رپورتاژ آگهی: تورهای لحظه آخری دبی، مشهد، کیش و استانبول

انسان همواره در میان مشغله های فراوان کاری و روزمرگی های زندگی، به دنبال راهی برای گذراندن اوقاتی آرام و بدور از هیاهو است، انتخاب یک تور داخلی میتواند پنجره ای به سوی یک خاطره خوش و همچنین یک احساس خوب سفر با هزینه ای معقول باشد. ما در مانلی پرواز لیستی از انواع تور های داخلی را برای شما عزیزان گرد آورده ایم تا در این انتخاب مهم بتوانیم شما را یاری کنیم، امید است که درانتخاب تور مسافرتی داخلی همواره همراه و یاور شما باشیم.

تورهای لحظه آخری چیست؟
تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین ۱ تا ۲ روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین ۱۰% تا ۵۰% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند برای مثال میتوان تور کیش را مثال زد که این مورد بسیار اتفاق می افتد.

این حالت بیشتر برای کشورهایی پیش میاید که آن کشورها از گرشگران ایرانی روادید (ویزا) نمی خواهند. در راس این کشور ها ترکیه و تور استانبول و بعد از آن مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و . .  وجود دارند. آژانسهای مسافرتی معمولا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که خالی ماندن آنها برای آژانسهای مسافرتی ضرر بسیار زیادی محسوب میشود، می نمایند. حتی در پاره ای از اوقات این قیمت ها تا ۶۰% نیز کاهش پیدا میکند. البته مشخصا این حالت برای تعطیلات عید، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر پیش می آید چرا که در زمانهای تعطیلات رسمی و مدت دار مسافر به این مقاصد زیادتر از هر زمان دیگری است و به همان نسبت آژانسهای مسافرتی اقدام به چارتر نمودن پرواز و گارانتی نمودن هتل ها می نمایند و به دلیل حجم زیاد این اجاره ها پاره ای از اوقات نمیتوانند تورهای خود را به صورت کامل بفروشند.

آژانسهای مسافرتی تنها راه فروش این تورهای لحظه آخری را در اطلاع رسانی به مشتری های خود و آژانسهای همکار میدانند و در پاره ای از اوقات موفق به فروش اینگونه تورها نمیگردند. از آنطرف هم امکان چاپ و درج این تورها در روزنامه و مجلات نیست چرا که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.

یکی از بزرگترین اهداف وب سایت مانلی پرواز این است که بتواند این گونه تورها را به بهترین شکل ممکن به متقاضیان و هموطنان عزیز داخل کشور اطلاع رسانی کند. تمامی هموطنان عزیز میتوانند به تکمیل فرم عضویت در خبرنامه این گونه تورها را در سریعترین زمان ممکن در ایمیل و یا موبایل خود به رایگان دریافت نمایند.

شما با مراجعه با این صفحه و تکمیل فرم مورد نظر در لیست خبرنامه این وب سایت قرار خواهید گرفت و بهترین و ارزانترین تورهای داخلی و خارجی را به رایگان و به صورت اس ام اس و ایمیل دریافت خواهید نمود.

آنچه در مورد تورهای دبی باید بدانیم:

* تورهای دبی آژانس چهارفصل همه روزه در چندین ساعت پروازی با پروازهای داخلی ماهان، ایران ایر، آسمان، تابان و.. همچنین با پروازهای خارجی امارات و ..  برگزار میگردد. لذا مسافرین محترم میتوانند با توجه به ظرفیت خالی پروازها، پرواز دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 * تعداد شبهای اقامت برای تور دبی به دلخواه مسافران قابل تغییر است لیکن این تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز و یا چهار شب و پنج روز از طرف مسافران رزرو میگردد.

* روادید ( ویزای) کشور امارات متحده عربی به سه صورت ویزای عادی ، ویزای فوری و ویزای خیلی فوری قابل درخواست میباشد.

* ساعت چک این و چک اوت برای هتل های دبی به ترتیب ساعت ۱۴:۰۰ و ساعت ۱۲:۰۰ میباشد. مسافران محترم تور دبی در صورتی که مایلند برای استفاده بیشتر از زمان تور خود از پرواز صبح به شب استفاده نمایند، میتوانند در زمان خارج از این ساعات چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا خرید استفاده نمایند.

* از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود  مسافرانی که به علت بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند پس از ارسال تصویر صفجه اول گذرنامه از طریق فاکس یا ایمیل، مدارک تور را نیز از طریق ایمیل و یا فاکس دریافت نمایند.

* تورهای دبی آژانس چهارفصل در هتل های با درجه سه ستاره به بالا برگزار می شود، با توجه به اینکه درج نرخ تور دبی برای همه هتلها میسر نمی باشد در صورتی که قیمت تور دبی را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با  بخش دبی آژانس تماس حاصل فرمایید.

* برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز، نقشه و راهنمای گردشگری دبی در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

* مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت های ویژه تور دبی قرار گیرند میتوانند از تور لحظه آخری دبی بازدید نمایند.

* بر اساس قوانین جدید اداره مهاجرت کشور امارات متحده عربی ۵ الی ۱۵ درهم (بسته به درجه هتل محل اقامت) به عنوان مالیات توسط هتلها و مراکز اقامتی به صورت مستقیم از مسافران اخذ میگردد.

آنچه در مورد تورهای مشهد باید بدانیم:
یکی از پر طرفدارترین تور های داخلی، تور مشهد می باشدمشهد (Mashhad) کلان‌شهری واقع در شمال شرقی ایران، بعد از تهران، دومین شهر پهناور کشور محسوب می شود و به واسطه وجود حرم مطهر علی بن موسی الرضا امام هشتم شیعیان، دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی بوده و سالیانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون زائر از داخل و بیش از یک میلیون زائراز خارج از کشور است. اما علاوه بر زیارت، برای سیاحت نیز مکان های متعددی در داخل و اطراف آن وجود دارد. این شهر دارای هتل ها و اقامتگاه های متعددی است که از جمله آنها می توان به هتل قصر طلایی اشاره نمود. یکی از مکان های دیدنی مشهد، آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی می باشد که بازدید از آن را در سفر به مشهد،  به شما توصیه می کنیم.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.