انواع صندل چرم دخترانه

فصل تابستان آغاز شد و گرمای هوای کشور را فرا گرفت. این روزها پوشیدن کفش‌های پوشیده بسیار سخت است و عرق کردن پاها باعث ایجاد بیماری در پوست پا می‌شود. همان‌طور که می‌دانید صندل ممکن است از چرم، پلاستیک، چوب یا مواد دیگر ساخته شوند و بندهای این کفش در پشت یا میان انگشتان قرار می‌گیرد. از جدیدترین نوع صندل چرم دخترانه می‌توان به مدل‌های مجلسی، لژدار، پاشنه‌دار و اسپرت اشاره کرد. صندل چرم دخترانه لژدار، شامل دو نوع صندل لژدار مجلسی و صندل لژدار اسپرت است. صندل چرم زنانه و دخترانه در مدل‌های جلو باز و جلو بسته تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها زیبایی و جذابیت خاصی به تیپ و استایل شما می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید مدل صندل چرم دخترانه و زنانه تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید به عنوان کفش روفرشی با لباس‌های خود ست کنید و هم می‌توان برای گشت و گذارهای کوتاه و مسافرت‌های کنار ساحل استفاده کنید. انواع صندل‌ها در بین خانم‌های جوان طرفدار دارند ولی به دلیل پوشش کم آن باید مراقب باشید که اجسام سخت به پا آسیب نزنند. از جذاب‌ترین انواع صندل چرم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

صندل چرم زنانه

صندل چرم تابستانی زنانه

اکثر خانم‌ها با آمدن فصل گرما و تابستان کفش‌های بسته و گرم را کنار می‌گذاریم و صندل‌های تابستانی را جایگزین آن‌ها می‌کنید. صندل چرم تابستانی زنانه به جهت اینکه دارای روی باز هستند مانع از عرق کردن و بو گرفتن پا در روزهای گرم تابستان می‌شود. از این رو این صندل‌ها طرفداران بسیار زیادی دارند. صندل چرم زنانه سورنا دارای تنوع بسیار گوناگون هستند و در مدل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. برخی افراد در فصل تابستان در طول روز، زمان زیادی را خارج از خانه می‌گذرانند و برای قدم زدن یا پیاده‌روی‌های طولانی از صندل چرم تابستانی زنانه که با لباس‌های تابستانی شما همخوانی دارند استفاده می‌کنند. صندل‌های تابستانی زیادی هستند که می‌توانند با استایل و تیپ‌های متفاوت شماست شوند و هماهنگی ایجاد کنند. صندل‌هایی که هر خانم شیک‌پوشی باید در کمد کفش‌هایش داشته باشد.

صندل چرم زنانه جلو بسته

صندل جلو بسته یکی از انواع کفش چرم زنانه است که در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. این صندل‌های چرمی از آستر و رویه چرمی و کفی pu ساخته شده است. صندل‌ها به انگشتان شما فضای کافی برای حرکت آسان به اطراف را می‌دهند و مانع از سایش پا در کناره‌های کفش می‌گردد. انگشتان پا باید در پنجه کفش فضای کافی داشته باشند تا از هم باز شوند و کمی به بالا و پایین بروند. وقتی عرض یا ارتفاع پنجه کفش کم باشد بیماری‌های زیادی مانند انگشت چکشی، میخچه و هالوکس را ایجاد می‌کند. بهتر است بجای استفاده از کفش‌های نوک تیز قصد خرید و استفاده از صندل چرم زنانه جلو بسته را دارید از صندل جلو بسته با پنجه گرد استفاده کنید تا انگشتان به راحتی سر جای خود قرار بگیرند. جنس رویه کفش باید مناسب باشد تا تهویه داخل کفش برقرار شود و پا عرق نکند. صندل باید کاملاً اندازه پا باشد نه تنگ‌تر و نه گشاد تر اگر کفش تنگ باشد به پاها فشار آورده و خون‌رسانی مختل می‌شود و حتما زخم ایجاد می‌شود. اگر صندل گشاد باشد بازی کردن پا درون آن و سائیدگی و اختلال در انتقال خون نیز ایجاد می‌کند.

