سحر تبر بازداشت شد

سحر تبر که نام واقعی اش فاطمه خ. است، امروز سیزدهم مهر ۱۳۹۸ با دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد.

سحر تبر کیست؟

سحر تبر که به واسطه گریم های وحشتناکی که در اینستاگرام از خودش به نمایش می‌گذارد به چهره‌ای شیطانی معروف شده است متولد ۳ اسفند ۱۳۷۶ در تهران است و به دلیل چهره متفاوت و ترسناکی که از خود ساخته بود فالوئرهای زیادی در اینستاگرام داشت.

به گزارش زیباشهر به نقل از اقتصاد آنلاین، فاطمه خ. مشهور به سحرتبر بواسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد، پس از ارسال پیامهای متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و درخواست پیگیری، به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد.

سحر تبر به دستور دادسرای ارشاد بازداشت شده است.

از جمله اتهامات سحر تبر ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد است.

سحر تبر

هدف سحر تبر از انتشار تصاویر عجیب چه بود؟
سحر تبر اولین بار با چشم‌های خاکستری ترسناک، بینی کج سربالا، لب‌های درشت و جمجمه مخروطی شناخته شد. شایعات درباره این دختر ۲۲ ساله بسیار زیاد است، عده‌ای از افراد می‌گویند او به دلیل شکست عشقی، خود را به این شکل درآورده تا مثل عروس مرده شود. عده‌ای هم تصویر‌های عجیبش را کنار عکس آنجلیا جولی می‌گذاشتند و می‌گفتند سحر تبر با ۵۰ عمل جراحی زیبایی می‌خواسته خود را شبیه آنجلینا جولی کند، اما موفق نشده است و در حال حاضر کاریکاتور ترسناکی از چهره آنجلینا جولی شده است. عده‌ای دیگر معتقدند وی بدلیل بیماری آنورکسیا به شدت خودش را لاغر کرده است اما ماجرا چیز دیگری است.

وی بیشتر با انتشار دابسمش از آهنگ های مورد علاقه اش در شبکه یوتیوب طرفدار پیدا کرده بود و حالا تعداد فالوئرهای او بسیار افزایش یافته است.

سحر تبر اینستاگرام یا فاطمه دنیای واقعی دختری معمولی است. او چند وقت پیش اعلام کرد برای تفریح و سرگرمی چهره‌اش را با آرایش و ابزار‌های دیجیتال تغییر می‌داده. اما شایعات، آن‌قدر زیاد بود که راست و دروغ حرف‌هایش مشخص نشد.

وی در مورد عمل‌‌های جراحی گفته لب‌هایش را تزریق کرده و لیپوساکشن انجام داده ولی بیشتر عکس‌ها کار گریم و فتوشاپ است. او کارش را نوعی هنر می‌داند که با هر عکس صورتش را بامزه‌تر می‌کند.

سحر تبر در بازداشت است تا به اتهاماتش درباره کسب درآمد از روش‌های نامشروع، اباحه‌گری و ترویج خشونت پاسخ دهد.

3/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظرات
  1. نا شناس می‌گوید

    داداش عکس مائده هژبر ی و بجای سحر تبر زدی که ………..

    1. مدیر سایت می‌گوید

      ممنونم بابت اطلاع
      اصلاح شد

  2. کاربر می‌گوید

    این عکس اول که گذاشتین فاطمه/سحر نیست؛‌‌ این مائده است؛‌ همان که به خاطر ویدئوهای رقصش در اینستاگرم بازداشت شد و بعد فرار کرد رفت ترکیه

    1. مدیر سایت می‌گوید

      بله حق با شماست
      اصلاح شد

  3. ناشناس می‌گوید

    چرا چرت و پرت میگد

  4. ناشناس می‌گوید

    😕😕😕😕😕😐

  5. ناشناس می‌گوید

    😕😕😕😕😕😐

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.