هدیه روز زن برای همسر

زن نگهبان زندگی و روح پاک و معصوم خداست که در زندگی‌تان جریان دارد؛ فراتر از یک جنسیت است؛ فراتر از آن چیزی است که در جسم خلاصه می‌شود. زن همان آرامش کامل است، خالق و پدید آورنده تمام چیزهای ناب و بی‌بدیل است. پدیدآورنده انسان است، مادر و تکیه گاه است که هیچگاه هیچ کسی نتوانسته ارزش بالای یک زن و مادر را بیان کرده و یا در خور زحمات و جایگاه و ارزش بالای یک زن از او تشکر کند. اگر قصد خرید هدیه روز زن برای همسرتان را دارید که در خور جایگاه همسرتان باشد راه بسیار سختی در پیش‌رو دارید اما خوشنود باشید که زن‌ها معمولاً به کم نیز قانع‌اند. ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی یک لیست کوتاه از بهترین هدایا و مناسب‌ترین کادوها برای روز زن بپردازیم که هر کدام می‌تواند هدیه‌ای از جانب شما و همسرتان باشد این لیست با توجه به سلائق و علایق خانم‌ها تهیه شده است.

بهترین هدیه روز زن برای همسر

۱- طلا و جواهرات ظریف
بی شک یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین وسایل مورد علاقه خانم‌ها طلا و جواهرات زیبا و و زینتی است. اگر مشکل مالی ندارید و توان خرید طلا را دارید هیچ هدیه و کادویی برای یک زن با ارزش‌تر از طلا نیست.

۲- عطر و ادکلن
یکی از مطمئن‌ترین هدایا برای خانم‌های زیبا پسند و علاقه‌مند به تیپ ظاهری، عطر و ادکلن‌های زنانه و خاص است. عطرهای شیرین و خنک و یا عطرهای تلخ با بوی گرم؛ انتخاب بین این دو گروه بستگی به سلیقه همسرتان دارد؛ اما معمولا خانم‌های احساساتی عطرهای شیرین و خنک را می‌پسندند که بویی شبیه به عطر گل‌های بهار نارنج، پرتقال، گل‌های بهاری و عطر گل یاس دارند. از سری عطرهای مورد پسند خانم‌های زیبا پسند و خوش سلیقه عطر زنانه آنتونیو باندراس با بویی خنک و شیرین و عطر ادو پرفیوم زنانه پاریس با بوی گرم و شیرین و همچنین ژک ساف پاریس مدل بِلک جاسمین با بوی گل‌های بهارنارنج است.

عطر و ادکلن بهترین هدیه روز زن
یکی از مطمئن‌ترین هدایا برای خانم‌های زیبا پسند و علاقه‌مند به تیپ ظاهری، عطر و ادکلن‌های زنانه و خاص است

۳- ساعت مچی
ساعت مچی هدیه لوکس و لاکچری است که معمولاً همه خانم‌ها به آن علاقه دارند. ساعت مچی را معمولا آقایان در مناسبت‌هایی چون سالگرد ازدواج و سالگرد تولد همسرشان به آنها هدیه می‌دهند که در نوع خود از هدایای جذاب و دلپسند خانم‌ها محسوب می‌شود. خرید یک ساعت شیک و رسمی که ترکیب طلای زرد و سفید (نقره) دارد مورد پسند اکثر خانم‌ها است. ساعت مچی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که خرید آن بستگی به بودجه‌ای دارد که قصد دارید برای خرید هدیه روز زن برای همسرتان هزینه کنید. از معروف‌ترین ساعت‌ها برند کاسیو و مدل DKNY و امپریو آرمانی است که قیمت نسبتاً بالایی دارند و ساعت مدل پرایم قیمت مناسب و پایین‌تری دارد.

۴- ست کیف و کفش
آن دسته از مردانی که می‌خواهند یک هدیه کم هزینه‌تر و کاربردی‌تر برای همسرشان بخرند این مورد یک ست تمام عیار و بسیار کاربردی است. ست کیف و کفش که مدل و رنگ آن بسته به شناخت شما از سلایق همسرتان خواهد داشت گزینه مناسب و کم‌هزینه‌تری نسبت به موارد گفته شده خواهد بود. پیشنهاد ما یک ست مهمانی زیبا و لوکس چرم است که مورد پسند همسرتان قرار خواهد گرفت. اگر همسرتان در حال تحصیل و دانشجو است حتماً از دریافت یک سِت اداری و دانشجویی زیبا نیز خوشحال خواهد شد.