صندل چرم زنانه مجلسی

صندل چرم زنانه مجلسی

یک صندل خوب باید آن قدر راحت و نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا بتوان آن را خم کرد از طرف دیگر زیره صندل نباید شل و نرم باشد که سبب ایجاد، درد کف پا شود. بهترین انتخاب برای صندل چرم زنانه مجلسی با زیره‌هایی از جنس چرم است. تا در عین راحتی نرم و انعطاف‌پذیر هستند و از پا نیز محافظت می‌کنند. مدل جدید صندل چرم زنانه شیک و مجلسی با کفی از جنس عالی که گرمای زمین در فصل تابستان را به پا منتقل نکرده و پا را نمی‌سوزاند. زیره‌های پلاستیکی نیز در سطوح خیس لیز می‌خورند و سبب زمین خوردن فرد می‌شوند مناسب نیستند. صندل دخترانه مجلسی از زرق‌وبرق‌های زیادی برخوردارند. بسیاری هستند که این صندل‌های جذاب دخترانه را انتخاب می‌کنند.

صندل طبی زنانه چرمی

خانم‌های هستند که در انتخاب خود دقت می‌کنند چون پا قلب دوم انسان است. پس به سراغ صندل طبی زنانه چرمی سورنا می‌روند. این صندل‌ها دارای دو مدل جلو باز و جلو بسته هستند. عده بسیاری از صندل طبی جلو بسته استفاده می‌کنند زیرا می‌خواهند به وسیله آن از انگشتان پای خود محافظت کنند تا جسمی با آن بر خورد نکند. این نوع صندل به عنوان صندل‌های دیابتی شناخته شده‌اند. عده‌ای دیگر از افراد هستند که از صندل طبی زنانه چرمی با مدل جلو باز استفاده می‌کنند؛ زیرا ترجیح می‌دهند که انگشتانشان احساس راحتی بیشتری در هنگام راه رفتن داشته باشند.

صندل طبی زنانه چرمی 

صندل چرم زنانه رو فرشی

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای مهمانی‌ها صندل‌های روفرشی را انتخاب کنند. صندل‌های روفرشی دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های شاد و متنوع هستند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با لباس‌هایتان ست کنید. همچنین مدل‌های متنوع بسیار زیادی از صندل‌های چرم زنانه رو فرشی و دخترانه آن هستند که به خاطر راحتی زیاد و شیک بودن می‌توانند پاسخ گوی هر نوع سلیقه‌ای باشند. در هر سن و سالی که قرار دارند.

صندل چرم زنانه دست دوز

صندل چرم زنانه دست دوز یک انتخاب فوق‌العاده راحت می‌باشد که رویه و آستر آن از چرم طبیعی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. جنس زیره این صندل pu است و کاملاً مناسب فعالیت‌های روزمره می‌باشد. این صندل طبی دست دوز بوده و قوس پا را پر می‌کند و راحتی زیادی هنگام راه رفتن برای شما ایجاد می‌کند. این صندل در مقابل صندل‌های مشابه خود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در سایزهای مختلف مخصوص بانوان تولید شده و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک صندل با ظاهر زیبا و راحت هستید صندل چرم زنانه دست دوز سورنا را انتخاب کنید.

صندل چرم زنانه رو فرشی

نکات مهم برای خرید صندل چرم تابستانه دخترانه

یکی از بهترین چیزهایی در مورد گرم شدن هوا این است که می‌توانید کفش‌های پنجه بسته را کنار بگذارید و یک صندل زیبا جایگزین کنید. نکات مهم برای خرید صندل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اولین مورد در خرید صندل‌های زیبا زنانه و دخترانه بررسی پایه یا زیره صندل است. زیره صندل باید با فرم پای شما مطابقت داشته باشد. پهنای آن باید به اندازه پای شما باشد تا حمایت مناسبی داشته باشد.
  2. نکته بعد که مطمئن شوید طول کفش برای پای شما مناسب است. باید به دنبال صندل‌هایی باشید که طول آن با طول پای شما برابر باشد و پنجه‌ها روی زیره کفش محکم بمانند.
  3. موردی که باید به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید که صندل‌ها دارای کانتور قوسی هستند تا از قوس‌های طولی شما پشتیبانی کنند.
  4. نکته آخر قیمت صندل چرم زنانه نسبت به نوع و مدل متفاوت است. گشت و گذار در بازار هر اندازه لذت‌بخش باشد به همان اندازه خستگی به همراه دارد. با خرید اینترنتی صندل چرم زنانه کار خود را، راحت می‌کنید.

از کجا صندل چرم زنانه بخریم؟

در گرمای تابستان برای پاهایمان هیچ چیز به اندازه یک صندل خوب شیک کاربردی نیست. این صندل‌ها نه تنها زیبایی خاصی به استایل ما می‌دهند بلکه پاها را از گرما حفظ می‌کنند. در فروشگاه اینترنتی چرم سورنا sorenaleather.com می‌توانید انواع صندل چرم زنانه و دخترانه را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.