بهترین کتاب در مورد کاهش وزن

اگر تا به حال رژیم گرفتن را امتحان کرده باشید می‌دانید که کاهش وزن چقدر سخت است. اما قطعاً چالشی نیست که به تنهایی با آن روبرو شوید بلکه منابع بی‌شماری برای کمک به شما وجود دارد. طبق گفته موسسه ملی بهداشت بیش از دو سوم بزرگسالان ایالات متحده دچار اضافه وزن یا چاقی هستند، به همین دلیل بسیاری از آنها سعی می‌کنند با رژیم و ورزش آن را کاهش دهند. رژیم غذایی مناسب و ورزش توصیه جامعی است که بسیاری از متخصصان بر آن تأکید دارند. اما بیشتر مردم به راهنمایی دقیق‌تری نیاز دارند! در حال حاضر کتاب‌های بسیاری درباره کاهش وزن در بازار وجود دارد که برخی از آنها بسیار مفیدتر از بقیه هستند. اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید ما بهترین کتاب در مورد کاهش وزن را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین کتاب در مورد کاهش وزن

۱- عادت‌های کوچک برای کاهش وزن: توقف رژیم، تشکیل عادت‌های جدید و تغییر سبک زندگی بدون رنج

اگر موفقیت در کاهش وزن در یک برنامه غذایی پیچیده، یک رژیم تناسب اندام یا یک سری تغییرات و عادات کوچک یافت نشود چه می‌کنید؟ این فرضیه “عادت‌های کوچک برای کاهش وزن” است. نویسنده Stephen Guise توضیح می‌دهد که چرا رژیم گرفتن شکست می‌خورد و چگونه می‌توانید به اهداف کاهش وزن و سلامتی خود برسید. او می‌گوید راز ایجاد تغییرات کوچک، تنظیمات قابل حفظ برای زندگی روزمره است.

۲- The Whole30: راهنمای ۳۰ روزه سلامت کامل و آزادی غذا

Whole30 یک روش محبوب برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن است که توسط ملیسا و دالاس هارتویگ نوشته شده است. این کتاب در ادامه “این با غذا شروع می‌شود”، نام تجاری محبوب سبک زندگی سالم را آغاز کرد. “The Whole30” شامل دستورالعمل‌های گام به گام برای کاهش وزن پایدار است و شامل دستور العمل‌های بی‌شماری است. نویسندگان اظهار داشتند که روش آنها نه تنها به شما در کاهش وزن کمک می‌کند بلکه باعث تنظیم هضم غذا، بهبود خلق و خو و تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود.

بهترین کتاب در مورد کاهش وزن
Whole30 یک روش محبوب برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن است که توسط ملیسا و دالاس هارتویگ نوشته شده است
۳- کد چاقی: باز کردن قفل اسرار کاهش وزن

هورمون‌ها می‌توانند نقش عمده‌ای در تنظیم وزن داشته باشند. دکتر “جیسون فونگ” نویسنده در “کد چاقی” می‌گوید هورمون‌های شما کلید دستیابی و حفظ وزن سالم برای زندگی است. طبق گفته Fung، تنظیم هورمون‌ها به طور خودکار وزن شما را تنظیم می‌کنند. او به خوانندگان درباره مقاومت به انسولین مواردی را آموزش می‌دهد و پنج مرحله مشخص برای دستیابی به سلامتی نهایی را ارائه می‌کند.

۴- بدن ۴ ساعته: راهنمایی غیر معمول برای از دست دادن سریع چربی، رابطه جنسی باور نکردنی و تبدیل شدن به ابرقانونی توسط تیموتی فریس

تیم فریس با کتاب “هفته کاری ۴ ساعته” به شهرت رسید. اکنون، او بازگشته است تا در مورد نحوه حفظ فیزیک و استقامت بدن اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد. “بدن ۴ ساعته” راهنمایی است که قول می‌دهد تنها در مدت شش ماه به سلامتی شما کمک کند. شما می‌توانید کمتر بخوابید، بیشتر غذا بخورید، قوی‌تر شوید و سریع‌تر بهبود یابید. او می‌گوید هیچ راه حل واحدی وجود ندارد، اما اسراری از سراسر جهان است که می‌تواند به شما سلامتی فوق بشری بدهد. تیم فرس در کتاب ” بدن چهار ساعته ” توصیه می‌کند که ۳۰ دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب، ۳۰ گرم پروتئین مصرف کنید. بر طبق گفتۀ تیم فریس، پدرش با انجام این کار، توانسته است در طی یک ماه هشت کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد.

۵- گندم شکم: از دست دادن گندم، از دست دادن وزن و پیدا کردن راه خود به سمت سلامتی

اگر سلامتی و موفقیت در کاهش وزن بتواند به سادگی با کاهش چند مورد از رژیم غذایی‌تان باشد، چه می‌کنید؟ متخصص قلب و عروق ویلیام دیویس می‌گوید این امکان در “گندم شکم” وجود دارد. کتاب او بهترین کتاب در مورد کاهش وزن و شماره یک نیویورک تایمز بود و باعث ایجاد گرو‌ه‌های بی‌شماری در شبکه‌های اجتماعی شده است. این کتاب بر این فرض استوار است که گندم مقصر اصلی چاقی، افزایش قند خون و بسیاری دیگر از اثرات سو بر سلامتی است. در این کتاب شما همه چیز را در مورد تأثیر گندم بر سلامتی و بازیابی مجدد وزن یاد خواهید گرفت.

