بهترین شهر تایلند برای سفر

بهترین شهر تایلند برای سفر
کشورتایلند در منطقه آسیای جنوب شرقی واقع شده و با طبیعت بسیار زیبا و جاذبه­‌های توریستی فراوان، از موفق­ترین کشورهای منطقه و جهان در زمینه­‌ی گردشگری است.

امکانات مناسب برای گردشگران تور تایلند و طبیعت استوایی آن، تایلند را به مهم­ترین مقصد گردشگری شرق آسیا تبدیل کرده است.

بانکوک
بانکوک پایتخت کشور تایلند، شهری پرجمعیت و شلوغ، و بزرگ­ترین شهر توریستی دنیا است. شهری مدرن و پرترافیک؛ به یاد داشته باشید که حمل و نقل ریلی می­تواند بهترین راه­ رفت و آمد در بانکوک باشد.

آسمان­خراش‌ها، معابد، طبیعت و رودخانۀ چائو فرایا از مناظر زیبای بانکوک هستند.

کاخ بزرگ یکی از جاذبه­‌های مهم گردشگری تایلند است. ساخت این مجموعه در قرن ۱۸ میلادی به منظور سکونت و اقامت پادشاهان تایلند آغاز شده و پیوسته در حال گسترش بوده و تاکنون هم ادامه دارد. معبد بودای زمردین نیز در همین مکان واقع شده است.

رزگاردن در اطراف شهر بانکوک با مساحتی حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع، همواره مورد مراجعۀ توریست­ها بوده است.

تماشای رقص فیل‌ها و مراسم‌های سنتی تایلند و امکان خرید صنایع دستی، علت استقبال گردشگران از این باغ  زیبا است.

بانکوک تایلند

مزرعه تمساح‌ها
بزرگترین مرکز نگهداری از تمساح­ها در بانکوکف این مجموعۀ جالب و  هیجان­ انگیز است که انواع گونه­‌های تمساح در ابعاد مختلف از بند انگشت تا شش متر در آن یافت می­شود. این مجموعه به عنوان بزرگ­ترین مراکز پرورش‌دهندۀ تمساح در جهان فعالیت می­کند.

بازار روی آب
سبزی­ها و میوه­‌های بومی و محلی تایلند را از بازاری جالب و جذاب و از قایق­های شناور بر روی آب تهیه کنید. گردشگران می­توانند سوار قایق­ شده و با گردش در رودخانه از تماشای این مکان دیدنی لذت ببرند.

پوکت
طبیعت بینظیر و آرامش‌بخش پوکت، گردشگران بسیاری را برای سفر به این شهر استوایی روانه می‌کند.

سواحل بی­نظیر اقیانوس، هتل­های لوکس و زیبا، امکانات انواع ورزش­های آبی مانند غواصی و جت اسکی و تفریحات ساحلی، از دلایل اصلی گردشگران برای انتخاب این شهر زیبا است و جزو جاذبه های گردشگری مهم پوکت است.

چیانگ مای
یکی از شهرهای مورد علاقۀ طبیعت‌گردان برای لذت بردن از طبیعت استوایی تایلند، شهر چیانگ مای می‌باشد.

علاوه بر  تمام امکانات عالی و به یادماندنی این شهر فوق‌العاده زیبا برای استراحت و  خرید و تفریح، سافاری چیانگ مای و تماشای حیوانات جالب این منطقه و لذت غذا دادن به گورخرها و زرافه‌ها را هرگز از یاد نخواهید برد.

چیانگ مای

شهرهای ارزان برای سفر به تایلند
برخی از شهرهای تایلند برای یک سفر کم‌هزینه مناسب‌تر هستند؛ و البته جذابیت‌های ویژه خود را نیز دارند. اگر می‌خواهید بدانید کدام شهر تایلند دریا دارد کلیک کنید.

سوخوتای: یکی از این شهرهاست که با معابد قدیمی و موزه‌های جالب و پارک تاریخی پذیرای گردشگران است.

لوئی: شهر ارزان دیگری است که طبیعت فوق‌العاده و صخره‌ها و آبشارهای زیبا و جذابی دارد و برای طبیعت‌گردان گزینۀ بسیار مناسبی است.

کوه چانگ: شهر دیگریست که بیش از طبیعت جذابش، روستای ینگ تائو که روی ستون‌هایی بر روی آب ساخته شده است، مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته است. با بودجۀ محدود هم می‌توانید از این شهر رویایی دیدن کنید.

ترانگ: شهر کم‌خرج دیگریست که با طبیعت استوایی و آبشارها و غارها و صخره‌ای بی‌نظیرش، خاطره‌های ماندگار را برای شما به جای خواهد گذاشت.

تایلند

بهترین شهر تایلند برای سفرهای خانوادگی
برخی از شهرهای تایلند، برای یک سفر خانوادگی مناسب‌ترند.

وجود مراکز تفریحی مناسب کودکان و مراکز خرید و سافاری‌ها برای یک سفر خانوادگی، جذابیت بیشتری دارند.

بانکوک شاید از مناسب‌ترین شهرها برای خانواده‌ها ­باشد. سینماهای ویژه کودک، دریم ورلد، سافاری ورلد، پارک‌ها و سواحل زیبا، از جمله جاذبه‌های گردشگری بانکوک و مناسب برای خانواده‌هاست.

علاوه‌براین­، جزیره پوکت و چیانگ مای نیز به دلیل داشتن پارک‌های ملی، جاذبه‌های طبیعی فراوان و کم‌نظیر، ورزش‌های آبی جذاب و حیات وحش و جنگل‌های استوایی بسیار زیبا، مقصد مناسبی برای افرادی است که قصد دارند با خانواده به تایلند سفر کنند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.