نظیر برای تهیه و استفاده در فصل تابستان است. این ست، در چندین رنگ و سه سایز برای همه اندازه‌ها مناسب است.

مانتو مدل بلوچی
ست مانتو بلوچی تولیدی مانتو ابریشم یک مانتوی شیک و جذاب و خنک است. همانگونه که از تصویر این مانتو تابستانه شیک و با طرح عالی می‌توانید مشاهده کنید، این مانتو ساختار و طراحی ای خنک مناسب ایام گرم تابستان را دارد. این ست مانتو در چهار ترکیب رنگی مختلف طراحی و تولید شده است و با پوشیدن این مانتو درخششی بی نظیر در هر جمع برای شما رقم می زند.

مانتو ابریشم

ست ارغوان
ست وست و شلوار ارغوان، ترند سال ۱۴۰۱ است که برای محیط‌های اداری، کاری و رسمی مناسب است. این مانتو سایز ست ۱.۲.۳ مناسب سایز ۳۶ تا ۴۸ یک مانتوی بی نظیر است. نگرانی شما، در مورد ست کردن مانتو با خرید این ست برطرف می‌شود. رنگ‌های این مانتو امّا بسیار عالی و زیبا هستند.

مانتو شومیزی تیارا

مانتو شومیزی تیارا یک مانتو عالی مناسب محل کار، مهمانی، کلاس، استفاده روزانه، خرید و خلاصه هر استفاده ای که به آن نیاز داشته باشید. مانتو شومیزی تیارا از آن دسته مانتوهایی است که هر مانتو فروشی در اولین مکالمه با شما آن را به شما پیشنهاد می‌دهد زیرا مطمئن است این مانتو آن چنان شیک است که در لحظه اول شما آن را میخرید.

شومیز و اسپرت تیارا

مانتو شومیزی تیارا شومیز اسپرت دل‌‌آرا

شومیز اسپرت دل‌آرا
شومیز اسپرت دل آرا پیشنهاد درجه یکی برای تابستان است. داشتن این شومیز در کمد لباس شما بسیار لازم است و مطمئن خواهید شد که یک لباس با ارزش در بین گزینه‌های شما وجود دارد. جنس زیره فلامین درجه یک که به جنس سبک و خنک و کاملا مناسب تابستان است. جنس رویه لینن که همه میدانیم نخ و تهیه شده از الیاف طبیعی است. بسیار عالی و شیک برای گرمای تابستان است.

نتیجه گیری:

خرید مانتوی شیک و ارزان تابستانه به شما این فرصت را می‌دهد تا یک تجربه لذت بخش و خنک در عین حال درخشان و بی نظیر را داشته باشید. به یاد داشته باشید در انتخاب کیفیت، رنگ و قیمت ها به یک تولید کننده عالی دست یابید و به اون اعتماد کنید.

حتما در انتخاب مانتو به تن خور مانتو شیک خود توجه کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.