گل گاو زبان ارگانیک

خرید گل گاو زبان ارگانیک، مختص افرادی است که برای سلامت جسم و روح خود اهمیت قائلند؛ زیرا می‌دانند که مصرف گل گاو زبان ارگانیک، علاوه بر خواص دارویی و درمانی که دارد عاری از هر گونه سم و مواد شیمایی ست و اطمینان خاطر دارند که در خاکی پرورش یافته که هیچ گونه سموم و آفت کُشی در آن استفاده نشده است. در واقع این محصول فقط با مواد طبیعی رشد کرده است. اگر قصد خرید گل گاو زبان ارگانیک را دارید ولی اطلاعات خاصی از انواع آن در دست شما نیست، نگران نباشید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، تا شما را با خواص بی نظیر گل گاو زبان ارگانیک و انواع آن آشنا سازیم تا در هنگام خرید گل گاو زبان، دچار سردرگمی و اشتباه نشوید.

گل گاو زبان ارگانیک چیست و چه خواصی دارد؟

اگر بخواهیم تعریف مختصری از این گیاه داشته باشیم باید بگوییم که گل گاو زبان ارگانیک، یک گیاه منحصر به فرد است که از زمان قدیم در ایران مورد استفاده  قرار می گرفت. این گیاه، به صورت طبیعی و ارگانیک، بدون دخالت هیچ گونه مواد سمی و آفت کُش، از مزارع مختص کشت ارگانیک، برداشت می‌شود. این محصول، در ایران در دامنه کوه‌های البرز و بخش اشکورات استان گیلان، تولید می گردد و گیاهی است علفی، با طول عمر یک ساله و دارای ساقه خاردار ۶۰ سانتی متر است که هنگام چیدن گزیدگی ملایمی در دست احساس می‌شود و طبیعتی گرم و تر دارد. گیاه گل گاو زبان ارگانیک، جهت استفاده در طب سنتی به کار می‌رود و در بین مردم دارای محبوبیت زیادی ست. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان، آنتوسیانین، اسید گاما لینولئیک، فلاونوئید کولین، ویتامین C، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن و ویتامین‌های B است.

در کتاب‌های قدیم طب سنتی، از آن به لسان الثور، یاد شده است و دارای فواید زیادی برای آرامش اعصاب، دیابت و قند خون، درمان سرطان و… است. شما می‌توانید با خرید گل گاو زبان ارگانیک، از خواص درمانی این گیاه بهره‌مند شوید. با خرید گل‌ها و برگ‌های خشک شده گل گاو زبان ارگانیک ۳۰ گرمی موجود در فروشگاه اینترنتی ارگانیک، جهت تهیه دم نوش و چای، بدن خود را نسبت به انواع بیماری‌ها ایمن کنید. شما می‌توانید علاوه بر مزیت صرفه‌جویی در وقت و زمان، با خرید گل گاو زبان از فروشگاه اینترنتی ارگانیک، یک محصول کاملا طبیعی، سالم و بدون هیچ تغییرات ژنیتیکی داشته باشید.

انواع گل گاو زبان ارگانیک

دو نوع گل گاو زبان ارگانیک ایرانی و اروپایی وجود دارد:

گل گاو زبان ایرانی شبیه گل انار است. رنگ این گل لاجوردی و تخم آن حلقوی شکل است و گل گاو زبان اروپایی دارای گل‌های آبی رنگ کوچکی است که از لحاظ خواص با گل گاو زبان ایرانی فرق دارد.

گل گاو زبان ارگانیک

در هنگام خرید گل گاو زبان باید دقت کنید که از چه نوع گل گاو زبانی خریداری کنید؛ زیرا خواص و فواید این دو گل با یکدیگر متفاوت است. گل و برگ نوع اروپایی دارای شوره است که خود عامل تعریق و ادرار زیاد می گردد. تنها با خرید گل گاو زبان ارگانیک و نوشیدن چای و دم نوش آن می‌توانید چندین بیماری را در خود درمان و یا پیشگیری کنید. از جمله بیماری‌هایی که به کمک این گیاه درمان می‌شود، می‌توان به بیماری قلبی، دیابت، سرما خوردگی، سرطان، بیماری‌های پوستی، کاهش‌دهنده تب، تصفیه کننده خون، ضد التهاب و حساسیت و مسکن اعصاب و استرس و بیماری‌های دیگر اشاره نمود.