۵- لوازم دکوراسیون
اگر چند سال از ازدواج‌تان گذشته و قصد دارید با خرید یک هدیه زیبا دل همسرتان را شاد کنید حالا زمان مناسبی برای خرید یک وسیله کاربردی و لوکس است که جنبه تزیینی نیز دارد. یک ظرف و یا یک آیینه مدرن چون آینه کنسول و یا حتی یک گلدان تزیینی سفالی زیبا یا تابلوی هنری می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان هدیه روز زن برای همسرتان باشد. جعبه موزیکال زیبا برای خانم‌های جوان‌تر و لوازم دکوری دیگرکه زینت بخش اتاق‌تان شود برای خانم‌های مسن‌تر انتخاب مناسب‌تری خواهدبود.

ساعت مچی بهترین هدیه روز زن
ساعت مچی هدیه لوکس و لاکچری است که معمولاً همه خانم‌ها به آن علاقه دارند

۶- بدلیجات نقره مانند ست و نیم ست ظریف و آویز ساعت
همیشه یک ست و یا نیم ست نقره و به طور کلی زیورآلات لوکس و زیبا انتخاب اول بسیاری از خانم‌ها می‌باشد. اکثر خانم‌های جوان به بدلیجات شخصی و زیورآلات نقره مانند انگشتر، ست‌های نقره، گردنبندهای ظریف و حتی یک آویز ساعت علاقه دارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید یک هدیه ماندگار و زیبا برای همسرتان تهیه کنید که تا مدت‌ها به یاد او بماند یک دستبند و گردنبند نقره و ست‌های ظریف زنانه را از خاطر نبرید. مدل‌های امروزی که ترکیبی از فلز نقره و سنگ‌های تزئینی یاقوت سرخ و آبی فیروزه است و یا آویز ساعت با دنباله طرح گل و دانه برف و یا نماد ماه تولد انتخاب بسیارهنرمندانه‌ای است.

۷- سِت لوازم آرایشی
این مورد هدیه‌ای جذاب و خاص برای همه خانم‌ها است و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نداده و نخواهد داد. لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت و نه لزوماً ست کامل آن که هزینه هنگفتی دارد می‌تواند برای یک خانم بسیار منحصر به فرد و زیبا باشد. ریمل‌های حجم دهنده، مژه و یا رژلب‌های به رنگ شاد گزینه مناسبی برای یک خانم جوان است.

گل بهترین هدیه روز زن
دریافت گل از طرف همسر مانند واژه دوستت دارم است که هیچگاه از یاد و خاطره یک زن پاک نخواهد شد

۸- گل
دریافت گل از طرف همسر مانند واژه دوستت دارم است که هیچگاه از یاد و خاطره یک زن پاک نخواهد شد. حتی اگر توان خرید یک دسته گل زیبای مصنوعی و یا طبیعی را ندارید یک شاخه گل رز زیبا که در نهایت عشق و محبت به همسرتان هدیه می‌دهید از نوع بهترین و به یادماندنی‌ترین هدایاست. گل‌های شاخه‌ای، ارزان قیمت‌تر و گلهای سبدی در انواع مختلف و با قیمت‌های مختلف موجود است. یک انتخاب زیبا و هوشمندانه داشته باشید تا در یاد و خاطره همسرتان بماند.

۹- کارت هدیه
کارت‌های اعتباری امروزه یکی از پرکاربردترین هدایا برای همسران مشکل پسند است. از آنجایی که نمی‌دانید چه چیزی به واقع همسرتان را خوشحال می‌کند کارت هدیه که مبلغ آن‌ را خودتان با توجه به بودجه‌تان در نظر می‌گیرید از گزینه‌های مناسب و رایج جهت هدیه روز زن است. شما حتی می‌توانید طرح و نوشته روی کارت هدیه را نیز خود سفارش داده و تعیین کنید؛ این گزینه مناسب را نیز از یاد نبرید.

۱۰- سِت لوازم ورزشی
امروزه بسیاری از خانم‌ها برخلاف گذشته بسیار به زیبایی اندام و سلامت خود اهمیت داده و به آن رسیدگی می‌کنند و کمتر خانمی است که به دلیل مشغله روزانه و یا امور منزل در کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام نام‌نویسی نکرده باشد. برای یک خانم ورزشکار حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای دریافت یک ست ورزشی زیبا و ترجیحاً از برند معروف و معتبر مانند نایک، پوما و لوازم ورزشی TRX از جمله انتخاب‌های متنوع ورزشی است که می‌تواند گزینه مناسبی جهت هدیه روز زن برای همسرتان باشد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.