بهترین کرم برای اگزمای پوستی

اگزما می‌تواند یک بیماری پوستی ناامیدکننده باشد، چه چند بار در سال به آن مبتلا شوید و چه هر روز با آن مقابله کنید. همکاری نزدیک با پزشک برای تهیه برنامه‌ای برای کنترل خارش و بثورات بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم برای اگزمای پوستی را معرفی کنیم با ما همراه باشید:

درمان اگزما چهار هدف اصلی دارد:

  • خارش را کنترل کنید.
  • پوست را درمان کنید.
  • از سوزش آن جلوگیری کنید.
  • از عفونت جلوگیری کنید.

درمان مناسب اگزما به سن، سابقه پزشکی، شدت علائم اگزما و موارد دیگر بستگی دارد. احتمالاً باید از ترکیبی از روش‌های درمانی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اما مواردی وجود دارد که باید برای حفظ سلامت و شفافیت پوست، باید خودتان به تنهایی انجام دهید.

در اینجا راهنمای کاملی برای درمان اگزما بیان شده است.

داروها
داروهای اگزما می‌توانند علائم شما را تسکین داده و به بهبود پوست کمک کنند، البته در صورتی که طبق دستورالعمل مصرف کنید اگرچه ممکن است درمان‌ها تأثیرات یکسانی بر همه نداشته باشد. بنابراین شما و پزشک ممکن است لازم باشد چند گزینه مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

کرم‌ها، محلول‌ها، فوم‌ها، ژل‌ها و پمادهای کورتیکواستروئید: این روش‌های درمانی ساخته شده با استروئیدهای هیدروکورتیزون می‌توانند به سرعت خارش را تسکین داده و التهاب را کاهش دهند. آنها دارای قدرت‌های مختلفی هستند از درمان‌های خفیف بدون نسخه (OTC) گرفته تا داروهای تجویز شده با دوز قوی‌تر. هیدروکورتیزون OTC اغلب اولین چیزی است که پزشکان برای درمان اگزمای خفیف توصیه می‌کنند. بسته به اینکه بثورات پوستی شما در کجا و چقدر هستند ممکن است به این استروئیدها نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، یک پزشک ممکن است داروی قوی‌تری را برای پوست ضخیم و پوسته پوسته تجویز کند. عوارض جانبی ناشی از این داروها، مانند نازک شدن پوست و علائم کشیدگی، هنگام استفاده از آنها طبق دستورالعمل نادر است.

کرم برای اگزمای پوستی
کرم مرطوب کننده درمانی Avezo’s Eczema Therapy از جو دوسر به عنوان ماده اصلی استفاده می‌کند

کرم برای اگزمای پوستی

Aveeno Eczema Therapy Moisturizing Cream for Sensitive Skin

باور کنید یا نه، حمام‌های بلغور جو دوسر می‌توانند به تسکین انواع بیماری‌های پوستی کمک کنند. آیا وقت لازم برای حمام را ندارید؟ کرم مرطوب کننده درمانی Avezo’s Eczema Therapy -که با کمک متخصصان پوست تهیه شده است- از جو دوسر به عنوان ماده اصلی استفاده می‌کند، بنابراین همچنان می‌توانید از مزایای مشابهی بهره‌مند شوید. این کرم، پوست تحریک شده را تسکین داده و به آن رطوبت می‌دهد تا از خشکی آن جلوگیری کند. همچنین به اندازه کافی ملایم است که در صورت لزوم برای کودکان استفاده می‌شود. بازرسان نمی‌توانستند باور کنند که چقدر سریع نتایج این محصول را مشاهده کردند، برای برخی کمتر از یک روز طول کشید و بعد از یک روز احساس بهتری داشتند. آنها همچنین بافت کرم را دوست دارند، زیرا به راحتی جذب می‌شود و چرب نیست، اما برای مدت طولانی روشن می‌ماند و مانع محافظتی برای پوست ایجاد می‌کند.

