بهترین جراح اسلیو معده در تهران رو از کجا پیدا کنیم؟

اگر شما هم جز اون دسته از افرادی هستید که با معضل چاقی مواجهید و همه روشهای کاهش وزن رو امتحان کردید ولی نتیجه مطلوب رو نگرفتید پیشنهاد میکنم مقاله ای رو که برای شما آماده کردیم رو مطالعه کنید. در این مقاله میخواهیم یکی از بهترین روشهای کاهش وزن و لاغری بدون بازگشت رو به شما معرفی کنم که بهتون کمک میکنه در مدت زمان بسیار کوتاهی از شر چربی های اضافتون خلاص بشید و همچنین علاوه بر لاغری و تناسب اندام، بسیاری از معضلات چاقی از قبیل دیابت و فشار خون رو هم همراه با اون از بین ببرید و در پایان هم بهترین جراح اسلیو معده در تهران که جزو بهترین جراحان هست رو بهتون معرفی کنیم.

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده، بهترین و موثرترین روش لاغری از طریق جراحی می باشد و افرادی که دارای BMI بالای ۴۰ هستند می توانند از این روش بسیار بی نظیر استفاده کنند. در جراحی اسلیو معده، جراح از طریق کوچک کردن حجم معده، مقدار غذایی را که یک نفر می تواند مصرف کند را کاهش می دهد و تقریباً ۷۰ تا ۸۰ درصد از معده، برداشته می شود که به باقیمانده آن که شبیه یک موز یا آستین لباس است اسلیو میگویند. این کوچک شدن معده باعث ایجاد سیری زودرس شده و میزان غذای مصرفی بیمار به میزان بسیار زیادی کاهش می یابد.

افراد مستعد انجام اسلیو معده

عمل اسلیو مناسب افرادی است که دارای چاقی مفرط بوده و با رژیم غذایی و یا ورزش، یا هردو،‌ قادربه کاهش وزن نباشند و پس از آزمایش روش های مختلف در نهایت به این شیوه بسیار موثر و برگشت ناپذیر متوسل میشوند. در ادامه به سایر ویژگی های بدنی افراد مستعد اسلیو معده می پردازیم:

  • شاخص توده ی بدنی یا BMI بالاتر ۴۰
  • شاخص توده بدنی ۳۵ به بالا برای افراد مبتلا به دیابت یا فشار خون بالا
  • اضافه وزن بالای ۴۵ کیلوگرم
  • نداشتن اعتیاد به مشروبات الکلی و سیگار یا قلیان
  • افراد برخوردار از سلامت روحی و روانی بالا
  • چاقی عصبی و روانی

شیوه انجام جراحی اسلیو معده

جراحی اسلیو معده به روش بسته یا لاپاراسکوپی انجام می شود و جراح از طریق چند برش کوچک بر روی قسمت بالائی شکم، یک لوله ی باریک و بلند که دارای یک دوربین مجهز به چراغ است را به درون شکم بیمار وارد می کند، سپس بخش زیادی از سمت چپ معده بیمار برش داده شده و به بیرون آورده می شود و در ادامه بخش باقیمانده که حدود ۲۰ درصد از معده است، بوسیله دستگاه منگنه یا استاپلرکه برای اتصال برش ها و بستن منفذ ها استفاده می شود به هم متصل می شوند.

جراحی اسلیو معده

معرفی بهترین جراح اسلیو معده در تهران

اگر شما دچار معضل چاقی هستید و میخواید یه تجدید نظر اساسی تو زندگیتون بدید و علاوه بر داشتن یک زندگی راحت و شاد، از ابتلای احتمالی به بیماریهایی نظیر قند خون ،یبوست، تنگی نفس، تورم پاها، واریس بیماریهای کلیوی، سرطان پستان و رحم، فتق دیافراگمی، التهاب و درد مفاصل، التهاب روده بزرگ و … جلوگیری کنید یکی از گزینه های اصلی و بسیار شگفت انگیز در لاغری انجام جراحی اسلیو بوسیله یک متخصص با تجربه و کاربلد است پس اصلا در رابطه با سلامتی و کیفیت زندگیتون ریسک نکنید و اگه تصمیمتون برای داشتن یک زندگی آروم و شاد، قطعیه، یکی از جراحان بنام و پرآوازه رو بهتون معرفی میکنم. دکتر مهدی هاشم آقائی یکی از ۱۰ جراح برتر در زمینه جراحی های لاغری و بالاخص اسلیو هستند که با داشتن هزاران عمل موفق تونسته نامی پرآوازه رو در این عرصه برای خودش به جا بگذاره وشما میتونید با مراجعه به سایت دکتر هاشم آقائی با مشاورانشون مشورت کنید و یک عمل بسیار موفقی رو داشته باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.