بهترین کتاب در مورد کاهش وزن
“بدن ۴ ساعته” راهنمایی است که قول می‌دهد تنها در مدت شش ماه به سلامتی شما کمک کند
۶- همیشه گرسنه؟ غلبه بر هوس‌ها، آموزش دوباره سلول‌های چربی و لاغر شدن به طور دائمی

این کتاب نوشته دکتر دیوید لودویگ است و هدف آن از بین بردن افسانه‌های مدرن در مورد رژیم غذایی و ارائه شواهد محکم برای مدیریت وزن و سلامت پایدار است. او پیشنهاد می‌کند که روند چاقی باعث پرخوری ما می‌شود نه برعکس. لودویگ می‌گوید هنگامی که بدن را از چربی رژیم غذایی محروم می‌کنید شما حتی متابولیسم کندتری ایجاد می‌کنید و هوس‌های ترسناکی دارید. بنابراین، اگر از پرهیز از مصرف آجیل، لبنیات و گوشت برای کاهش وزن خسته شده‌اید مطمئناً از این توصیه لذت خواهید برد.

۷- دکتر Gundry’s Diet Evolution: ازبین بردن ژن‌های عامل افزایش دور کمر

دکتر استیون گاندری جراح قفسه سینه و متخصص بیماری‌های قلبی است. او یکی دو چیز را در مورد تأثیر رژیم بر سلامت کلی بدن بیان می‌کند. در “دکتر Gundry’s Diet Evolution” او به خوانندگان می‌گوید که طبیعی است رژیم گرفتن و کاهش وزن دشوار باشد زیرا ژن‌های شما در هر مرحله علیه شما کار می‌کنند. این کتاب شامل تحقیقات و مشاوره‌هایی است که به خوبی بیان شده است، همچنین با ۷۰ دستور العمل، یک برنامه ریز غذا و تغییرات آسان در سبک زندگی همراه است.

۸- خوردن بدون فکر: اندیشیدن به غذا خوردن بدون فکر

اگر سازندگان غذا برای چاق شدن شما بیرون باشند چه؟ پروفسور بریان وانسینک Brian Wansink، استاد دانشگاه Cornell می‌‌باشد و در این کتاب به بررسی تأثیر برند و بازاریابی بر تصمیمات غذایی ما می‌پردازد اینکه چه عواملی تعیین کننده سرعت و میزان غذا خوردن ما هستند، محیط چگونه تصمیمات غذا خوردن ما را شکل می‌دهد و اینکه چگونه می‌توانیم این نشانه‌ها و رفتارها را بشناسیم تا جلوی آنها را بگیرند.

بهترین کتاب در مورد کاهش وزن
کتاب”Head Strong” اثر آسپری، وی بر روی نحوه کار دقیق و سریع تمرکز دارد
۹- سر قوی: طرح ضد گلوله برای فعال کردن انرژی مغزی استفاده نشده برای کار دقیق‌تر و سریع‌تر فکر کردن – فقط در دو هفته

در کتاب”Head Strong” اثر آسپری، وی بر روی نحوه کار دقیق و سریع تمرکز دارد. توصیه‌های او را می‌توان در همه موارد از شغل و روابط بین فردی تا کاهش وزن و سلامتی استفاده کرد.

۱۰- رژیم غذایی تنظیم مجدد آدرنال: تعادل هورمون‌ها و رفع استرس از نظر استراتژیک کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌ها برای کاهش وزن

محیط، انتخاب مواد غذایی و میزان استرس در هورمون‌ها و وزن شما نقش دارد. در “رژیم غذایی تنظیم مجدد آدرنال” می‌توانید با دستکاری سیستم غده فوق کلیوی خود به موفقیت در کاهش وزن دست پیدا کنید. دکتر آلن کریستنسون با استفاده از چرخه‌زنی کربوهیدرات و پروتئین، مربیان را در دستیابی به سلامتی نهایی تشویق می‌کند، چیزی که به گفته وی می‌تواند منجر به کاهش چشمگیر وزن، بهبود انرژی و سلامت کلی بدن شود.

۱۱- طرح جدید ترشح چربی

“The New Fat Flush Plan” نسخه به روز شده کتاب قدیمی یک ربع قرن معروف به “Fat Flush” است. در این جلد شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای از دست دادن چربی و سلامتی مادام العمر غذا بخورید. این کتاب که توسط آن لوئیز گیتلمن نوشته شده است با محوریت خواص درمانی غذاها برای سم زدایی و توصیه‌های رژیم غذایی است. برنامه‌های غذایی و منو، لیست خرید، نکاتی برای رفع استرس، تحقیقات و موارد دیگر در این کتاب بیان شده است.

منبع: best weight loss books

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.