چه لباس‌هایی با کفش چرم طبیعی ست می‌شوند؟

کفش چرم قهوه ای را نیز میتوانید به همراه لباس هایی به رنگ کرم، قهوه ای و یا شیری رنگ و حتی سبز رنگ نیز به خوبی ست کنید. جالب است بدانید که برای داشتن استایلی شیک میتوانید برای لباس های که رنگ های پاستیلی دارند و رنگ های شاد دارند، کفش اسپورت و سفید رنگ انتخاب کنید.

روش ست کردن کفش چرم با لباس

همانطور که میدانید در طی این سال ها پایه ثابت دنیای مد، لباس های چرمی هستند. همیشه بخشی از لباس ما مانند کفش، پالتو و یا کیف از جنس چرم است. اما چگونه کفش چرم را با لباس های عادی و یا لباس چرمی را با سایر آیتم ها میتوان ست کرد؟ در این مقاله به سراغ توضیحاتی در رابطه با اصول ست کردن کفش چرم و لباس های چرمی بیان میکنیم. در صورتی که به دنبال خرید کفش چرم اصل هستید اما نمی دانید چگونه باید کفش چرم خود را با لباستان ست کنید این مقاله را از دست ندهید.

البته دنیای مد به سراغ طراحی انواع و اقسام لباس های متنوع رفته است. اغلب شاهد هستیم که افراد شیک پوش با روش خاصی لباسهایشان را با سایر آیتم های ضروری ست میکنند. به کونه ای که استایلی بسیار شیک و خاص را به وجود می آورد. بنابراین برای داشتن استایل شیک و خاص می بایست اصول مهم و گاها جزئی را رعایت کنیم. البته همین رعایت اصول جزئی در شیک پوشی منجر می شود تا خوش استایل شوید و همه شما را به عنوان یک فرد شیک پوش بشناسند.

ست کردن پالتو چرم طبیعی

یکی از پرکاربردترین آیتم ها در شیک پوشی، خرید پالتو چرم زنانه و یا مردانه است. اما با خرید پالتو چرم اصل کارتان تمام نمی شود. می بایست به گونه ای حرفه ای پالتو چرم اصل خود را با سایر آیتم ها ست کنید. چرا که به دلیل بالا بودن قیمت پالتو چرم زنانه بهتر است به گونه ای لباس بپوشید تا پالتو چرم طبیعی و گران قیمت شما به خوبی خود را نشان دهد.

کفش چرم طبیعی

کفش چرم نیز همانند سایر اقلامی که می پوشیم از بخش های جدایی ناپذیر در استایل هستند. هرگز نمی توان ست کردن اصولی کفش چرم را نادیده گرفت. البته اصول خاصی که برای ست کردن کفش چرم وجود دارد چندان سخت نیست. به همین دلیل میتوانید با رعایت اصول جزئی استایلتان را تکمیل کنید.

روش ست کردن کفش چرم طبیعی

رنگ کفش چرم یکی از مهم ترین نکات ست کردن آن با سایر لباس ها است. همانطور که میدانید رنگ بندی کفش چرم متنوع است. به همین دلیل برای ست کردن راحت کفش چرم سعی کنید به سراغ خرید کفش چرم مشکی و یا خرید کفش چرم قهوه ای سوخته بروید. چرا که این دو رنگ برای ست شدن با هر لباسی آسان است. البته میتوانید برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت از رنگ های سال استفاده کنید.

کفش چرم به رنگ سال نیز تولید می شوند. تولیدکنندگان کفش چرم طبیعی همواره هر ساله متناسب با رنگ سال، کفش چرم خاصی را نیز تولید می کنند. البته رنگ بندی کفش چرم طبیعی شامل: سفید، مشکی، مرجانی و … هستند. وجود رنگ های شاد در کفش های چرم طبیعی دل همه را به دست آورده است. البته کفش اسپرت چرم را میتوانید به رنگ های مشکی و یا سفید نیز انتخاب کنید.

کفش اسپرت چرم طبیعی یکی از کفش های بسیار پرکاربرد است که باید رنگی معقول داشته باشد تا بتوان به راحتی با بیشتر لباس ها ست کرد. نکته قابل توجه این است که برای ست کردن کفش چرم اسپرت، بهتر است لباس های پر زرق و برق را فراموش نکنید. به دلیل ساده بودن کفش چرم طبیعی، با پوشیدن لباس های پر زرق و برق و خاص استایلتان از حالت سادگی در می آید. البته با خرید کفش چرم نگین دار و یا پر زرق و برق، بهتر است در انتخاب لباس، سبکی ساده داشته باشید.

انتخاب رنگ کفش چرم در ست کردن لباس یک اصل مهم است!

کفش چرم طبیعی مشکی را میتوان با انواع لباس ها ست کرد. البته در صورتی که لباس های رنگی می پوشید بهتر است به همراه مانتو و شلوار رنگ روشن، کفشتان را نیز در رنگ های روشن انتخاب نمایید.

کفش چرم قهوه ای را نیز میتوانید به همراه لباس هایی به رنگ کرم، قهوه ای و یا شیری رنگ و حتی سبز رنگ نیز به خوبی ست کنید. جالب است بدانید که برای داشتن استایلی شیک میتوانید برای لباس های که رنگ های پاستیلی دارند و رنگ های شاد دارند، کفش اسپورت و سفید رنگ انتخاب کنید.

کفش چرم مردانه

نیاز بی چون و چرای کفش چرم طوسی، قرار گرفتن در کنار لباس های مشکی، صورتی و سفید طوسی می باشد. البته میتوانید با رنگ زرد نیز کفش چرم طوسی خود را ست کنید چرا که ترکیب جالبی می شود.

