معرفی و آشنایی با هتل‌های روسیه

روسیه کشور پهناور و وسیع در شمال آسیا است. این کشور به دلیل مساحت بسیار زیادش شامل نقاط بسیار زیاد و دیدنی از نظر طبیعی می‌شود. این کشور در سال ۲۰۱۸ میزبان جام جهانی فوتبال بود و مراکز اقامتی و تفریحی بسیاری را برای میلیون‌ها نفر ایجاد کرد. کشور روسیه دارای جوی اروپایی و مدرن است و مراکز خرید و تفریحات بسیار خوبی دارد. پایتخت روسیه مسکو بوده و این شهر و شهر سنت پترزبورگ از معروف‌ترین مقاصد گردشگری آنجا هستند. البته روسیه شهر‌های دیدنی زیادی مثل سوچی، کازان و … دارد. در ادامه می‌خواهیم به شما هتل‌های خوب واقع در کشور روسیه را معرفی کنیم تا در تور روسیه بتوانید هتل‌های خوبی را انتخاب کنید.

هتل کورستون رویال کازان

یکی از هتل‌های بزرگ و مجلل روسیه در تور روسیه لحظه آخری در شهر کازان قرار دارد و کورستون رویال نام دارد. این هتل یک هتل ۵ ستاره در شهر کازان بوده و شامل چند بخش مختلف می‌شود. موقعیت این هتل عالی بوده و به مراکز تفریحی و دیدنی کازان نزدیک است. اتاق‌های این هتل به زیبایی تزئین و زیبا سازی شده‌اند و امکاناتی کامل و لوکس دارند. صبحانه در این هتل به شکل بوفه و با منوی متنوع بوده و می‌توانید انواع آبمیوه و نوشیدنی را میل کنید. از امکانات این هتل باید به استخر بسیار بزرگ و زیبا و همینطور خدمات اسپا، مرکز بازی برای بچه‌ها، فروشگاه، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی و بسیاری خدمات لوکس دیگر اشاره کرد. رستوران‌های این هتل با کیفیت بالا بوده و غذاهای بین المللی را به شما ارائه می‌کنند.

هتل روزا اسپرینگ استو سادوک سوچی

یکی از هتل‌های بسیار خوب در شهر سوچی روسیه هتل روزا اسپرینگ استو سادوک است که از هتل‌های خوب ۴ ستاره شهر سوچی محسوب می‌شود. این هتل دارای ساختمانی زیبا بوده و اتاق‌ها مناظر زیبایی از کوهستان‌های اطراف سوچی دارند. اتاق‌های این هتل امکانات خوبی دارند و از امکاناتشان می‌توان به تهویه مطبوع، اینترنت وای فای و تلویزیون اشاره کرد. این هتل دارای سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده و روباز، رستوران و کافه، حمام سنتی ترکی، خدمات ماساژ، سالن بازی برای بچه‌ها و همینطور سالن یوگا است.

هتل لوچیانو کازان

یکی دیگر از هتل‌های بسیار لوکس در شهر زیبای کازان روسیه هتل لوچیانو با معماری مدرن و امکاناتی پیشرفته است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی عالی به مراکز خرید و دیدنی‌های شهر دارد. از نظر دسترسی با قرار گیری در کنار مترو آنجا یکی از بهترین نقاط در کازان است. اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی مانند مبلمان زیبا، مناظر خوب، تهویه مطبوع عالی و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم است. تمامی اتاق‌های دارای سرویس حمام لوکس و مینی‌بار هستند. رستوران‌های این هتل دارای غذایی لذیذ و بسیار خوشمزه و متنوع هستند. از امکانات آنجا می‌توان به مرکز اسپا و تندرستی اشاره کرد. همچنین خدمات ماساژ در این هتل ارائه می‌شود. استخر سرپوشیده، استخر سرباز، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و بدنسازی، اتاق بازی برای بچه‌ها خدمات نگهداری بچه‌ها همه از خدماتی هستند که این هتل ارائه می‌کنند و امکانت این هتل بسیار زیاد است.

هتل لوته سن پترزبورگ

هتل لوته از هتل‌های بسیار خوب در شهر سنت پپترز بورگ روسیه است. این هتل دارای معماری زیبای کاخ مانند و با امکاناتی بسیار مجلل و لوکس است. کادر این هتل بسیار حرفه‌ای و دارای تسلط بالا روی زبان انگلیسی هستند. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی بی‌نظیر و دیزاین داخلی بسیار زیبا هستند. از امکانات این هتل باید به رستوران‌های مجلل و باکیفیت با غذاهایی بین‌المللی و همینطور کافه‌های بسیار خوب اشاره کرد. از نظر دسترسی این هتل دارای فاصله کمی تا نقاط دیدنی مثل کلیسای سنت آیزاک دارد. این هتل شامل خدمات اسپا، ماساژ همینطور امکاناتی نظیر سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، استخر روباز و همینطور خدمات خشک‌شویی دارد. تور اروپا سفر باتو با قیمت های مناسب قابل رزرو است.

هتل رادیسون بلو اولیمپیسکی مسکو

از هتلهای بسیار خوب در شهر زیبای مسکوی روسیه، با نمای شیشه‌ای و آبی رنگ، هتل ۵ ستاره رادیسون بلو اولیمپیسکی است. این هتل در منطقه شلوغ و تجاری مسکو قرار گرفته و دسترسی عالی به مراکز خرید بزرگ آنجا دارد. اتاق‌های این هتل بالغ بر ۳۷۰ عدد است که در چندین طبقه قرار گرفته است و شامل سوئیت‌های لوکس و دارای چشم انداز زیبا به طبیعت دوردست و شهر مسکو می‌شود. امکانات این اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت است. رستوران‌های این هتل شامل گریل هاوس با استیک و کباب‌های گریل شده و خوشمزه و همینطور رستوران بین المللی است. آنجا دارای مرکز اسپای تایندی به همراه خدمات ماساژ درمانی می‌شود. اتاق‌های کنفرانس بزرگ و همینطور امکانات لوکس و دسترسی به اینترنت پرسرعت در همه جای هتل آنجا را تبدیل به اقامتگاهی عالی برای شرکت‌های تجاری کرده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی اشاره کرد. خدمات سروسی اتاق ۲۴ ساعت و خشک شویی در این هتل ارائه می‌شود. همینطور انواع کافه‌ها با نوشیدنی‌های مختلف آنجا وجود دارد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.