کرم اگزما Gladskin

این کرم اگزما بر اساس این فرم ساخته شده است که پوست (مانند روده) برای اینکه بتواند بهترین حالت را داشته باشد و احساس زیبایی کند، به تعادل باکتری‌های سالم نیاز دارد. این کرم با تسطیح میکروبیوم پوست به تسکین پوست تحریک شده کمک می‌کند، همچنین باعث رفع خارش و قرمزی می‌شود، در حالی که پوست بدن را مرطوب نگه می‌دارد. Gladskin یک کرم ضد حساسیت با مواد بسیار کم است، این کرم یک انتخاب خوب برای کسانی است که پوست حساس دارند. همچنین فاقد استروئیدها، رایحه‌ها، الکل‌های خشک کننده و مواد نگهدارنده است و روی حیوانات آزمایش نشده است. دیگر نگران استفاده زیاد از آن نباشید زیرا این کرم می‌تواند دو تا سه بار در روز روی پوست مستعد اگزما و اطراف آن استفاده شود. استفاده از آن برای هر کس بیش از ۳ ماه بی‌خطر است و در عرض چند روز نتیجه را مشاهده می‌کنید.

لوسیون مرطوب کننده بدن و صورت Cetaphil

این فرمول ملایم Cetaphil بسیار سبک وزن است و پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و از بروز اگزما در طی روز جلوگیری می‌کند. این کرم برای انواع پوست مناسب است و فاقد عطر، فتالات و پارابن است بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که باعث تحریک پوست نمی‌شود. بعلاوه این نسخه در یک بطری مناسب سفر ارائه می‌شود و می‌توانید آن را درون چمدان‌های دستی خود بگذارید. حتی می‌توانید ابتدا نمونه کوچکی از این محصول را آزمایش کنید. مشتریان کرم Cetaphil را بسیار دوست دارند، زیرا پوست را نرم می‌کند، به سرعت در پوست جذب می‌شود و هیچ درخشش چربی باقی نمی‌گذارد. اگر این کرم را هر روز استفاده کنید در مبارزه با اگزما، خشکی پوست و سایر شرایط ناراحت کننده بسیار موثر است.

لوسیون مرطوب کننده بدن و صورت Cetaphil
کرم Cetaphil پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و از بروز اگزما در طی روز جلوگیری می‌کند
کرم مرطوب کننده روزانه Neosporin Eczema Essentials

فرمول منحصر به فرد نئوسپورین -که مهر پذیرش را از انجمن ملی اگزما دریافت کرده است- خارش اگزما را بلافاصله تسکین می‌دهد. این محصول را به مدت سه روز استفاده کنید تا پوست‌تان را را بازیابی کند. این کرم فاقد آنتی بیوتیک یا استروئید است و باید هر روز روی صورت شما استفاده شود تا به تعادل پوست کمک کند.

کرم ترمیم کننده اگزما دست Skinfix

وقتی روی دستتان خشکی شدید یا خارش احساس کردید، به چیزی قوی‌تر از لوسیون معمولی نیاز دارید. کرم دست Skinfix حاوی ۱ درصد بلغور جو دوسر کلوئیدی برای مقابله با اگزما، قرمزی و محافظت از سد پوست است. این کرم از مواد طبیعی ساخته شده و فاقد استروئید، رایحه یا گلوتن است. این کرم برای صندوقداران و سایر افرادی توصیه می‌شود که با مقدار زیادی کاغذ سر و کار دارند زیرا داشتن پوست خشک و ترک خورده یک کابوس است. این کرم به سرعت جذب پوست می‌شود و فقط باید هر چند وقت یکبار استفاده شود.

