۹ نشانه که همکارتان شما را دوست دارد؛ اما پنهان می‌کند

اگر اینجا هستید احتمالاً یک همکار دارید که به نظر می‌رسد شما را دوست دارد، اما پنهان می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که آیا همکارتان جذب شما شده یا خیر، راه‌های مختلفی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد.

همیشه بهانه‌ای برای مکالمه پیدا می‌کند

این اغلب واضح‌ترین نشانه‌ای است که کسی از شما خوشش می‌آید. این یک سیگنال قوی است که آنها شما را دوست دارند. اگر در محل کار تازه کار هستید، می‌توانید انتظار این برخوردها را داشته باشید تا مردم شما را بشناسند. اگر شخص خاصی بهانه‌ای برای صحبت با شما پیدا می‌کند، بیشتر به آن توجه کنید.

می‌خواهد همیشه در کنار شما باشد

اگر یکی از همکاران به شما علاقه مند است، ممکن است در جلسات روی صندلی کنار صندلی شما بنشیند.

 دوست دارد از زندگی شما اطلاعاتی به دست بیاورد

اگر همکارتان نسبت به شما احساساتی دارد، دوست دارد از زندگی شما اطلاعاتی به دست بیاورد. آنها ممکن است در اینستاگرام شما را دنبال کنند و در مورد شما اطلاعاتی به دست بیاورند.

در مورد چیزهای غیر مرتبط با کار با شما صحبت می‌کند

اگر تنها موضوع گفتگوی شما مربوط به کار باشد، ممکن است علاقه‌ای در میان نباشد. اما اگر در مورد چیزهایی غیر از کار با هم صحبت می‌کنید ممکن است همکار شما احساسات عاشقانه‌ای نسبت به شما داشته باشد.

در رویدادهای اجتماعی با شما بیشتر معاشرت می‌کند

اگر یک همکار به شما علاقه داشته باشد، یکی از بارزترین نشانه‌ها تلاش آن‌ها برای گذراندن وقت با شما است. مثلاً در جشن‌ها و رویدادها مشتاقانه منتظر ورود شما هستند. آنها ممکن است سعی کنند گفتگوها را آغاز کنند یا بهانه‌ای برای تعامل با شما بیاورند.

در مورد وضعیت روابط شما کنجکاو هستند

آیا همکار شما در مورد زندگی عاشقانه شما کنجکاو است؟ این رفتار را می‌توان به دلیل علاقه عاشقانه وی به شما نسبت داد. آن‌ها ممکن است در تلاش باشند تا بفهمند که آیا شما با کسی قرار ملاقات می‌گذارید یا خیر.

از ناراحتی شما آشفته می‌شوند

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین علائمی که نشان می‌دهد یک همکار نسبت به شما حس دارد، زمانی است که شما در شرکت دچار آشفتگی یا ناراحتی می‌شود. وی ممکن است از طریق لکنت، بیقراری یا قرمزی صورت به شما ری اکشن نشان دهند.

زبان بدن آشکار می‌کند

برای فهمیدن این موضوع اهمیت زبان بدن را نادیده نگیرید. زبان بدن می‌تواند نشان دهد که آیا این احساسات وجود دارد یا خیر، و همین امر در مورد همکارتان نیز صدق می‌کند.

چندین بار در روز به شما نگاه می‌کند

در حالی که خیره شدن بی ادبانه است، نگاه کردن سریع یا رویاپردازی در مورد کسی که دوست دارید می‌تواند جذاب باشد. اگر یک همکار همیشه به شما نگاه می‌کند، ممکن است به شما علاقه داشته باشد.

در خارج از محل کار به شما پیام می‌دهد

اگر یکی از همکاران بعد از ساعات کاری به شما پیامک می‌دهد، می‌تواند نشان دهد که به شما علاقه دارد. علاوه بر این، اگر در زمانی که در دسترس نیست به شما اطلاع بدهد؛ مثلاً بگوید: “ببخشید که در دسترس نبودم، داشتم با مادرم شام می‌خوردم”، ممکن است نشان دهنده علاقه او به شما باشد.

وقت ناهار و استراحت را با شما تنظیم می‌کند

یکی از رویکردهای مهمی که ممکن است یک مرد برای افزایش وقت با شما استفاده کند این است که دوست دارد وقت ناهار خود را با شما هماهنگ کند.

همیشه به شما کمک می‌کند

یکی دیگر از علائمی که نشان می‌دهد یک همکار شما را دوست دارد اما آن را پنهان می‌کند؛ این است که  همیشه در محل کار به شما کمک می‌کند.

جزئیات کوچک درباره شما را به یاد می‌آورد

فرض کنید یک همکار جزئیات خاصی را در مورد زندگی شما به خاطر می‌آورد، مانند نام حیوان خانگی تان، بزرگ‌ترین ترس‌تان، یا نظر شما در مورد یک غذا. این می‌تواند نشان دهد که آن‌ها به صورت عاشقانه به شما علاقه دارند.

سعی می‌کند در کنار شما ظاهر خوب داشته باشد

اگر یکی از همکاران شما را دوست داشته باشد، احتمالاً سعی می‌کند تا شیک‌تر از حد معمول لباس بپوشد و حتی ممکن است برای تحت تأثیر قرار دادن شما لباس جدیدی بخرد.

بیشتر از دیگران وقتش را با شما می‌گذراند

مردم زمان بیشتری را با همکاران خود می‌گذرانند تا هر کس دیگری، بنابراین ایجاد روابط مثبت با آنها ضروری است. با این حال، اگر کسی بیشتر از سایر همکاران با شما وقت می‌گذراند، می‌تواند به شما علاقه مند باشد.

شما را با نام خنده دار صدا می‌زند

اگر نام مستعار احمقانه‌ای به شما می‌دهد، می‌تواند نشان دهنده محبت باشد. آنها ممکن است یک نام خنده دار را برای پنهان کردن احساسات خود انتخاب کنند مانند “Sweetie”.

وقتی با هم هستید گوشی را کنار می‌گذارد

آیا وقتی وی در کنار شما است؛ گوشی اش را کنار می‌گذارد؟ اگر بله؛ نشان دهنده این است که از گذراندن وقت با شما لذت می‌برد!

منبع: inspiringtips

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.