چگونه سلبریتی ها و افراد شبیه خود را پیدا کنید؟

معرفی نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها درصد شباهت چهره
محققان معتقدند حداقل یک نفر در کره زمین وجود دارد که بسیار شبیه شما است، در واقع هر فرد در این کره خاکی یک یا بیشتر همزاد دارد که از نظر چهره بسیار شبیه به هم هستند. در این راستا برخی از برنامه‌های تشخیص شباهت به وجود آمده‌اند و سایت‌های بسیار زیادی نیز در این زمینه ایجاد شده‌اند. بااین‌حال تطابق چهره افراد با تمام ساکنان جهان محال و نشدنی است، اما شما می‌توانید با این برنامه‌ها میزان شباهت چهره خود را به افراد مشهور و سلبریتی ها، افراد عضو در شبکه‌های اجتماعی و … پیدا کرده و درصد شباهتتان را ببینید. برخی از این برنامه‌ها علاوه بر شکل ظاهری، سبک، شخصیت شما را نیز می‌سنجند و آن را با فرد دیگری تطابق می‌دهند، بنابراین شما باید در این راستا برخی از سؤالات ساده شخصی را نیز پاسخ دهید تا فرد مشابه شما پیدا شود. برخی از این وب‌سایت‌ها به صورت تخصصی عمل کرده و با عضویت در آن‌ها می‌توانید همزاد خود را پیدا کنید.
نکته: در هنگام ثبت عکس بهتر است از نور مناسب استفاده کنید؛ تصویر به صورت تمام چهره و واضح باشد؛ درصورتی‌که عینک به چشم دارید آن را بردارید و در عکس‌هایتان اندکی لبخند داشته باشید تا بهترین و دقیق‌ترین نتایج حاصل شود.

۱- برنامه Celebs Like Me
• اندروید
این برنامه میزان شباهت چهره شما را با افراد مشهور می‌سنجد. بنابراین اگر اطرافیانتان به شما می‌گویند چهره‌تان شبیه بازیگر یا خواننده خاصی است، می‌توانید از این برنامه استفاده کرده و عکس خود را در آن آپلود کنید تا به‌آسانی سلبریتی موردنظر را پیدا کنید. این برنامه به کمک هوش مصنوعی شباهت چهره را تشخیص داده و عکس سلبریتی را در کنار عکس شما نشان می‌دهد. در این برنامه ۴ سلبریتی متناسب با درصد شباهتشان به شما نشان داده می‌شود، که گزینه اول بیشترین شباهت و سه گزینه دیگر با درصدهای کمتری کشف شده‌اند.

۲- برنامه PicFace Celebrity Matchup
• اندروید
این برنامه نیز میزان شباهت چهره شما با افراد مشهور دنیا را می‌سنجد و از بین هزاران انسان مشهور، شبیه‌ترین فرد را به شما پیدا می‌کند. کافی است با استفاده از این برنامه یک عکس تمام رخ بگیرید و یا از گالری خود یک عکس انتخاب کنید. در نهایت چهره فرد مشهور شبیه به شما نشان داده شده و امتیاز میزان شباهت شما نیز درج می‌شود. شما می‌توانید در مورد نتایج نشان داده شده اظهار نظر کرده و کامنت بگذارید و یا نتیجه را در شبکه‌ها اجتماعی و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برنامه picface

۳- وب سایت CelebsLike.me
• تحت وب
این وب سایت یکی از سرویس‌های مایکروسافت است که می‌تواند میزان شباهت چهره شما و افراد مشهور را پیدا کرده و برحسب درصد نشان دهد. در واقع بعد از آپلود کردن یک عکس واضح از خودتان، این وب سایت ۴ هنرپیشه و افراد مشهور را برحسب درصد میزان شباهت چهره به شما پیشنهاد می‌دهد. دقت این وب سایت بالا است اما ممکن است برخی موارد مانند رنگ و اندازه مو را در نظر نگیرد. این وب سایت جنبه سرگرمی دارد و می‌تواند برای شما جذاب باشد.

برنامه celebslike

۴- وب سایت TwinsOrNot.net
• تحت وب
شما در این وب سایت با آپلود کردن دو عکس می‌توانید درصد شباهت آن دو به یکدیگر را به صورت دقیق متوجه شوید. این وب سایت توسط mat Velloso، سازنده how-old.net، ساخته شده است و از Face API در Project Oxford برای کار خود استفاده می‌کند که یک پلت فرم از سیستم هوشمند، یکی از سیستم‌های در دسترس در Machine Learning API است. درصورتی‌که به یکی از بازیگران و یا افراد مشهور شباهت دارید می‌توانید با استفاده از این وب سایت درصد شباهت خود را پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید عکس اعضای خانواده و یا فایل را نیز با هم مطابقت دهید و یا عکس‌های کودکی خود را با عکس‌های جوانی‌تان مقایسه کنید. این سایت جنبه سرگرمی دارد و دقت آن بالا است.

برنامه twinsornot

۵- برنامه FastFace Paid
• اندروید
این برنامه رایگان با قدرت پردازش بالا می‌تواند عکس شما را با عکس‌های قابل‌دسترسی در اینترنت مقایسه کرده و شبیه‌ترین فرد را به شما نشان دهد. این برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید است و توسط Cydral Technology منتشر شده است. فقط کافی است عکس خود را در این برنامه آپلود کنید تا نرم‌افزار به صورت خودکار آن را با تمام عکس‌های پروفایل قابل‌دسترس در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و… مقایسه کند و شبیه‌ترین فرد را به شما نشان دهد، جنسیت و سن تقریبی آن را نیز نمایش دربیاورد.

برنامه fastface

۶- وب سایت Twinstrangers
• تحت وب
این وب سایت می‌تواند همزاد شما را پیدا کند. بعد از عضویت در این وب سایت، شما باید ویژگی‌های ظاهری خود مانند مدل صورت، رنگ چشم، مدل ابرو، نوع بینی و … را وارد نمایید و چند عکس از خود آپلود کنید. در این صورت وب سایت به شما افراد مشابهتان را نشان خواهد داد. البته استفاده پیشرفته از این وب سایت پولی است و با پرداخت هزینه می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته آن استفاده کنید.

برنامه twinstrangers

۷- وب سایت ILookLikeYou
• تحت وب
در این وب سایت و برای شروع کار باید یک عکس تمام رخ و واضح از خود آپلود کنید و وارد وب سایت شوید. این وب سایت چهره شما را با اعضای سایت خود مطابقت داده و شبیه‌ترین فرد را انتخاب می‌کند، جنسیت در آن لحاظ نمی‌شود. برای تکمیل ثبت‌نام باید سن و مکان خود را نیز ثبت کنید.

برنامه ilooklikeyou

۸- جست‌وجو معکوس گوگل
در جست‌وجو معکوس گوگل شما یک عکس را آپلود کرده و تمام منابعی که از آن عکس استفاده کردند و همچنین عکس‌های مشابه به نمایش درمی‌آید. این سرویس برای پیدا کردن همزاد نیست، اما شاید از این راه بتوانید عکس‌های مشابه با تصویر خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:
برنامه CamScanner بهترین نرم‌افزار اسکنر مخصوص اندروید و iOS

گودریدز goodreads شبکه ای اجتماعی با کاربرد فرهنگی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    چطوری باید نصبش کنیم؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.