شماره پشتیبانی شرکت رایتل

رایتل یکی از جدیدترین اپراتورهای موبایل کشور است که به‌صورت خصوصی- دولتی اداره می‌شود، این شرکت خدمات اینترنت پرسرعت را بر روی سیم کارت‌های خود ارائه می‌دهد. شرکت رایتل در بخش ارتباطات و امور مشترکین خود نیز بسیار حرفه‌ای عمل کرده و به اهمیت این بخش کلیدی پی برده است. در این بخش خدماتی مانند پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و صورت‌حساب و … ارائه می‌شود و شما می‌توانید از روش‌های مختلفی با آن‌ها در ارتباط باشید. در این مطلب می‌خواهیم روش‌های برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی شرکت رایتل را به شما آموزش دهیم:

۱- ارتباط با رایتل از طریق شماره تماس
مشترکین رایتل می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام یا داشتن هرگونه سؤال در مورد سیم کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل به‌صورت ۲۴ ساعته با مرکز تماس رایتل به شماره ۲۰۰ یا ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل نمایند. البته به این نکته توجه کنید که درصورتی‌که شماره رایتل دارید می‌توانید با تماس با شماره ۲۰۰ به‌صورت رایگان صحبت کرده و هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنید، اما تماس از سایر خطوط به شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ دارای هزینه می‌باشد که نرخ آن مطابق با قانون است. بنابراین بهتر است تماس خود را با شماره رایتل خود برقرار نمایید.

۲- سامانه پاسخ‌گویی آنلاین
این سامانه جهت گفتگوی آنلاین تمامی کاربران (چه کاربران رایتل و چه افراد معمولی) با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان و به‌منظور پاسخگویی به سؤالات و پیگیری مشکلات ایشان، از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در دسترس است. با ورود به “سامانه پاسخگویی آنلاین” که یکی از راه‌های ارتباطی شما با کارشناسان مرکز رایتل است، می‌توانید نسبت به دریافت پاسخ سؤالات یا پیگیری مشکلات خود اقدام نمایید.
برای ورود به این سامانه، به وب‌سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir مراجعه کنید. به‌محض ورود به سایت رایتل، در سمت راست قسمت پایین پنجره ویندوز، یک کادر بنفش رنگ با عنوان “سامانه پاسخگویی آنلاین” قرار دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید به‌عنوان (ورود مشترک رایتل) و یا (ورود به‌عنوان مهمان) وارد سایت شوید.

رایتل

• ورود به‌عنوان مهمان

رایتل

درصورتی‌که کاربر رایتل نیستید و یا قصد دارید اطلاعاتی از این شرکت به دست بیاورید، باید به‌صورت مهمان وارد سامانه شوید، شماره همراه خود را بدون دو رقم ابتدایی (۰۹) در قسمت “شماره همراه مشترک” وارد نمایید. سپس نام و نام خانوادگی خود را به‌صورت فارسی یا با حروف لاتین وارد نموده و نشانی ایمیل خود و کد امنیتی را در قسمت‌های مربوطه درج نمایید. سپس گزینه “ورود” را انتخاب فرمایید.

• ورود به‌عنوان مشترکین رایتل

رایتل

درصورتی‌که مشترک رایتل هستید بهتر است از این گزینه برای ورود به سامانه استفاده کنید تا خدمات بهتری به شما ارائه شود. شماره همراه خود را بدون دو رقم ابتدایی (۰۹) در قسمت “شماره همراه مشترک” و کلمه عبور سامانه مدیریت حساب (E-care) خود را در قسمت “کلمه عبور سامانه مدیریت حساب” وارد نمایید. کد تصویری نمایش داده شده در قسمت «کد امنیتی» را نیز در قسمت مربوطه درج کنید. در انتها، گزینه “ورود” را انتخاب فرمایید.
• نکته:
درصورتی‌که کلمه عبور سامانه مدیریت حساب فراموش کرده‌اید و یا ندارید، بر روی گزینه “فراموشی/ بازیابی کلمه عبور” کلیک نمایید. جهت اطلاع از نحوه بازیابی کلمه عبور سامانه مدیریت حساب، به راهنمای این سامانه، به نشانی http://www.rightel.ir/help-ecare#login مراجعه نمایید. پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و انتخاب گزینه “ورود”، به پنجره گفتگوی آنلاین با کارشناس، هدایت می‌شوید.

• پنجره سامانه پاسخگویی آنلاین چگونه کار می‌کند؟
در بالای پنجره کد کارشناس پاسخگو نشان داده شده است، شما می‌توانید برای کوچک کردن پنجره، بر روی نمایه “- ” (Minimize) در بالای صفحه کلیک کنید. بعد از تایپ پیام با کلیک کردن بر روی علامت فلش و کلید Enter پیام موردنظر را برای کارشناس بفرستید. درنهایت با انتخاب گزینه “پایان گفتگو”، گفتگو از سمت شما تمام شده و در آخر به صفحه نظرسنجی متصل می‌شوید. در صفحه نظرسنجی، می‌توانید به سؤال مطرح شده در خصوص رفع مشکل و رسیدگی به درخواست خود، پاسخ داده و به نحوه برخورد و راهنمایی کارشناس مربوطه امتیاز دهید.

۳- پست الکترونیک و دورنما
علاوه بر این شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک pr@rightel.ir و یا شماره دورنما ۰۲۱-۲۶۲۱۴۶۹۶ نیز با شرکت رایتل در تماس باشید.

۴- برنامه رایتل من

رایتل

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن “رایتل من” بسیاری از امور مربوط به سیم‌کارت خود را انجام دهید. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios طراحی شده و قابلیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها، ثبت مشکل و برقراری ارتباط با شرکت رایتل برای رفع آن است. در واقع شما در قسمت ثبت مشکل، در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با محصولات و خدمات رایتل، می‌توانید بدون تماس با مرکز خدمات مشتریان، نسبت به ثبت مشکل خود اقدام نمایید.

مطالب مرتبط:
شماره اپراتور پشتیبانی ایرانسل

شماره پشتیبانی شرکت همراه اول

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.