بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی دور چشم

پوست اطراف چشم با پوست بقیه صورت متفاوت است و به همین دلیل به مراقبت بیشتری نیاز دارد. این قسمت از پوست باریک‌ترین، نازک‌ترین و ضعیف‌ترین قسمت بدن است که آن را در معرض آسیب محیطی ناشی از اشعه ماورا بنفش و آلودگی قرار می‌دهد و همچنین در برابر هر نوع تحریک پذیری حساس‌تر می‌کند. در حالی که بسیاری از کرم‌های دور چشم حاوی همان مواد ضد پیری اثبات شده موجود در سرم‌ها و مرطوب کننده‌های مورد استفاده افراد هستند آن‌ها (کرم‌های دور چشم) به طور خاص فرموله شده‌اند تا از حداکثر اثر بخشی و حداقل تحریک برای ناحیه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند. به عبارت دیگر، بدون هیچ گونه عوارض جانبی ناخواسته از تمام مزایای آن بهره‌مند خواهید شد. فراموش نکنیم که کرم‌های دور چشم می‌توانند کارهایی فراتر از مبارزه با علائم پیری مانند چین و چروک‌ و افتادگی پوست داشته باشند. این مواد همچنین برای آبرسانی به پوست ظریف ضروری هستند و باعث حفظ سلامت و شادابی پوست می‌شوند. نکته اصلی این است که شما به یک کرم دور چشم نیاز دارید و گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در این مقاله در مورد بهترین کرم‌های دور چشم اطلاعات لازم را بخوانید.

بهترین در کل: کرم دور چشم Ole Henrikson Banana Bright Eye

کرم دور چشم هنریکسن حاوی کنستانتره پودر موز جهت روشنایی پوست، ویتامین سی جهت مقابله با عوامل پیری و روشن کنندگی و همچنین کلاژن جهت جوانی پوست و افزایش انعطاف پذیری پوست حساس دور چشم می‌باشد. در یک مطالعه بالینی مستقل که بر روی ۳۷ زن، انجام شد ۹۴٪ از کاربران به طور متوسط در طول چهار هفته ​​۴۰٪ بهبودی در خطوط و چین و چروک خود مشاهده کردند. این کرم دور چشم با ترکیبات انحصارى میوه موز غنی شده است که منبع بسیار پرقدرتى از ویتامین سى است. از طرفی باعث درخشش، نرمى، لطافت و تازگى پوست نواحى اطراف چشم مى‌شود، ناحیه اطراف چشم را آبرسانى کرده و به درخشندگى طبیعى آن کمک مى‌کند.

کرم دور چشم Ole Henrikson Banana Bright Eye
پوست اطراف چشم با پوست بقیه صورت متفاوت است و به همین دلیل به مراقبت بیشتری نیاز دارد

بهترین حالت برای پوست حساس: کرم دور چشم فوق العاده آرام کننده La Roche-Posay Toleriane

همانطور که گفتیم، پوست اطراف چشم بیشتر در معرض تحریک است و اگر با پوست حساس روبرو باشید پوست‌تان بیشتر تحریک می‌شود. کرم دور چشم تولریان لاروش پوزای مرطوب کننده و التیام بخش پوست حساس دور چشم بوده که حاوی نیاسین آمید و نئوروسنساین است که برای درمان پف و خشکی دور چشم، حفاظت و التیام بخشی پوست دور چشم موثر است. این کرم از ترکیبات ساده، فاقد مواد تحریک کننده رایج مانند پارابن، عطر و الکل تشکیل شده است، در عوض پر از نیاسینامید و آب چشمه غنی از مواد معدنی است. کرم دور چشم تولریان لاروش برای افرادی مناسب است که پوست دور چشم آن‌‌ها حساس است و قرمزی، سوزش، التهاب، پف و یا احساس خشکی و کشیدگی دارد.

