مزایای سفر با هواپیما

سفر با هواپیما سریع ترین و جدیدترین شیوه سفر است که از سالها پیش تا به حال طرفداران زیادی پیدا کرده است. هرساله مسافران زیادی با خرید  بلیط هواپیما به سفرهای داخلی و خارجی می روند. اما دلیل این همه محبوبیت سفر با هواپیما چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای سفر با هواپیما آشنا کنیم. اگر علاقمند به سفرهای هوایی هستید، بهتر است تا پایان با ما همراه باشید.

چرا سفر با هواپیما؟

سفر با هواپیما سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد است. در دنیایی که زمان برای همه افراد مهم است، انتخاب هواپیما سفر عاقلانه و منطقی است. برخی از مسافران نیز با مشاهده قیمت بلیط هواپیما از سفر با این وسیله راحت، سریع و ایمن صرف نظر می کنند. اما اگر از مزایای سفر با هواپیما مطلع باشند، حتما به ارزش هزینه کردن پی می برند.

مزایای سفر با هواپیما

مزایای سفر با هواپیما چیست؟

صرفه جویی در زمان: یکی از مهمترین مزایای سفر با هواپیما، صرفه جویی در وقت است. هواپیما سریع ترین وسیله حمل و نقل است که می تواند مسافران را در عرض چند دقیقه از کشوری به کشور دیگر منتقل کند.

امکانات بالا: از مشخصات دیگر هواپیما، دارا بودن امکانات بالا مانند کابین اختصاصی، سرویس بهداشتی، سرویس کترینگ و پذیرایی می باشد. مسافران با رزرو بلیط هواپیما از سفری راحت و همراه با آسایش برخوردار می شوند.

دوری از ترافیک جاده ای: شاید برای رانندگان ساعتها ماندن در ترافیک جاده ای بسیار خسته کننده باشد. در سفر با هواپیما خبری از ترافیک نیست و به سرعت می توان به مقصد رسید.

عدم نیاز به زیر ساخت جاده ای: ساخت و ساز جاده ای بسیار هزینه بر و وقتگیر است که در سفرهای هوایی نیازی به صرف هزینه های هنگفت جاده ساری وجود ندارد.

امنیت بالا: برخلاف تصور بسیاری از افراد، امنیت سفر با هواپیما بسیار بیشتر از سایر وسایل حمل و نقل است. با توجه به آمار سوانح جاده ای و ریلی به راحتی می توان به این موضوع پی برد.

دسترسی آسان: هواپیما امکان دسترسی بیشتری به مناطق صعب العبور دارد. با هواپیما به راحتی می توان از کوهها و دریاها گذشت و انتقال افراد و کالاها را آسان و سریع کرد.

استفاده از سرویس بهداشتی: هرچند در قطار نیز سرویس بهداشتی وجود دارد اما سرویس های بهداشتی در هواپیماها نسبت به قطارها تمیزتر و بهداشتی تر است.

خدمات رفاهی مناسب: برای رفاه حال مسافران در هواپیما خدمات رفاهی مناسبی وجود دارد که در سایر وسایل حمل و نقل وجود ندارد. برای مثال در هواپیماهای مسافربری درجه یک امکاناتی نظیر: ماساژور، تلویزیون لمسی، تخت خواب، حمام، سیستم سرگرمی، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که افراد می توانند از آن ها استفاده کنند.

مزایای سفر با هواپیما

“امکانات، راحتی و آسایشی که در سفر با هواپیما قابل تجربه است در هیچ یک از وسایل نقلیه دیگر به دست نمی آید. تصور کنید بر فراز آسمان ها و بر بالای ابرها در حال حرکتید و می توانید استراحت کنید، فیلم تماشا کنید و یا کتاب بخوانید. موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید و یا حتی راه بروید بدون این که احساس ناامنی کنید. سرو غذای های خوش طعم و انواع نوشیدنی ها، ارتباط با دوستان از طریق اینترنت و دهها خدمات دیگر از مزایای سفر با هواپیما می باشد.” (منبع)

تخفیف برای کودکان: در پروازهای بین المللی، تخفیف ۹۰ درصدی برای کودکان زیر ۲ سال در نظر گرفته می شود. همچنین برای کودکان ۲ الی ۱۲ سال نیز ۷۵ درصد قیمت بلیط هواپیما محاسبه می گردد و از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار می شوند. بنابراین در سفرهای خانوداگی با هواپیما هزینه کودکان بسیار پایین تر است. سفر با هواپیما با نوزاد بسیار ارزانتر و راحت تر است. زیرا مسافران می توانند نوزاد را بر روی پای خود حمل و نگهداری کنند.

استفاده از خدمات مهمانداری: یکی دیگر از مزایای سفر با هواپیما، برخورداری از خدمات مهمانداری در طول سفر است. استفاده از سرویس کترینگ هویی، صرف غذا و نوشیدنی در هواپیما، در دسترس بودن مهمانداران در پاسخ به درخواست مسافران و در اختیار گذاشتن اسباب بازی به کودکان از ویژگی ها و امتیازات سفر با هواپیماست.

برخورداری از سرویس های اضطراری: در شرایط اضطراری همانند بروز سوانح طبیعی سفر با هواپیما بیشتر امکان پذیر است. دیگر وسایل نقلیه ممکن است در هنگام وقوع سیل یا زلزله فعالیت خود را متوقف کنند اما هواپیما چنین نیست. همچنین سفر با هواپیما در بارداری، سفر با هواپیما در کرونا و موارد مشابه می تواند بسیار ایمن تر باشد.

خرید بلیط هواپیما ارزان از تیک بان

با توضیحات داده شده می توان نتیجه گرفت که هواپیماها وسیله نقلیه ایمن، سریع و راحتی هستند که شاید کمی قیمت بلیط در آنها بالاتر از سایر وسایل نقلیه ارائه می شود. اما با کمی بررسی می توان به ارزش واقعی سفر با هواپیما پی برد. صرفه جویی در زمان، برخورداری از خدمات ویژه و آسایش در طول سفر امتیازاتی است که در سفر با قطار یا اتوبوس نصیب تان نمی شود. البته لازم به ذکر است که با کمی هوشیاری و به کار گرفتن تکنیک خرید بلیط ارزان هواپیما به راحتی می توان هزینه های سفر با هواپیما را تا حد چشمگیری کاهش داد.

یکی از راهکارهای رزرو بلیط هواپیما ارزان، مراجعه به سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما در کشورمان است. سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط و خدمات گردشگری فعالیت می کنند، علی بابا، تیک بان، مستر بلیط و قاصدک جز بهترین سایت های ارائه خدمات گردشگری هستند.

تیک بان به عنوان  سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی طرف قرارداد است که امکان رزرو انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی را برای مسافران فراهم می کند. بنابراین دست شما در انتخاب باز است و به راحتی می توانید بلیط های مختلف را با قیمت های متنوع مشاهده و رزرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.