کرم تسکین دهنده اگزمای بدن Eucerin

کرم بدن Eucerin برای تسکین علائم اگزما به بلغور جو دوسر و همچنین سرامید ۳ مجهز است که به هیدراتاسیون و لیکوالکون کمک می‌کند. سرامید می‌تواند ضخامت استرنیوم قشر پوست را افزایش داده، ظرفیت نگه داشتن آب در پوست را بهبود بخشد، چین و چروک‌ها را کاهش دهد، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و پیری پوست را به تاخیر بیاندازد. همچنین از نظر بالینی ثابت شده است که این کرم مانع پوستی را تقویت می‌کند و لکه‌های تحریک شده در سراسر بدن را تسکین می‌دهد. علاوه بر این فاقد عطر، استروئید و رنگ است و این یک انتخاب هوشمندانه برای افراد مبتلا به آلرژی یا پوست حساس است. افرادی که به این کرم اعتماد می‌کنند می‌گویند که این ماده حتی وقتی یک بار در روز استفاده می‌شود نیز موثر است.

کرم Eucerin برای اگزمای پوستی
کرم بدن Eucerin برای تسکین علائم اگزما به بلغور جو دوسر و همچنین سرامید ۳ مجهز است
مرهم فوق العاده FineVine

این مرهم ضد میکروبی و ضد عفونی کننده FineVine حاوی کلیه مواد طبیعی از جمله اسانس اسطوخودوس، اکالیپتوس و روغن‌های اساسی درخت چای است. علاوه بر تسکین اگزما در پاها، می‌توان از آن برای درمان علائم دیگری مانند عفونت‌های قارچی و کرم حلقوی نیز استفاده کرد و فقط به پا محدود نمی‌شود. همچنین می‌توانید مقداری را بر روی دست‌ها، پشت، ناخن‌ها یا سایر اعضای بدن خود بکشید. این محصول در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است و حاوی مواد پرکننده، مواد شیمیایی یا سمی نیست و با ضمانت همراه است. مبتلایان به اگزما این مرهم را تقریباً از سر تا پا امتحان کرده‌اند و تحت تأثیر نتایج آن قرار گرفته‌اند. آنها متوجه کاهش فوری التهاب و خارش شدند و دریافتند که استفاده منظم از این محصول شرایط را از بین می‌برد. گرچه مرهم FineVine فاقد عطر نیست اما آنها رایحه طبیعی بسیار آرامی دارند.

کرم مرطوب کننده درمان اگزما کودک Aveeno

کرم بلغور جو دوسر اگزما تراپی که مورد علاقه Aveeno است در این کرم مخصوص فقط برای نوزادان ایجاد شده است. با داشتن آرد جو دوسر کلوئیدی به عنوان ماده اصلی، این کرم فاقد استروئید، عطر، پارابن و فتالات است، بنابراین برای پوست حساس کودک شما مناسب است. خریداران می‌گویند استفاده از کرم مرطوب کننده Baby Eczema Therapy چند بار در روز به سرعت بثورات کودک را بهبود می‌بخشد. در حقیقت آنقدر خوب عمل می‌کند که حتی برخی از بزرگسالان شروع به استفاده از آن روی پوست خشک و ترک خورده خود کرده‌اند.

Ora’s Amazing Herbal Touch Skiv Salve

اگر نگران مواد سختگیرانه موجود در بسیاری از کرم‌ها هستید ممکن است ضد عفونی کننده Ora’s Amazing Herbal Touch Skin برای شما مناسب باشد. این کرم را تیمی از مادران و گیاه‌شناسان طراحی کرده‌اند و برای بهبود اگزما و خشکی پوست به اجزای طبیعی مانند گیاه خار مریم، آویشن و ریشه شیرین بیان مجهز است. علاوه بر این فاقد عطر، پارابن، فتالات، مواد شیمیایی مضر یا محرک‌های پوستی است و از گلوتن، ذرت و غلات نیز عاری است. از آن دو بار در روز استفاده کنید تا نتایج آن را سریعاً مشاهده کنید.

منبع: best over the counter eczema creams

مطالب مرتبط:
مواد طبیعی که اگزما را از بین می‌برند

علت پوسته پوسته شدن پوست و راه‌های رفع آن

دستکش، سدی در برابر اگزمای پوستی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.