سپهر حیدری و همسرش در قاب تصویر زیباشهر

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است. وی سابقه بازی در تیم های باشگاه فوتبال ذوب‌آهن، پرسپولیس تهران و مس کرمان را در کارنامه دارد و در سال ۱۳۹۴ بازنشستگی خود را به عنوان بازیکن از فوتبال اعلام کرد.

سپهر حیدری در فصل ۸۶-۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.

حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست و در سال ۱۳۹۱ به سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازگشت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. در این دوره از مسابقات نیز پرسپولیس رقابت بسیار شدیدی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان داشت و این دوتیم در حالی در آخرین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با کسب تساوی نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد، اما تیم پرسپولیس با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری توانست با نتیجه ۲ بر ۱ سپاهان را شکست دهد و اولین تیمی باشد که ۲ بار به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته‌است.

سپهر حیدری در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند،مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند،سپهر حیدری در مصاحبه ای با سایت ورزش۳ اعلام کرد رسما از فوتبال خداحافظی کرده است.

عکسهای اینستاگرامی او و همسرش را با هم در صفحه ورزش سایت زیباشهر می بینیم.

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.