کفش هایی که رنگ طلایی دارند نیز به خوبی میتوانند با رنگ های سفید مشکی و یا قرمز ست شوند. به همین دلیل میتوانید بدون نگرانی این بار استایلی جذاب و خاص را برای خود بسازید. برای خرید انواع کفش جرم زنانه و مردانه، میتوانید به راحتی از طریق فروشگاه آنلاین کفش نعمتی اقدام نمایید.

اصول مهم ست کردن کفش چرم اصل مردانه

آقایان نیز برای داشتن یک استایل شیک می بایست اصولی را رعایت کنند. اولین و ابتدایی ترین اصلی که باید آن را رعایت کنید، پوشیدن کفش چرم مردانه اصل با کت و شلوار است. علاوه بر کت و شلوار، میتوانید کفش چرم رسمی مردانه را با پالتو و یا کت و سایر اکسسوری ها بپوشید. در صورتی که کت و شلوار مردانه شما کاملا مشکی می باشد؛ می بایست تنها کفش چرم اصل مشکی بپوشید. برای شیک شدن می بایست به همراه کت و شلوار قهوه ای، کفش چرم قهوه ای و یا زرشکی بپوشید. سومین سبکی که میتوانید با آن لباس بپوشید، کت و شلوار طوسی رنگ را نیز میتوانید به همراه کفش چرم مشکی، زرشکی و یا قهوه ای بپوشید.

کفش چرم طبیعی

در صورتی که کت و شلوار شما سرمه ای می باشد میتوانید با پوشیدن یک جفش کفش چرم اصل به رنگ مشکی استایلی جذاب را به خود هدیه بدهید. البته پوشیدن کفش چرم زرشکی، عسلی و یا قهوه ای نیز کمک بسیاری به زیبا و شیک شدن استایلتان میکند.

کفش چرم مردانه را با چه شلواری بپوشیم؟

دقت کنید که کفش چرم را به هیچ عنوان با شلوار جین نپوشید. شلوارهای کتان، پارچه ای، مخمل و یا پشمی برای ست شدن با کفش چرمی بسیار مناسب اند. به همین دلیل تنها نکته ای که اهمیت دارد این است که نباید با شلوار جین کفش چرمی بپوشید. چرا که این کار ظاهر نامناسبی به شما می دهد و نتیجه ی جالبی نخواهد داشت.

همانطور که قبلا نیز گفتیم برای ست کردن کفش چرم، میتوانید از اکسسوری ها نیز استفاده کنید. منظور از اکسسوری مردانه همان کمربند، کیف پول و یا کیف مردانه است. اگر کفش چرم مردانه به رنگ مشکی و یا قهوه ای دارید بهتر است که کمربند و یا کیف چرمی به رنگ مشکی و یا قهوه ای داشته باشید. هماهنگ بودن یک آیتم از اکسسوری مردانه استایل شیکی را به شما می دهد. نکته دیگری که بسیار مهم است این است که در صورتی که اکسسوری مردانه شما از جنس چرم طبیعی باشد، بهتر است که کفشتان نیز از جنس چرم طبیعی باشد.

کفش چرم مردانه با کت ست کنید

برای داشتن استایلی جذاب بهتر است که به همراه یک جفت کفش چرم مردانه، یک کت زیبا بپوشید. تک کت مردانه شما بهتر است که با کفش چرم شما هم رنگ  باشد. البته میتوانید همانند نکاتی که در رابطه با ست کردن کفش چرم مردانه با کت شلوار گفتیم، تک کت مردانه خود را نیز به همراه کفش چرم خود ست کنید. برای مثال در صورتی که تک کت مردانه شما سرمه ای باشد، میتوانید با خرید کفش چرم مردانه اصل به رنگ قهوه ای، زرشکی و یا عسلی، استایلی جذاب بسازید. کفش نیم بوت چرم نیز یکی دیگر از گزینه های جذاب برای جوانان در فصل‌های سرد سال می باشد.

کفش چرم طبیعی

کفش چرم مردانه را با پالتوی هم رنگ بپوشید

در فصل زمستان میتوانید با پوشیدن پالتوی هم رنگ با کفشتان استایلی بسیار خاص و شیک داشته باشید. به خصوص زمانی که پالتوی شما رنگی روشن داشته باشد و کفشتان نیز هم رنگ با پالتو باشد بسیار شیک می شود.

نکته نهایی در داشتن استایلی جذاب و برجسته این است که برای رسمی شدن میتوانید رنگ های تیره را برای خرید کت و شلوار و کفش چرم انتخاب کنید. البته در صورتی که قصد دارید تا استایلتان چندان رسمی نباشد؛ میتوانید با پوشیدن کت و شلوار قهوه ای رنگ را انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید تا استایلی غیر رسمی و راحت دشاته باشید میتوانید کت و شلوار کرمی و یا عسلی بپوشید. برای مشاهده کفش های چرم اصل تبریز میتوانید به فروشگاه اینترنتی کفش نعمتی مراجعه نمائید.

نظر شما در رابطه با داشتن استایل شیک و جذاب چیست؟

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. الناز انصاریان می‌گوید

    ممنون از مطلب خوبتون واقعا کیف و کفشی که میپوشیم به شدت روی استایلمون تاثیرگذار هستش و بهتره که از هر سبکی متناسب با موقعیت خاص خودش استفاده بشه مثلا برای مهمونی یا قرارهای رسمی کیف و کفش چرم سورنا رو ترجیح میدم به مثلا کفش اسپرت یا کتونی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.