معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک

خیلی خشک‌بودن پوست دست یکی از مشکلات رایج است. ازاین‌رو بسیاری از افراد به ‌دنبال کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک هستند. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده مناسب پوست‌های خیلی خشک را معرفی کنیم. اگر شما هم با مشکل خشکی پوست مواجه هستید، با ما همراه باشید.

انواع کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خشک

کرم مرطوب‌کننده یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود که کمک زیادی به حفظ شادابی و رطوبت پوست می‌کند. استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده باعث ایجاد یک لایه چربی روی پوست شده و از آن در برابر خشکی و مواد آلاینده موجود در هوا، محافظت می‌کند.
خشکی زیاد پوست می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی مثل اگزما، ضخیم و زبر‌شدن پوست ‌شود. بنابراین باید برای درمان آن اقدام کرد. دلایل زیادی منجر به خشکی پوست می‌شود. افرادی که پوست خشک دارند باید از مرطوب‌کننده‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید، لانولین، دایمیتکن یا روغن‌های معدنی هستند، استفاده کنند.
در ادامه انواع کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک را معرفی می‌کنیم.

کرم مرطوب‌کننده قوی هیدرودرم

این نوع مرطوب‌کننده بسیار قوی بوده و برای پوست‌هایی مناسب است که در اثر خشکی زیاد ضخیم شده‌اند. در این مرطوب‌کننده، ترکیبات موثری از جمله شی‌باتر، اوره و ویتامین E و A وجود دارد که باعث التیام‌بخشی به پوست و بازسازی آن می‌شود.
اگر به ‌دنبال یک کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خشک هستید، کرم مرطوب کننده و آبرسان هیدرودرم می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

کرم مرطوب‌کننده کامان حاوی

این کرم حاوی ویتامین ب کمپلکس و عصاره آووکادو بوده و برای پوست‌های حساس و خشک مناسب است. وجود آووکادو در فرمولاسیون آن از پوست در مقابل عواملی مثل رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها محافظت می‌کند. آووکادو سرشار از اسیدهای چرب ضروری است که به تغذیه و ترمیم پوست‌های خشک کمک می‌کند.
در این مرطوب‌کننده مواد مغذی دیگری مثل روغن زیتون، روغن شی‌باتر و گلیسیرین وجود دارد که باعث نرم و لطیف‌شدن پوست می‌شود. بعد از یک هفته استفاده از این کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک، رطوبت پوست شما به ۹۸درصد می‌رسد. برخی از فواید آووکادو به‌ صورت زیر است:

  • مرطوب‌کننده
  • محافظت در مقابل اشعه خورشید
  • از بین‌بردن علائم پیری
  • درمان آکنه
  • پیشگیری از لکه‌های قهوه‌ای پوست
  • درمان اسکار آکنه
  • رفع اگزما
  • محرک رشد ناخن

کرم مرطوب‌کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense

کرم مرطوب‌کننده نئودرم، رطوبت لازم برای پوست‌های خیلی خشک را تامین می‌کند و برای استفاده پوست‌های معمولی تا خشک مناسب است. این کرم حاوی هیالورونیک اسید است که توانایی بالایی برای جذب آب دارد. به‌همین علت به رطوبت‌رسانی و حالت کشسانی پوست کمک می‌کند.
ویتامین B5 موجود در آن باعث بهبود جای زخم می‌شود. در ترکیبات این کرم ویتامین E نیز وجود دارد که کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند. گلیسیرین و آنتی‌اکسیدان موجود در آن نیز نقش موثری در بازسازی و ترمیم پوست دارد. بنابراین یک کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک است.

کرم مرطوب‌کننده پریم ۲۴ ساعته

کرم مرطوب‌کننده پریم ۲۴ ساعته یک کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خشک است. که در آن از هسته انبه، شی‌باتر و روغن‌های گیاهی استفاده شده است. این کرم برای اگزما و رفع چین‌وچروک پوست نیز موثر بوده و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. همچنین می‌تواند تا ۲۴ ساعت پوست را مرطوب نگه دارد. از ایجاد آکنه نیز جلوگیری می‌کند.

