۵ عطر زنانه گرم و شیرین مناسب فصل زمستان

در ماه های زمستانی به شدت سرد با استفاده از عطر زنانه زمستانی گرم می توانیم حواسمان را مانند یک لیوان شکلات داغ گرم کنیم تا در آن صبح‌های تاریک کمی راحت‌تر از رختخواب خارج شویم.

حتی اگر طرفدار عطرهای بسیار سنگینی نیستید که نفس شما را بند می آورد ، نوعی از رایحه های سبک تر و زیباتر زمستانی وجود دارد که با استفاده ازآن ،دمای شدید زیر صفر به شما آرامش می دهد.تغییر عطر و بوی خاص خود در هر فصل همیشه ایده خوبی است، زیرا رایحه ها به طور خاص برای برانگیختن حالات خاص طراحی شده اند و شاید شما نمی خواهید بوی یک مهمانی ساحلی استوایی در اواسط ماهای زمستانی به مشام برسد.در ادامه ۵ عطر زنانه گرم و شیرین مناسب فصل زمستان به شما معرفی می شود.

۱- عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم Dior Hypnotic Poison EDP

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم

دیور هیپنوتیک پویزن عطری وانیلی زنانه است که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. عطار این عطر فرانسوا دماشی است.

نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی شیرین بیان و بادام و نت های میانی  متشکل از رایحه ی یاس و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی وانیل و دانه درخت تونکا هستند.

شاید بیش از هر بو و رایحه ی دیگری شیرین بیان می تواند جنسیت مردان و زنان را افزایش دهد. شیرین بیان یکی از اجزای اصلی این عطر است که با بوی میوه معجزه می کند ! این همان رمز ایجاد جذابیت برای آقایان شیک پوش است و به راحتی آنان را جذب شما می کند.

ترکیبی از شیرینی بیان، نارگیل، بادام و وانیل، یکی از آنها است که انقلابی در دنیای عطر ایجاد کرده است و در طول سالها به روش های مختلف و در ساخت های ارائه شده است.

جنبه اغواگری عطر  با ترکیبی شرقی غنی شده با یاس سمبک به تصویر کشیده می شود.

ادو پرفیوم هیپنوتیک پویزن بسیار طبیعی است و قدرت و کیفیت بی نظیر خود را از مواد اولیه ای که با دقت انتخاب می شوند می گیرد.

 ۲- عطر زنانه زمستانی جورجیو آرمانی اس آی اینتنس۲۰۲۱

عطر زنانه گرم و شیرین زمستانی

ادکلن سی اینتنس ۲۰۲۱ جورجیو آرمانی، عطری گلی-کهربایی زنانه است. این عطر جدید در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد. عطار این عطر جولی میس است. نت اولیه آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه است و  نت های میانی از رایحه ی رز ترکی و داوانا تشکیل شده اند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی بنزوئین و نعناع هندی.

این ادو پرفیوم جدید رایحه شرقی گلی با نت هایی از انگور فرنگی سیاه، گل رز و نعناع هندی دارد  و در عین حال رایحه ی آن تند، هوس انگیز و پیچیده است.

سی اینتنس ۲۰۲۱ جورجیو آرمانی انرژی مطمئنی را که مشخصه زن Sì است را در بر می گیرد. او با قدرت، زنانه و آزاد بودن ، مظهر زنانگی غیرقابل مقاومت مدرن را به نمایش می گذارد که از طریق منشور این رایحه قدرتمند جدید، حال و هوایی پیچیده و فریبنده به خود می گیرد.

امضای این عطر زنانه شهد انگور سیاه است به طوری که این نت جذاب از دل میوه استخراج شده است. علاوه بر آن شامل رایحه ی گل رز ایسپارتا است، که در ایسپارتا، منطقه ای از ترکیه که به شهر گل رز معروف است، برداشت می شود و با داوانای مخملی و مشروب مخلوط می شود.

این دو نت با هم اثری قوی و قدرتمند ایجاد می کنند. در نهایت، نعناع هندی و رزین بنزوئین، رایحه ای حسی به آن می افزاید.

ادوپرفیوم Sì با رایحه ی قوی، شیک و پیچیده ی خود ، شدیدترین جنبه های هر زن را آشکار می کند.

۳- عطر گرم تیری موگلر الین زنانه

عطر گرم زنانه تری موگلر الین

عطر تیری موگلر الین ،عطری است کهربایی -چوبی که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد.

نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی  و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی  یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد.  نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است.

این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست.

طراحان تری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب، و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است.

عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده کنید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) یا بهتر است بگویم این عطر همه کاره است و می توانید از آن در طول سال  بیشتر استفاده کنید اما با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر است.

۴- عطر زنانه والنتینو ووس ویوا اینتنسا مناسب زمستان

والنتینو ووس ویوا اینتنسا یک عطر گلی کهربایی زنانه است .  عطری جدید که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه ی  پرتقال ماندارین و ترنج و نت های میانی حاوی رایحه ی  شکوفه پرتقال و یاس سامباک هستند. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی  وانیل بوربن و خزه می باشند.

وقتی از این ادکلن گلی با رایحه ی تازه و درخشان استفاده می کنید مطمعنا در جمع  خواهید ‌درخشید و اتاقی که در آن حضور دارید را با هاله درخشان خود روشن می کنید.

این عطر زنانه جذاب، ترکیبی از رایحه های مرکباتی، گلی و خاکی است که شیک و شاداب است . عناصر ترنج خوش طعم و پرتقال ماندارین شیرین این اکسیر را با قدرت درخشانی باز می کنند.

یک قلب عاشقانه از شکوفه های پرتقال و یاسمن، ظرافتی شاداب را به ترکیب القا می کند، در حالی که افزودن رایحه ای خامه ای از وانیل بوربون و خزه آسیاب شده کمک می کند تا حسی لطیف در زیر همه آن گنجانده شود و این عطر قدرت اغواگری طولانی مدتی داشته باشد.

عطرسازان چیره دستی چون آلبرتو موریلاس، دانیلا روش آندریر و آنتوان لی برای فرموله کردن این معجون های خیره کننده با این شرکت همکاری می کنند.

۵- عطر زنانه گوچی فلورا ادو پرفیوم

ادو پرفیوم گوچی فلورا عطری گلی زنانه است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی گل صد تومانی، مرکبات و پرتقال ماندارین و نت های میانی متشکل از رایحه ی اسمانتوس و رز هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی چوب صندل، نعناع هندی و فلفل صورتی.

نسخه ادوپرفیوم فلورا نسخه قوی تر، عمیق تر، اغوا کننده تر و غنی تر از نسخه های قبلی آن است. نت های ادو پرفیوم فلورا ی گوچی همان رایحه ی جذاب و جوانی که درترکیب ادوتویلت ارائه شد، نوید می دهد. تنها تفاوت در غلظت قوی تر نسخه ادوپرفیوم نهفته است که توسط فریدا جیانینی طراحی و ساخته شد و از الگوی گل گوچی الهام گرفته شده است که ابتدا به عنوان روسری برای گریس، شاهزاده خانم موناکو استفاده گردید. انگیزه گل ، ده ها سال است که زنان را با جزئیات جذاب و زنانه مسحور می کند.

2.9/5 - (11 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.