در مورد مراکز خرید دبی بیشتر بخوانید

شهر دبی یک شهر مدرن در کشور امارات متحده عربی است. این شهر در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است. آنجا دارای برخی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مدرن است و هتل‌های بسیار لوکس و عالی دارد. مناطق مختلف دبی هر کدام زیبایی و دیدنی‌های خاص خود را دارد جمیرا با داشتن ساحل و مناطق تفریحی دیدنی خود یکی از نقاط بسیار خوب در دبی است. دیره شامل بازاری بزرگ و دیدنی با محصولاتی مختلف است. ایرانیان این شهر را به دلیل نزدیکی آنجا و قیمت مناسب بلیط انتخاب می‌کنند. از نظر خرید نیز این شهر بسیار مناسب است و شامل مراکز خرید بزرگ و بسیار خوبی می‌شود. معروفترین برند‌های بین‌المللی را می‌توانید در این شهر پیدا کنید و از نمایندگی رسمی اجناس اصل را تهیه کنید. در ادامه به شما معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید را معرفی خواهیم کرد.

بازار طلای دبی

از بزرگترین و بهترین مراکز خرید طلا در کشور امارت و آفر تور دبی است. در آنجا صدها مغازه طلا فروشی وجود دارد و می‌توانید انواع زیور آلات را مشاهده و خریداری کنید. بازار طلای دیره از معروف‌ترین نقاط خرید طلا در دبی است که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. قیمت‌ها در این بازار دائما‌ در حال تغییر بوده و باید به قیمت روز دقت کافی داشته باشید و برای خرید با فروشندگان وارد مذاکره و چانه زنی شوید. به راحتی می‌توان با کمی وقت گذاشتن در این بازار بزرگ محصولاتی را با قیمت مناسب تهیه کرد. آنجا فروشندگان سعی خواهند کرد که شمارا برای خرید محصولاتشان متقاعد کنند که باید هوشیار باشید.

اوت لت مال دبی

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی اوت لت مال است. این مرکز خرید برای خرید محصولات با قیمت مناسب عالی است. آنجا با داشتن بیش از ۲۴۰ فروشگاه تنوع بالایی از محصولات با قیمت‌های مختلف دارد. می‌توانید در میان این فروشگاه‌ها برند‌های مختف و معتبری را پیدا کنید. این مجموعه تجاری مکان مناسبی برای خرید لباس، کیف و کفش است. آنجا شامل امکاناتی مانند رستوران و سالن بازی برای بچه‌ها می‌شود. همچنین کافه‌های خوبی مثل استارباکس و همچنین شیرینی فروشی در آنجا قرار دارند. از نظر راحتی رفت و آمد هم شما می‌توانید به راحتی با حمل و نقل عمومی به آنجا بروید.

مرکز خرید درگن دبی

یکی دیگر از مراکز خرید با قیمت مناسب در شهر دبی مرکز خرید چینی‌ها یا درگون مال است. آنجا می‌توانید اجناس چینی را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. این مجتمع بزرگ دارای دو ساختمان دراگون مال ۱ و ۲ است. در آنجا می‌توانید فروشگاه‌های بسیار زیادی را مشاهده کنید. صدها فروشگاه این مجموعه انواع محصولات مختلف را می‌فروشند و هر نوع وسیله می‌توانید آنجا پیدا کنید. برای خرید وسایل تزئینی و همچنین وسایل خانه آنجا بسیار عالی است. درگون مال ۲ کمی از درگون مال ۱ پیشرفته‌تر و دارای ساختمانی مدرن‌تر است ولی برای خرید ارزان‌تر بهتر است درگون مال ۱ را انتخاب کنید.

مرکز خرید گلوبال ویلج

یکی از نقاط دیدنی و جالب دبی گلوبال ویلج یا دهکده جهانی است. این مجموعه یک مجموعه تفریحی شامل مراکز خرید بسیار زیاد است و همچنین تفریحات و دیدنی‌]ای زیادی را شامل می‌شود. ۳۲ غرفه مختلف در این مجموعه وجود دارد که هرکدام دارای تزئین و دیدنی‌های منحصر به فرد است که بر اساس یک منطقه از دنیا ساخته شده است. از دیدنی‌ترین غرفه‌ها می‌توان به غرفه ایران، روسیه، تایلند، چین و بسیاری کشور‌های دیگر اشاره کرد. آنجا برای خانواده‌ها بسیار خوب است و شامل امکانات تفریحی برای بچه‌ها و همچنین رستوران‌های زیاد و متنوع می‌شود. تور ارازن آنتالیا را سفر باتو به شما پیشنهاد می کند.

مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه از مجموعه های تجاری و تفریحی زیبای دبی است که شامل معماری باستانی با الهام از ایران باستان و مصر باستان می‌شود. این مرکز خرید بزرگ در خیابان شیخ زاید واقع شده که معروف‌ترین خیابان دبی است و بسیاری از هتل‌ها در نزدیکی آنجا قرار گرفته‌اند. آنجا بیش‌تر از ۳۰۰ فروشگاه مختلف را شامل می‌شود که محصولات مختلفی بیشتر از پوشاک، کیف و زیور آلات را به فروش می‌رسانند. آنجا شامل سالن‌های متعدد سینما است. در آنجا حیاط‌های مختلفی با الهام از سبک معماری کشور‌های مختلف وجود دارد، حیاط ایران، چین، هند، مصر، تونس و آندلوس نقاط بسیار دیدنی و جالبی هستند. در هر کدام از این حیاط‌ها دیدنی‌های مربوط به تاریخ این کشور‌ها و نقاط دیدنی‌شان را می‌توانید مشاهده کنید.

دبی مال

بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید دبی در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است و بخشی از همین برج مسکونی محسوب می‌شود. آنجا با داشتن بیش از ۱۲۰۰ مغازه و فروشگاه می‌توانید هرنوع محصولی را پیدا کنید. انواع لباس، کفش، محصولات چرمی، زیورآلات اسباب بازی و اکسوسوری‌های مختلف از محصولات آنجا هستند. بسیاری از برند‌های معروف دنیا از لباس فروشی تا فروشندگان وسایل برقی و دیجیتالی در آنجا شعبه دارند و می‌توانید اجناسی اصل را تهیه کنید. امکانات تفریحی آنجا هم بسیار کامل است و شامل انواع رستوران‌ها و کافه‌ها همینطور آکواریوم، سالن اسکی روی یخ، سینما‌های پیشرفته و بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی دیگر می‌شود.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.