کرم ویتامینه (یاردلی) باند استریت

این کرم علاوه ‌بر خاصیت مرطوب‌کنندگی پوست را نیز کاملا تمیز می‌کند و باعث کاهش چین‌وچروک‌ها می‌شود. بنابراین یک کرم برای جوان‌سازی پوست است و باعث سفت‌شدن آن نیز می‌شود. این کرم برای انواع مختلف پوست به ‌ویژه پوست‌های خشک مناسب است و از آن در برابر عوامل آسیب‌زا مثل سردی هوا محافظت می‌کند. از این کرم برای درمان زخم و لک‌ها نیز استفاده می‌شود.

کرم مرطوب‌کننده لافارر مخصوص پوست‌های خشک

کرم مرطوب‌کننده لافارر مناسب پوست‌های خشک، به رطوبت‌رسانی و کاهش اثرات پیری پوست کمک کرده و از آن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. در این کرم از عصاره‌ و روغن‌های گیاهی استفاده شده که باعث ترمیم پوست و ترمیم اپیدرم می‌شود. به‌ همین جهت یک کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک محسوب می‌شود.

کرم وازلین دافی حاوی روغن آرگان

وازلین از قدیم به ‌عنوان یک مرطوب‌کننده قوی شناخته می‌شود. این کرم یک گزینه مناسب برای پوست‌های خشک است. در ترکیبات آن از روغن آرگان استفاده شده که به ترمیم پوست و نرم‌شدن آن کمک می‌کند. چند نمونه از کرم‌ مرطوب ‌کننده قوی برای پوست خشک معرفی شد. سایر کرم‌ها را به‌همراه مشخصات آن می‌توانید در سایت موتن‌رو مشاهده کنید.

کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست

تفاوت کرم آ‌برسان و مرطوب‌ کننده

تفاوت کرم آ‌برسان و مرطوب کننده سوال بسیاری از افراد است. باید گفت که کرم مرطوب‌کننده از تبخیر رطوبت پوست ممانعت کرده و میزان چربی آن را متعادل می‌کند. اما زمانی که پوست دهیدراته می‌شود، باید از آبرسان‌ها استفاده شود.
با توجه به اینکه کاربردهای این دو محصول متفاوت است، نمی‌توان آن‌ها را به‌ جای هم استفاده کرد. به ‌همین جهت بهتر است متناسب با مشکل پوست خود، کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک مناسب را انتخاب کنید. اما به ‌طور کلی استفاده از هر دو محصول آبرسان و مرطوب‌کننده برای مراقبت از پوست توصیه می‌شود.

خرید کرم مرطوب‌کننده و آبرسان از موتن‌رو

می‌توانید انواع کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان پوست را از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو تهیه کنید. این فروشگاه بهترین برندهای خارجی و ایرانی محصولات آرایشی و بهداشتی را با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره تخصصی با تیم پشتیبانی موتن‌رو تماس بگیرید یا اینکه به شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه کنید.
موتن‌رو جهت رفاه خریداران، روش‌های مختلفی را برای پرداخت هزینه در نظر گرفته است. تحویل سریع و به ‌موقع محصولات نیز از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه است.

جمع‌بندی

مراقبت از پوست اهمیت بسیار بالایی دارد و سهل‌انگاری در آن باعث ایجاد مشکلات پوستی مثل اگزما، چین‌وچروک و تسریع روند پیری پوست می‌شود. در این مطلب هفت کرم مرطوب کننده قوی برای پوست دست خیلی خشک را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کردیم.
برای مشاهده سایر محصولات مرطوب‌کننده می‌‌توانید به سایت موتن‌رو مراجعه کنید. موتن‌رو یک فروشگاه‌ اینترنتی است که انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و اکسسوری‌ها را عرضه می‌کند. تمامی محصولات از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و هفت روز تضمین بازگشت کالا را دارند بنابراین با خیال راحت می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.