کرم دور چشم IT COSMETICS BYE BYE UNDER EYE

صادقانه بگویم، همیشه یک کانسیلر خوب بهترین گزینه برای ازبین بردن کامل سیاهی دور چشم است. همانطور که گفته شد یک کرم دور چشم مناسب به اصلاح رنگ و رفع مسائل کمک می‌کند لازم به ذکر است که یک انتخاب عالی برای روزهایی است که می‌خواهید بدون آرایش باشید. کرم دور چشم IT COSMETICS BYE BYE UNDER EYE که توسط جراحان پلاستیک طراحی شده است خطوط و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این فرمول با کلاژن، کافئین، اسید هیالورونیک و عصاره خیار فرآوری شده است که به روشن‌تر شدن زیر چشم کمک می‌کند و شادابی و درخشندگی پوست دور چشم را بازمی‌گرداند.

بهترین ماده طبیعی: Alpyn Beauty PlantGenius

برای افرادی که نگران استفاده از محصولاتی با مواد شیمیایی در اطراف چشم خود هستند این کرم دور چشم، برنده جایزه زیبایی Byrdie Eco 2019 را می‌گیرد. این کرم از تعداد زیادی عصاره‌های گیاهی برای انتقال همه چیز از هیدراتاسیون تا محافظت آنتی اکسیدانی استفاده می‌کند، به خصوص قابل توجه است که این کرم از باکوچیول استفاده می‌کند. این ترکیب از گیاهی گرفته می‌شود که به عنوان یک ماده جدید، مشابه رتینول، در زمینه مراقبت از پوست شناخته شده می‌شود. باکوچیول به عنوان گزینه جایگزین ملایم‌تری برای رتینول شناخته می‌شود اما بسیاری خواص مشابه با آن را دارد. این ماده همچنین به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و برای بهبود سلامتی پوست و پیر شدن سالم آن استفاده می‌شود. این کرم برای کسانی مناسب است که پوست بسیار خشک و حساس دارند زیرا در بیشتر مواقع باعث خشکی و تحریک نمی‌شود.

کرم دور چشم Alpyn Beauty PlantGenius
کرم‌های دور چشم می‌توانند کارهایی فراتر از مبارزه با علائم پیری مانند چین و چروک‌ و افتادگی پوست داشته باشند

BeautyStat Universal C Eye Perfector

این کرم توسط یک شیمیدان لوازم آرایشی ایجاد شده است بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این محصول حاوی بالاترین کیفیت و مواد موثر است. این کرم چشم برای حل مشکلات مختلف ایده آل است، اما برای رفع تیرگی دور چشم بسیار مناسب است. این کرم سرشار از ویتامین C است، یک آنتی اکسیدان است که باعث رفع تیرگی چشم و محافظت در برابر آسیب‌های بعدی می‌شود اما هنوز هم به قدری ملایم است که می‌تواند در اطراف ناحیه حساس چشم استفاده شود و هم توسط یک متخصص پوست و هم توسط یک چشم پزشک مورد تأیید است. این ماده می‌تواند به تحریک تولید کلاژن کمک کند تا باعث کاهش ظاهر خطوط ریز و یکدست شدن رنگ پوست شود. این فرمول از غلظت ۵٪ از یک ویتامین C خالص، اختراع شده و بسیار پایدار به همراه CBD برای کمک به کاهش التهاب یا قرمزی استفاده می‌کند.

بهترین ژل: ژل مرطوب کننده چشم Cetaphil

کرم مرطوب کننده Cetaphil به خاطر داشتن فرمول حرفه‌ای بسیار مناسب می‌باشد. این کرم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده‌های فوق العاده قدرتمند است که آب را به پوست می‌رساند و موجب تنظیم رطوبت پوست می‌شود. همچنین برای افرادی مناسب است که پوست حساس و مستعد آکنه دارند. این کرم فاقد بو، بدون چربی، مقرون به صرفه و دارای قیمت مناسب می‌باشد و توسط متخصص پوست تایید شده است. ژل مرطوب کننده چشم Cetaphil به سرعت جذب پوست شده و باعث آبرسانی به پوست می‌شود.

منبع: eye cream the best around the eyes cream

مطالب مرتبط:
بهترین روغن گیاهی برای دور چشم

علت سیاهی دور چشم از نظر طب سنتی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.