تورهای تفریحی و بسیار جذاب جزیره کیش

تور سافاری کیش یکی دیگر از تفریحات جذاب و هیجان انگیز این جزیره میباشد که توانسته است در طول سال تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی را به خود جذب کند جالب است بدانید که در صحراهای این جزیره چنین مناطقی دیده می شود و وجود آنها باب شده است تا یکی از هیجان انگیزترین و همینطور زیباترین کاره هایی که شما می تواند در این جزیره انجام دهید را به چشم ببینید. گشت و گذار در تپه های شنی این جزیره با خودرو لندکروز می توان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد که می توانید آن را در مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش تجربه کنید. منطقه باگی کیش در یک محدوده ۴۰۰ متری در جزیره کیش قرار گرفته است که بسیاری از جوانان ساکن این جزیره و همینطور گردشگرانی که از سرتاسر ایران به این جزیره می آیند از آن لذت می برند.

جالب است بدانید که باگی در‌ واقع همان ماشین ‌های مخصوص شن نوردی در تور کیش لحظه آخری است که در یک پیست خاکی و دارای پست و بلندی قادر به حرکت با سرعت بسیار زیاد می باشند و هیجان بسیاری را به شما انتقال می دهند که همه این موارد سبب می شود تا شما در حین سفر خود به جزیره بسیار جذاب کیش از تفریحاتی بسیار خاص و منحصر به فرد در این جزیره لذت ببرید. وقتی در طول مسیر با این ماشین ‌ها در حال حرکت هستید یک موتور یا باگی راهنما از جلو‌تر حرکت می‌ کند تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند و مراقب افراد آماتور باشد که بعد از فرود از بلندی ‌ها صدمه نبینند. مسیری که با باگی‌ها می‌توانید طی کنید محدود است ولی این محوطه در قسمت‌های جالبی از جزیره قرار گرفته است که با همراه شدن با تور باگی کیش می‌توانید بسیاری از این زیبا‌یی‌ها مانند ساحلی کشتی یونانی که به نوعی به نماد این جزیره بدل گردیده است و بسیاری از کسانی که به این جزیره یفر می کنند حداقل یک عکس یادگاری با این یادگار بر جای مانده از یونانی ها در این جزیره خواهند داشت.

به گزارش سفر باتو، همینطور عبور گله‌ های آهو‌ که در منطقه ای حفاظت شده از آنها نگهداری می شود و درخت همیشه سبزخواهید دید که همین موضوع باعث می شود تفریحات شما بیش از پیش خاطره انگیز شوند. اگر اهل هیجان هستید حتماً باگی کیش را امتحان کنید. کارتینگ و موتور سواری از دیگر تفریحات این مجموعه می باشد. البته اگر چندان علاقه ای به تجربه های پر از هیجان ندارید می توانید از شترسواری در صحرا هم لذت ببرید در ادامه با ما همراه باشید تا شماری از جاذبه های گردشگری کیش را برای شما معرفی کنیم. خانه اعیانی در جزیره بسیار زیبای کیش یکی دیگر از مواردی است که در طول سفر خود به این جزیره حتما باید از آنها دیدن کنید. یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و البته معروف در کیش خانه اعیانی می باشد که در شهر حریره جزیره کیش قرار گرفته است و از بهترین قسمت های گشت و گذار در این جزیره بسیار زیبا و دوستداشتنی قرار گرفته است. همچنین مطلب پیشنهادی پگاچین در مورد دره گل ها ارمنستان را حتما مشاهده کنید.

جالب است بدانید که خانه اعیانی کیش با این که در حریره قرار گرفته است اما زیر مجموعه های گردشگری در جزیره ی کیش به حساب می آید و بسیاری از گردشگرانی که سالانه به این منطقه و این جزیره سفر می کنند از این جاذبه توریستی و تاریخی نیز دیدن می کنند. جالب است بدانید که خانه اعیانی کیش یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی در این جزیره است که با این که معروف است اما به صورت درخور به آن و معرفی جاذبه هایش پرداخته نشده است. این جاذبه توریستی بسیار خوب و زیبای کیش یعنی خانه اعیانی کیش را باید نماینده بی چون و چرای خانه های قدیمی ایرانی و سبک معماری این خانه ها دانست که همین موضوع یکی از جاذبه های گردشگری در تمامی ایران به شمار می آید. در این خانه چندین خانواده زندگی می کرده اند خانه اعیانی کیش در دوره ایلخانیان ساخته شده است و بسیار مورد توجه بوده است به طوری که در زمان های نه چندان دور مکانی بوده است برای گرد هم آیی در این منطقه جالب است بدانید که در ساخت و تزئین نمای بیرونی این بنا، کاشی های ستاره ای شکلی وجود دارند که نمایی خاص به باقی مانده های این بنا بخشیده و می توان آنرا از نظر معماری مکانی بسیار زیبا و دوستداشتنی دانست. این کاشی ها در دوره ایلخانی برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه استفاده می شدند و از آنجا که این کاشی ها در آن دوره جزئی از اقلام وارداتی به کشور بوده است می توان این گونه متصور شد صاحب این عمارت شخصی ثروتمند بوده است که در آن زمان خانه اعیانی را ساخته است و در آن زندگی می کرده است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.