مزایای خرید گل گاو زبان ارگانیک

از مزایای خرید گل گاو زبان ارگانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم استفاده سموم و کودها و مواد شیمیایی
  • مواد مغذی بیشتر و در نتیجه خاصیت بالاتر
  • مزه بهتر و طبیعی‌تر
  • محافظت از اکوسیستم
  • حفاظت از خاک و آب و کمک به کاهش آلودگی
  • حفاظت از تنوع کشاورزی
  • تازه بودن این محصولات
مضرات گل گاو زبان ارگانیک

از مضرات و اشکالاتی که این محصول ممکن است برای شما داشته باشد می‌توان به گران بودن و سخت پیدا شدن محصول اشاره کرد. همچنین در زمان پرورش این محصول، چون از آفت کش‌ها و آنتی بیوتیک‌ها استفاده نمی‌شود، ممکن است مقداری باکتری مقاوم به آنتی بیوتیک بر روی آن رشد کند. از طرفی باید به این نکته اشاره داشت که وقتی به خرید گل گاو زبان ارگانیک روی می‌آورید باید از مصرف زیاد آن نیز خود داری کنید؛ زیرا ممکن است دچار عوارض شدیدی شوید. به طور مثال بیماران مبتلا به فشار خون باید گل گاو زبان ارگانیک خود را حتما با لیمو ترش میل نمایند. همچنین خوردن آن به زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.

دلایل خرید گل گاو زبان ارگانیک

خرید گل گاو زبان ارگانیک باعث می‌شود که ابتلا به عوارض و آلرژی‌هایی که ممکن است در مصرف نوع صنعتی آن در فرد به وجود آید را کاهش دهد. دلایلی که محصولات غیر ارگانیک گل گاو زبان، آلرژی زا می‌شوند به شرح زیر است:

  • استفاده از آفت کش‌ها در کشت غیر ارگانیک این محصول
  • افزودنی‌های خوراکی که ممکن است برای نگهداری طولانی مدت محصولات فن آوری شده از آن استفاده کنند.
  • آلودگی محیط زیست این محصولات

هنگام خرید گل گاو زبان ارگانیک باید برچسب ارگانیک آن را بررسی کنید و چون امکان تقلب در چاپ این مجوزها وجود دارد، پیشنهاد می‌دهیم برای خرید گل گاو زبان، حتما از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر نسبت به خرید گل گاو زبان ارگانیک مورد علاقه خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که حتما این مراکز خرید باید گواهی‌نامه ارگانیک داشته باشند. در عرصه بازار تنها محصولاتی، ارگانیک شناخته می‌شود که مراحل نظارت و بازرسی روی محصول توسط سازمان‌های مربوطه صورت گرفته باشد و این محصول گواهی ارگانیک خود را دریافت کرده باشد. مثلا اگر محصولی داری برچسب USDA باشد نشان دهنده این است که این محصول صد در صد یا نود و پنج درصد ارگانیک است و یا اگر تنها هفتاد درصد آن ارگانیک باشد، دارای برچسب ساخته شده با مواد ارگانیک می‌شود و دیگر نمی‌توان از برچسب USDA استفاده کرد.

گل گاو زبان ارگانیک

فروشگاه اینترنتی ارگانیک، برای رفاه حال شما عزیزان، محصولات ارگانیک خود را که شامل: بسته های گل گاو زبان ارگانیک ۳۰ گرمی و دیگر محصولات است را با قیمت و کیفیت مناسب و با داشتن گواهی و برچسب معتبر، به صورت فروش اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

خرید گل گاو زبان ارگانیک

4.2/5 - (4 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.